ככה גבר גבר
קצת ארוך מדי, אין פזמון אין כלום, זה מרגיש לפעמים קצת חופר. בלי ליריקס יש קטעים שלא הייתי מבין כי אתה זורם מהר מדי. שורה שממש אהבתי חח שותה כ"כ הרבה שאנשים זזים כמו מטריקס סה"כ נחמד, ביט מגניב, אבל אפשר לשחק איתו יותר, להשאיר רק ת'מלודי לפעמים, רק באסים.. שטויות כאלה. זהו אחי, אם 'תה רוצה ללכת עם זה יותר רחוק תדאג שיהיו פזמונים בשירים, אבל אחלה.. שיר פאן כזה, חמוד מאוד. נ.ב תעבוד על משחקי פלואו.