אחותי לא אוכלת כבר המון זמן!!! מה ל

LUSKA

New member
אחותי לא אוכלת כבר המון זמן!!! מה ל

שלום! אני שמתי לב לתופעה מחרידה ביותר- אחותי בת 12 הפסיקה לאכול בכמויות סבירות ומתאימות לגילה. היא לא שותה תה עם סוכר בבוקר, לוקחת לבית ספר חצי סנדוויץ' עם חצי פרוסת גבינה. מסרבת לאכול ארוחת ערב, גם צהרים לא אוכלת, ומדברת הרבה על תזונה נכונה, מספר קלוריות במוצר, ולדעתי בכלל לא מודעת לחומרת מצבה. מצד אחד רואים שהיא רוצה לאכול , בגלל שהיא מסתכלת ברעבתנות על המזון, ומצד שני היא לא אוכלת כלום ולעתים זוללת בסתר ממתקים. אני חושבת שאחת הסיבות לכך שהיא עושה את הדייטה המטורפת הזאת, שהתחילה בחישוב קלוריות ו"תזונה נכונה" וכעת עברה לדייטת קסח, היא לחץ חברתי- אני בטוחה שהיא עושה "דייטה" יחד עם חברותיה- שאחת מהן צריכה אותה (אני לא מזלזלת) ושנייה לא. בזמן האחרון היא רזתה מאוד!! אני ממש ממש חושדת למצבה! מה לעשות? למי לפנות? איך להשפיע עליה לאכול? אולי ניתן להכריח אותה איכשהו? עיזרו לי!!!!!
 
../images/Emo39.gifשלום

אחותך יכולה להיות בתחילת הדרך למחלה נוראית, או בתקופה חולפת, שתשאר מאחור. במידה רבה זה תלוי במה שיקרה עכשיו, ובכמה מהר ועמוק יטופלו הדברים. קודם כל- ספרי להורים שלך. הם הראשונים שצריכים לדעת, והאחריות מוטלת עליהם. ההורים צריכים לפנות יחד עם אחותך לרופא המשפחה או ליועצת ביה"ס על מנת שמישהו יבדוק אם יש מקום לחשש ומה יש לעשות. כל הכבוד על העירנות והדאגה, את מוזמנת לשתף אותנו במה שמתקדם.
 

LUSKA

New member
תודה על העזרה!

ניראה כי אתמול אולי הגזמתי קצת בתיאורים שלי...(אבל בכל מקרה המצב די לא טוב...) אז כמו שביקשתן אני משתפת אותכן במצב: אחותי היום אכלה!!!! :) ולא סתם אלא ארוחה מסודרת...אולי זה בגלל שאמא לחצה עליה אתמול וגם היום בבוקר ואמרה לה שאם היא לא אוכלת היא לא יוצאת מהבית. אני יודעת שזאת הייתה טעות גדולה, כי אם נטפל בבעיה בכוח אחותי עלולה לסרב לקבל כל טיפול... הלוואי שהמצב ישתפר...
 
הטיפול...

כמו ההחלמה אינם נקבעים על ידי ארוחה אחת ואפילו לא על ידי ארוחות של שבוע.. אני חושבת שכדאי לשקול ברצינות עזרה יותר רצינית אם המצב הוא לא טוב וצריך להכריח אותה ולאיים עליה כדי שתאכל.
 
למעלה