אחוז האלכוהול היחידי שמסוכן הוא 0%

ליריקס

**פאפ**/ אותו הצליל המוכר/ משנה ת'אוירה/ מממ../ מרגיש נהדר/ היה שבוע לא קל/ ג'אסט צ'יל אין דה' באר/ תן לי כוסית מאותו דבר/ חצי "גינס"/ הפיינאל על הביזנס/ בעההה/ כוסעומו מסיבות אחי/ רוצים להרגע/ עם חצי ליטר/ עוד "בקארדי בריזר"/ שוט "מייגר"/ דבש!/ תעביר ת'ליקר/ "קשאסה" מקאסה דה ברזיל/ יש דיל על צ'ייסר/ "ג'יימסון"/ "אייסברג"/ "ויינשטפן" "קרלסברג"/ תרים חבית תפתח ת'ברז/ חצי ליטר אל הכרס/ הו מיי גוד דה' "קילקני"!/ תרגע אחי זה "אניס"/ תעביר דביר/ תאמין/ הכל נשאר במשפחה/ ואם לא בתוך הפאבים/ יש ברמצוות חתו-נה! נכנס בצילילילינ'/ כל הצוואר בלינג בלינג אז יאללה אח שלי בוא תביא ת' דרינק דרינק/ מי פה חוזר סופשבוע לפנים?!/ יש פאבים/ אלכוהול וגם אח שלי בפנים/ יושב עם אמא ואבא ובירה עוד מאז שהייתי קטן/ לא מוותר על הרגלים זה חינוך מהגן/ כולם יושבים בגינה וחברים שרים ייגר/ גם בלי צ'ייסר/ מי גבר/ תביא לפה כתב של "בלייזר"/ אנחנו שיכורים לא מסתירים כלום/ יו יו יו ובקבוק של רום/ גם בבסיס לא מתייאש יושב על יין פטישים/ מתחיל עם הקצינות ואז יושב בפנים/ אבל תמיד חוזר לפה עם דם זורם באלכוהול/ כולם אוכלים סרטים "וג'ים ביים" הכל/ אז אינווזי דיג'י בוא תחזיר את הביט/ או שיט/ הוא רק מרים עוד כוסית/ אז עוצם את העיניים וחולם על הפיינאל פור/ ואין מצב שאת כל זה אני יזכור/ פיס!!!! אני נוחת בדאבלין/ טיסה ישירה מנתב"ג/ עוד לא נכנס לפאב והברמן כבר מזג/ ליטר בירה ושוט של "טולמורדו"/ כי ה טולמור- דו משטולמור- דו/ נוחת ישר ברחוב טמפל/ מנסה לי איזה סמפל/ של בירה מקומית אחי ישר מהחבית/ שיט!!!! לא מאמין/ הגעתי ב:סנט פטריקס:/ שותה כ"כ הרבה שאנשים זזים כמו מטריקס/ ולכל מקום שאני הולך אני מפיל דברים כמו טטריס/ יו ג'ון תביא לי עוד שוט של "ג'יימסון"/ נראה לי שאני הוזה רואה פה פאקין לפרקון.. פאקין לפרקון?!!!!!!!!!! שוט של "אבסנט"/ FUCK IT תביא לי את הבאקט/ מבולבל כמו השמן מפול מטאל ג'אקט/ הוז יור "טיצ'ארס"?בירה בפיצ'ר/ שובר שיא "גינס" עם עוד חצי ליטר/ "סאודרן קומפורט" ו"הנסי"/ "ג'ק דניאלס" ממליץ אז "טנסי"/ מה הדבר הבא בתור?/ "קוסמופוליטן"/ מה?!/ עזוב אני שיכור...
 

Tw‡sTeD

New member
ככה גבר גבר

קצת ארוך מדי, אין פזמון אין כלום, זה מרגיש לפעמים קצת חופר. בלי ליריקס יש קטעים שלא הייתי מבין כי אתה זורם מהר מדי. שורה שממש אהבתי חח שותה כ"כ הרבה שאנשים זזים כמו מטריקס סה"כ נחמד, ביט מגניב, אבל אפשר לשחק איתו יותר, להשאיר רק ת'מלודי לפעמים, רק באסים.. שטויות כאלה. זהו אחי, אם 'תה רוצה ללכת עם זה יותר רחוק תדאג שיהיו פזמונים בשירים, אבל אחלה.. שיר פאן כזה, חמוד מאוד. נ.ב תעבוד על משחקי פלואו.
 
נחמד נחמד!!

הביצוע לא טוב כ"כ, הרבה אי ישיבות מהביט ואפילו כמה נפילות חריפות. הפלואו לא טוב כ"כ, בריחות מהביט לפעמים דקציה לקויה. בקיצור יש עוד אימון לגבי הביצוע. הליריקס לפעמים מצויין ולפעמים רדוד וסתמי. יש יציאות מצויינות. ויש קטעים סתמיים. אבל הכי חשוב. מקורי מאוד! אהבתי, בתור חובק פאבים ומועדונים :) אני מוריד בפניכם ת'כובע על הרעיון.. שיר אהבה לאלכוהול!!! גדול!! רק בגלל זה לשיר יש פוטנציאל מצויין. תתאמנו עליו עוד, תשפרו אותו, תוסיפו פזמון (מן הסתם). וזה יכול להפוך ללהיט ענק!
 

TheTIKIMAN

New member
ראיתי את המילה אלכוהול....

אז חשבתי שיש משהו מעניין, אבל אין פה.
 

TheTIKIMAN

New member
בריאות זה זניח.

אז מה אם אני אמות 30 שנה לפנייך,לפחות אני נהנה יותר =]
 

TheTIKIMAN

New member
באמת אופטימי.

הלכתי לשתות
 

schwigi

New member
הביט שלכם או לקוח מאיפשהו?

או לפחות מסומפל מאיפשהו?
 

schwigi

New member
בואנא אחי, אחד הביטים הטובים ששמעתי

סוף סוף משהו מיוחד. אפילו לא רק יחסית לארץ. הזכיר לי מאוד את luchini של camp lo. אם יש לכם עוד כאלה תעלה
 
אני יקפיץ מעט...

לדעתי הבית השלישי( הבית של FUNKY D) הוא אחד הליריקס הטובים בראפ.. כ"כ הרבה משחקי מילים למי שמבין...
 
למעלה