אחד באפריל היום-מותר שקר אחד

חיננית

New member
אחד באפריל היום-מותר שקר אחד

אז בחרתי לשקר.לכבוד האחד באפריל. ובחסותו. מה אסור.? באחד באפריל זה מותר. וזה אקטואליה לגמרי , מר רש 0-הרציני במיוחד . גם בפורום ככ` יבש ועמוק שמדבר על התלאות היומיות ועל אויבנו מלמעלה למטה ובאלכסון ומה נעשה להם ,ואיך נתגברה על כל הצרות של כל העולם-מותר לצאת יום אחד מהשגרה הכבדה. כבר אין פה חוש הומור?אז תחייך ואל תקטר בסוף יהיו לך קמטים,כי במילא הצרות תימשכנה גם אם נטחון כאן בלי סוף מים ומילים. אז חייך---כי לא אכלת אותה. ;-)
 

resh0

New member
איך לא שמתי לב...

באמת שאת לא חייבת לי כלום. לפעמים זה מה שיפה במדיה הזאת. גם אם תהיה רצינית וגם אם תשתמשי בחוש הומור, גם אם תתמודדי וגם אם תעדיפי שלא, תמיד תשארי חיננית והחשיבות שבעניין אינה מבוטלת! בכלל חיננית מאוד העובדה שאנשים חינניים מעדיפים לבחון נושאים מסויימים בצורה חיננית ולמצוא פתרונות חינניים. כל זה ביום חינני כמו היום. שיהיה לך יום טוב.
 

חיננית

New member
מודה -תשובתך חיננית להפליא :cool:

ושיהיה גם לך תמיד יום נעים. גם אם תתמודד עם כל משא העולם ובעיותיו-ואני חו`ח לא מזלזלת בכובדן של הבעיות שאנחנו והעולם חווים בימים אלו.. בכ`ז שיהיה לך ולכולנו כל טוב. .אינשאללה !
 

אריסטו

New member
אני אוהב אותך

מושכת אש ועט כנראה מוכשרת ובעלת מספר פרצופים. אם מישהו משקר והוא מודה בכך האם הוא נחשב לדובר אמת או שקרן?
 

חיננית

New member
היזהר... יש פה מנין עדים..

ככה התרשמת ממני? באשר לשאלתך הרצינית קבל ממני תשובה רצינית. אם שיקרת והודית לפני שנתפסת -ניחא. יסלחו לך.אם כי אמרת דבר שקר. אם הודית לאחר שנתפסת- מצבך גרוע יותר. משנה גם איזה שקר שיקרת---אם השקר, שקר שהזיק לזולת- ולא שקר לבן סתמי שכזה כדי לצאת מאיזה מצב לא נעים,אז גם אם תודה ,ייזכר לך ששיקרת על מנת להזיק או להימלט מעונש המגיע לך,ולמרות הודאתך תיחשב כאדם בלתי מהימן ושקרן. .לא ייסלח לך כל כ`כ מהר השקר הזה . אם שיקרת כמוני באחד באפריל ,זה ייחשב לך לקיום מצווה .ואנשים מסוימים אפילו יאמרו לך שהם אוהבים אותך כי העזת והודית ,והיית יצירתי והוצאת אותם לחצי שעה מהשגרה האפורה והמכבידה . האם עניתי על הכל? אחד באפריל שמייח !
 

חיננית

New member
באמת?ולמה?

כי טיפש או פתי מי שמאמין לכל דבר? והצליחו לעבוד עליו ביום הזה ? או טיפש זה שטורח למתוח את האחר? או טיפשי בכלל לרדת ליום אחד מרומו של עולם ולעסוק בשטויות טפשיות כמו לשקר ביום הזה?
 

nitrox

New member
מענין מה היית אומרת אם הייתי מפרסם

שהוחלט להעביר את קבר רבין לככר השוהדא בחברון?
 
למעלה