"אחד אחד אני מוריד,באתי לפה רק

llljn

New member
"אחד אחד אני מוריד,באתי לפה רק

להשמיד ולהשמיד". הגעתי למסקנה שדידידי היו טובים סך הכול. שרשרו לכאן את השירים שיצאו להרכב הזה מחוץ לדיסק.תודה.
 

depon

New member
קרמזל מדידידי אירח ב"מגיע מלמטה" את

נימי(בית ענק) וצ'ולו אחלה שיר!חובה! ולא סובל אותם,די מעאפנים:/
 

kacha

New member
הבית של צ'ולו לדעתי אפילו יותר טוב

משל נימי. צ'ולו כלי :)
 

depon

New member
חח אין מצב,הבית של נימי לא רק מעולה

אלא גם מכיל כ"כ הרבה מסרים נסתרים,צריך ממש להתאמץ להבין:)
 
נימי קרא ושמע ת'בית של קרמה ואז כתב

את שלו לפיו ובכל זאת הוא יצא ענק!!!! ויש פה אחד עם שם-רך הומו קטן כזה שאומר שזה הבית היחיד שהוא אהב של צ'ולו אז לסיכום שיר טוב!
 

kacha

New member
יצא גם אי פי ישן בהוצאה מאוד מצומצמ

ת. אני לצערי לא הצלחתי להניח עליו את ידי :) מה שכן יש לי את: fuck you ואת עשב שאלו בין 2 השירים היותר טובים שלהם... במיוחד פאק יו לטעמי :) יש גם את "כמה כבר עישנו" שזה עוד שיר בין היותר טובים שלהם, שבו רק קרמזל שר. יש גם את "נולדתי וגדלתי בתל אביב"... :) חתיכת חפירה על דידידי :) עשיתם לי חשק! הארדקור!!! :):):)
 
תוכיח

 

Gil shaDy

New member
DDD שולטים!

מהרכבי ההיפ-הופ הכי טובים שהיו בארץ, חבל שכל-כך מעט אנשים הבינו אותם... בעיני הם מלכים! "פרומואים של ה******, צאו לי מהפריים!" "ההיפ-הופ כאן בטרפה מחתרתי כמו החיים, הסקראץ' מעיף ת'הארדקור לשיאים חדשים..." תקשיבו טוב לאלבום שלהם ותבינו כמה הוא טוב... הארדקווווורררר
 

aravast

New member
../images/Emo45.gif ממש אהבתי אותם

באמת בין ההרכבים הכי טובים והביטים !!!! איזה ביטים!!! המבנה של השירים שונה לגמרי מהמקובל בית פזמון בית פזמון בית פזמוןX2 - משעמם לא? אם הם התפרקו אז באמת חבל שמעתי שהדיסק הבא שלהם היה מוכן ליציאה ומשהו לא הסתדר די ציפיתי לו ציטוט - "גם אני כמו החרדים גם לי אין אלוהים" יש איזה שיר של קרמזל שמתחיל "נשארתי לבד באולפן איפה כל הפאקינג חברה" "אילנה דיין גמד של אינפורמציה קטן, זאת מדינה שלא שווה למות בשבילה" נראה לי שאפשר לשייך את זה לדידידי
 

depon

New member
קרמזל-בן זונה של ראפ,ככה קוראים

לשיר אם אני לא טועה שיר טוב:)
 

CyberP

New member
לפעמים אני חושב

למה לעזאזל אנשים עאלה מורשים להחזיק מיקרופון. הם פשוט גרועים וזהו. בכל אספקט שתבחר - הם גרועים. אם זה ליריקה, אם זה פלואו, אם זאת הגשה אם זה הכל. מגיע מלמטה שיר ענק. לא יודע מה קרה שם, יצא לקרמזל בפוקס נראה לי.
 
למעלה