אחורי רכבות בגלל חום גבוה

מצב
הנושא נעול.
אחורי רכבות בגלל חום גבוה

אחורי רכבות בגלל חום גבוה
לפני זמן מה היתה לנו בקורת על רכבת ישראל בגלל שהיא הורידה את מהירות הרכבות בעקבות עיוות הפסים בימים חמים מאוד; ראו את הכתבה ב
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3535043,00.html
עכשיו עם מידות החום הגבוהות באירופה(℃ 40) הרשויות הרכבתיות עושות בדיוק אותו הדבר........ולהן יש יותר ידע ונסיון.....אין מה לעשות לפעמים נגד תופעות טבע וכאשר הרכבת היא חשמלית הבעיות הן לא רק במסילות אלא גם במערכת המגע האוירית, ראו
http://www.bfmtv.com/societe/fortes-chaleurs-des-retards-a-prevoir-sur-les-trains-898344.html
ו/או
http://www.sudinfo.be/1323824/artic...-avec-la-chaleur-le-rail-serpente-et-les-reta
המתייחסות לבלגיה ולצרפת ממש בימים אלה.
 

Rubim88

New member
דווקא יש מה לעשות

אחורי רכבות בגלל חום גבוה
לפני זמן מה היתה לנו בקורת על רכבת ישראל בגלל שהיא הורידה את מהירות הרכבות בעקבות עיוות הפסים בימים חמים מאוד; ראו את הכתבה ב
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3535043,00.html
עכשיו עם מידות החום הגבוהות באירופה(℃ 40) הרשויות הרכבתיות עושות בדיוק אותו הדבר........ולהן יש יותר ידע ונסיון.....אין מה לעשות לפעמים נגד תופעות טבע וכאשר הרכבת היא חשמלית הבעיות הן לא רק במסילות אלא גם במערכת המגע האוירית, ראו
http://www.bfmtv.com/societe/fortes-chaleurs-des-retards-a-prevoir-sur-les-trains-898344.html
ו/או
http://www.sudinfo.be/1323824/artic...-avec-la-chaleur-le-rail-serpente-et-les-reta
המתייחסות לבלגיה ולצרפת ממש בימים אלה.
דווקא יש מה לעשות
ניתן לווסת את המסילות ואפשר להתקין תפרי התפשטות - רק שזה חסר טעם ברוב המקרים מכיוון שאירועים כאלה נדירים יחסית.
לגבי המערכת החשמלית - או שהמערכת המתיחה של הכבלים תקולה או שאין במקרים המדוברים מערכת כזו/היא חלקית, במצב תקין הכבלים נשארים מתוחים בלי קשר.
&nbsp
אגב חום גבוה הוא לא הבעיה - הבעיה היא ההפרש בין הטמפ' של המסילה לבין הטמפ' שבה היא רותחה - הבעיות צצות גם ב10 מעלות אם הפסים רותחו במינוס 40 לדוגמא.
 

GLSRA

Member
אכן לפני מספר שבועות היה שירשור בנדון

אחורי רכבות בגלל חום גבוה
לפני זמן מה היתה לנו בקורת על רכבת ישראל בגלל שהיא הורידה את מהירות הרכבות בעקבות עיוות הפסים בימים חמים מאוד; ראו את הכתבה ב
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3535043,00.html
עכשיו עם מידות החום הגבוהות באירופה(℃ 40) הרשויות הרכבתיות עושות בדיוק אותו הדבר........ולהן יש יותר ידע ונסיון.....אין מה לעשות לפעמים נגד תופעות טבע וכאשר הרכבת היא חשמלית הבעיות הן לא רק במסילות אלא גם במערכת המגע האוירית, ראו
http://www.bfmtv.com/societe/fortes-chaleurs-des-retards-a-prevoir-sur-les-trains-898344.html
ו/או
http://www.sudinfo.be/1323824/artic...-avec-la-chaleur-le-rail-serpente-et-les-reta
המתייחסות לבלגיה ולצרפת ממש בימים אלה.
אכן לפני מספר שבועות היה שירשור בנדון
הרמנו קצת גבה לאור ההיערכות החריגה של רכבת ישראל.
כאן רואים שגם SNCF בצרפת וגם SNCB בבלגיה נקטו בצעדים דומים.
איחורים של חצי שעה עד מקרים קיצוניים של שעתיים, לא פשוט כשלו"ז הרכבות כל כך צפוף.
תודה בעבור העדכון מהשטח
 

sweetums

New member
השבוע SNCF נאלצו להתמודד גם עם צמיגים בוערים על המסילה

אחורי רכבות בגלל חום גבוה
לפני זמן מה היתה לנו בקורת על רכבת ישראל בגלל שהיא הורידה את מהירות הרכבות בעקבות עיוות הפסים בימים חמים מאוד; ראו את הכתבה ב
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3535043,00.html
עכשיו עם מידות החום הגבוהות באירופה(℃ 40) הרשויות הרכבתיות עושות בדיוק אותו הדבר........ולהן יש יותר ידע ונסיון.....אין מה לעשות לפעמים נגד תופעות טבע וכאשר הרכבת היא חשמלית הבעיות הן לא רק במסילות אלא גם במערכת המגע האוירית, ראו
http://www.bfmtv.com/societe/fortes-chaleurs-des-retards-a-prevoir-sur-les-trains-898344.html
ו/או
http://www.sudinfo.be/1323824/artic...-avec-la-chaleur-le-rail-serpente-et-les-reta
המתייחסות לבלגיה ולצרפת ממש בימים אלה.
השבוע SNCF נאלצו להתמודד גם עם צמיגים בוערים על המסילה
כחלק משביתה בצד הצרפתי.
"כאוס בצרפת: מהגרים קופצים על משאיות לאנגליה

שביתה והתפרעויות של עובדים בעיר קאלה גרמה לשיבושי תנועה, והמוני מהגרים שחיים באזור בתקווה להסתנן דרך התעלה לאי הבריטי מנצלים את ההאטה בתנועה וקופצים על משאיות ללא ידיעת הנהגים.
התמונות מהאוויר מדהימות" http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4671975,00.html

בעקבות שביתת העובדים: שירותי המעבורות בין אנגליה וצרפת נותר סגור
http://www.calcalist.co.il/world/articles/0,7340,L-3663208,00.html

 

Ccyclist

Active member
מהסיבה הזו אי אפשר להאמין למסתננים ממצריים

השבוע SNCF נאלצו להתמודד גם עם צמיגים בוערים על המסילה
כחלק משביתה בצד הצרפתי.
"כאוס בצרפת: מהגרים קופצים על משאיות לאנגליה

שביתה והתפרעויות של עובדים בעיר קאלה גרמה לשיבושי תנועה, והמוני מהגרים שחיים באזור בתקווה להסתנן דרך התעלה לאי הבריטי מנצלים את ההאטה בתנועה וקופצים על משאיות ללא ידיעת הנהגים.
התמונות מהאוויר מדהימות" http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4671975,00.html

בעקבות שביתת העובדים: שירותי המעבורות בין אנגליה וצרפת נותר סגור
http://www.calcalist.co.il/world/articles/0,7340,L-3663208,00.html
מהסיבה הזו אי אפשר להאמין למסתננים ממצריים
צרפת היא חברה מייסדת של האיחוד האירופאי, מולדת החירות שיוויון אחווה, מדינת רווחה עם שיכונים ציבוריים שעליהם וודאי שמעתם - ועדיין האנשים האלו שבחרו בבריטניה כמטרתם משתמשים בה כמדינת מעבר בלבד. הם אינם מבקשים מקלט באיטליה או ספרד שם הם מגיעים לאיחוד, ומקימים מחנות פליטים בקצה הצפוני של הרפובליקה הצרפתית כדי לעלות על היורוסטאר.
&nbsp
שיהיה ברור שזה בדיוק מה שקורה בגבול מצריים. המטרה מסומנת וכל מה שבדרך אליה לא מספיק, אפילו לא מולדת החירות האירופאית. זה הענף המזרחי של אותה הבריחה מאפריקה הפוסט קולוניאלית ובניגוד ליוון, איטליה או ספרד ישראל היא מבוי סתום. אסור לכעוס על מי שמצביע ברגליים אבל יש להבין שזו תופעה גדולה יותר וישראל לא יכולה להיות יעד סופי לענף שלם שלה.
 

luckydude

Member
מסכים איתך, אם כי כדאי לציין שמעשית ההגירה מאפריקה לישראל

מהסיבה הזו אי אפשר להאמין למסתננים ממצריים
צרפת היא חברה מייסדת של האיחוד האירופאי, מולדת החירות שיוויון אחווה, מדינת רווחה עם שיכונים ציבוריים שעליהם וודאי שמעתם - ועדיין האנשים האלו שבחרו בבריטניה כמטרתם משתמשים בה כמדינת מעבר בלבד. הם אינם מבקשים מקלט באיטליה או ספרד שם הם מגיעים לאיחוד, ומקימים מחנות פליטים בקצה הצפוני של הרפובליקה הצרפתית כדי לעלות על היורוסטאר.
&nbsp
שיהיה ברור שזה בדיוק מה שקורה בגבול מצריים. המטרה מסומנת וכל מה שבדרך אליה לא מספיק, אפילו לא מולדת החירות האירופאית. זה הענף המזרחי של אותה הבריחה מאפריקה הפוסט קולוניאלית ובניגוד ליוון, איטליה או ספרד ישראל היא מבוי סתום. אסור לכעוס על מי שמצביע ברגליים אבל יש להבין שזו תופעה גדולה יותר וישראל לא יכולה להיות יעד סופי לענף שלם שלה.
מסכים איתך, אם כי כדאי לציין שמעשית ההגירה מאפריקה לישראל
נבלמה מאז סיום בניית הגדר המסיבית לאורך הגבול עם מצרים לפני שנתיים בערך.
 

Ccyclist

Active member
חכו שיהיה שקט בצפון סיני...

מסכים איתך, אם כי כדאי לציין שמעשית ההגירה מאפריקה לישראל
נבלמה מאז סיום בניית הגדר המסיבית לאורך הגבול עם מצרים לפני שנתיים בערך.
חכו שיהיה שקט בצפון סיני...
 

luckydude

Member
המצב יותר מורכב מזה... יש פה מעין פידבק לופ כזה.

חכו שיהיה שקט בצפון סיני...
המצב יותר מורכב מזה... יש פה מעין פידבק לופ כזה.
זה קצת פרדוקסלי אבל הגדר היא כנראה אחת הסיבות להתחזקות דאע״ש בסיני מיכיוון שהיא הרסה פרנסה להרבה מתושבי חצי האי שכבר לא יכלו לעסוק בהברחות של אנשים וסחורות אל תוך ישראל, מה שאימלל את מצבם הכלכלי הירוד בכל מקרה עוד יותר (ההברחות היו מקור פרנסה עיקרי עבורם). תוסיף לכך את המהלכים של משטר א-סיסי לפרק את מערך ההברחות לעזה אז בכלל... נוצר מצב שהוא קרקע פוריה לארגונים כמו דאע״ש.
 
מי שלא דובר צרפתית יותר קשה לו שם.

מהסיבה הזו אי אפשר להאמין למסתננים ממצריים
צרפת היא חברה מייסדת של האיחוד האירופאי, מולדת החירות שיוויון אחווה, מדינת רווחה עם שיכונים ציבוריים שעליהם וודאי שמעתם - ועדיין האנשים האלו שבחרו בבריטניה כמטרתם משתמשים בה כמדינת מעבר בלבד. הם אינם מבקשים מקלט באיטליה או ספרד שם הם מגיעים לאיחוד, ומקימים מחנות פליטים בקצה הצפוני של הרפובליקה הצרפתית כדי לעלות על היורוסטאר.
&nbsp
שיהיה ברור שזה בדיוק מה שקורה בגבול מצריים. המטרה מסומנת וכל מה שבדרך אליה לא מספיק, אפילו לא מולדת החירות האירופאית. זה הענף המזרחי של אותה הבריחה מאפריקה הפוסט קולוניאלית ובניגוד ליוון, איטליה או ספרד ישראל היא מבוי סתום. אסור לכעוס על מי שמצביע ברגליים אבל יש להבין שזו תופעה גדולה יותר וישראל לא יכולה להיות יעד סופי לענף שלם שלה.
מי שלא דובר צרפתית יותר קשה לו שם.
אני בטוח שמהגרים מ"אפריקה הצרפתית" לשעבר נשארים בצרפת.
 

Ccyclist

Active member
מכנים את זה Asylum Shopping - "שופינג מקלט"

מי שלא דובר צרפתית יותר קשה לו שם.
אני בטוח שמהגרים מ"אפריקה הצרפתית" לשעבר נשארים בצרפת.
מכנים את זה Asylum Shopping - "שופינג מקלט"
האנשים האלו לא נחתו בצרפת. נקודות הגישה לאירופה הן בספרד, איטליה ויוון. צרפת היא כבר המדינה האירופאית השניה שלא טובה מספיק עבורם. מי שחוסמים את מנהרת הערוץ האנגלי ומתנכלים לנהגי המשאיות בצד הצרפתי (חבורות של עשר-עשרים בחורים מול נהג משאית אחד...) סימנו את בריטניה כמטרתם כבר באפריקה.
&nbsp
האיחוד צריך להכריז שמי שחוצה גבול אחד בתוכו מבלי לבקש מקלט במדינת ההגעה לעולם לא יוכר כפליט בתחום האיחוד.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה