אחותכם מובטלת שוב....

אחותכם מובטלת שוב....

לאחר ריב שהוביל לצעקות מחרידות... אתמול באמצע משמרת לקחתי תתיק והלכתי מהעבודה. נמאס להיות במקום שכולם מתנשאים וכל אחד חושב שהוא יותר טוב.. שונאת תצביעות הזאת בעעעעע. ואם זה לא מספיק... גם חזר לי התשלום החודשי של הויזה... מה שאומר שהחודש אין מנוי לאולג'ובס... סאמאק.. אז אם מישהו מעיין במנוי שלו על איזור ירושלים משרות מזכירות (שלא צריך תארים מיוחדים או משהו...) אני אשמח.
 

שוריק24

New member
חמודה אני כל כך מצטארת לשמוע

כל משרה שאת רואה תגידי לי אני יעזור לך אני בעיה אני אפילו זוכרת שלפני חודשיים שלי לא יהיה מנוי כי לא יהיה לי כסף את תמיד אבל תמיד עזרת לי אז אני בעיה כל משרה מאמי במסרים אני יתן לך את הפרטים בלי להתבייש טוב? בכל אופן תחזיקי מעמד
 

smile2life

New member
יש לי הצעה פרודוקטיבית

ראשית לא תמיד חייבים "להיות צודקים" (בכל מחיר) בעבודה, במיוחד זו עבודה ובעיקר מכיוון שבמאה ועשרים העבודה משמעה גם פרנסה וכסף. לפעמים עלינו לדעת להנמיך את עצמנו ולוותר על הגאווה והעקרונות בכדי להשאר עם קצת כסף ביד... בגלל זה הודעתך טיפה צרמה לי כך שהייתי מוכרח להגיב... חשבת אולי, עד שתמצאי עבודה נצלי את המשאבים שיש לך ואת יכולה להדפיס עבודות לסטודנטים מהאוניברסיטה. (את יכולה לגהות כ-5 ש"ח לעמוד מודפס) יש גם אתר חינמי לחלוטין של הצעות עבודה לוח דרושים וכד' המציע לך את כל השרותים בחינם (צירפתי לינק).
 

smile2life

New member
טעות בלינק

מתנצל ככה זה כשיש לך אלף ואחד חלונות מול העיניים בכל מקרה הלינק הנכון הוא זה דרושים
 
היי..

אני לא באה לצאת הטובה והצודקת... פשוט אנשים במקום הזה כבר נהיו כ"כ מגעילים שרק בשבוע האחרון עזבו 3 איש תעבודה! אני אמרתי יאללה נעביר אבל כמו שאומרים: הגיעו מים עד נפש... לא מסוגלת להיות שם...
 

smile2life

New member
כמו שהצעתי

תגדילי ראש, תיזמי בעצמך - אני בטוח שאם עבדתץ במשרד יש לך הידע והיכולות לעבוד במשהו כמו הקלדה לסטודנטים או לסופרים או אחרים. - כמו-כן את יכולה למצוא עבודה בלוחות דרושים חינמיים - אול ג'ובס הם לא אלוהים ולא היחידים בשטח והמינוס שלהם שהם לוקחים כסף. שוב - אני מצרף קישור ללוח דרושים באתר מובטל. אני מצאתי שם המון הצעות עבודה בתחומים המתאימים לי, בטוח שגם את - העיון לא דןרש תשלום או רישום. בכלל הייתי מציע להנהלת הפורום לייעד שרשור לנושא הלוחות בתשלום לעומת הלוחות החינמיים.
 
למעלה