אז שני דברים קרו הלילה

Cade Foster

New member
אין מה לחזור, זה עניין של ניסוח

ממפיס עם קונלי היא בשבילי קבוצה למקומות 6-8 במערב. אם זה לא נחשב אחת הטובות בשבילך אלא רק טופ 4 אז בסדר. בכל אופן בלעדיו היא באמת אחת החלשות בליגה (בוטום 6 נגיד).
 

rapgamer4ever

New member
אני לא רוצה להתחיל להתווכח על זה

פשוט בקונפרנס של 15 קבוצות מקום 6-8 זה לא "אחת הכי טובות".
&nbsp
אני גם לא יודע למה אתה אומר שממפיס בלי קונלי היא בוטום 6, אתה מוזמן לפרט בנושא (כי קבוצות הגנה טובות לא מסיימות במיקומים כאלה).
 

Cade Foster

New member
באסה על ההפסד של הסלטיקס

רציתי שאינדיאנה תהיה זו שחתומה על עצירת הרצף

בכלל ערב נוראי מבחינתנו, כל היריבות על 3 המקומות הפתוחים בפלייאוף המזרחי ניצחו (חוץ מדטרויט שלא שיחקה).
&nbsp
אבל הדבר הבאמת מדהים שקרה הלילה זה פלוס/מינוס 57(!!) של... לוק אמבה א מוטה. יש תקדים לדבר כזה? ועוד לשחקן שלא שייך אפילו ל100 השחקנים הכי טובים בליגה?
 

rapgamer4ever

New member
מדהים הסטט' על מבאה-מוטה

הוא גם שיחק 26 דקות בלבד... אשכרה זה 57 הפרש במחצית של כדורסל.
 
כספי סיים הקלעי השלישי בגולדן סטייט אחרי סטף וקיידי

11 נק' ב-14 דקות. שני בקבוצה במדד הפלוס / מינוס עם +5 [מקואו עם +6].
&nbsp
נכנס 5 דקות בתוך הרבע השני, קצת מוקדם מהרגיל, ועשה סל בצבע.
ברבע הרביעי חזר בשלב שסטיב קר ויתר על המשחק [23 הפרש]. ווסטברוק עוד שיחק את הדקות האלה במטרה להשיג את הטריפל-דאבל, מה שלא קרה בגלל החטאה של האליהופ שהיתה מסדרת לו את האסיסט האחרון. מולו החמישיה בהובלה של כספי הורידה קצת את ההפרש בדקות הכי פחות גרועות של גולדן סטייט במשחק, אבל ברור שזה היה גארבג' טיים ולא סופרים את זה. באחד הפוזשנים ניק יאנג אבדאיי שאף פעם לא מוסר, חיפש את המסירה לעמרי בדקות החמות שלו, כלומר עמרי הנהיג את העסק וזה עבד ככה. באחת ההתקפות יאנג שכח את התרגיל ועמרי סימן לו לצאת בחסימה בצד השני, שנגמרה בזריקה פנויה של יאנג משלוש [החטיא]. עוד דבר יפה שראיתי זה ששלוש פעמים הלכו לעמרי בלואו פוסט עם הגב לסל, ולפחות פעמיים, על סמך התנועה של השחקנים שהכינה את המהלך, זה היה מתוכנן. עמרי עשה כמה לייאפים והוסיף שלשה 'רק רשת' שהעונה נכנסת לו אוטומט. הופעה טובה.
&nbsp
&nbsp
סקרמנטו - לייקרס:
מפגש חוזר בין דיארון פוקס ללונזו בול. בעונה שעברה במכללות פוקס נתן את משחק חייו והדיח עם קנטאקי את UCLA של לונזו. הלילה לא רק הקבוצה שלו ניצחה, גם היה הרבה יותר דומיננטי ומשפיע מלונזו. לונזו סיים את המשחק בשתי שלשות רצופות שהביאו אותו ל-11 נק', אבל לא משחק גדול. פוקס סיים רק עם 13, אבל קלע כמה צ'אקות שעם הרפיוטיישן שלו בדראפט בתור שחקן שב-4 השנים הבאות יהיה בלי קליעה ב-NBA, זה נראה פחות חראי ממה שחשבו. המשחק לא היה תחרותי בשום שלב. סקרמנטו לקחה יתרון גדול וההפרש נע סביב הדו-ספרתי נמוך כל המשחק. זק רנדולף [22 נק'] וקולי-סטיין במשחקו הטוב ביותר העונה [26 נק' מהספסל] הובילו.
 

Roeiii1

New member
פורטלנד כל כך גרועים

אין להם כנפיים בכלל , המצב שלהם יותר גרוע משל ניו אורלינס במקרה הזה

אל פארוק אמינו פצוע , אוון טרנר פשוט גרוע , וונלך והארקלס בכלל לא מתאימים לליגה הזאת.
פורטלנד אחרי שהפתיעה מאוד בשנתיים שאחרי אלדריג' , נראה בדרך הבטוחה למטה. הוויתור על אלאן קראב מאוד השפיעה עליו.
וחבל , כי לילארד ומקולום ממשיכים להפציץ , אבל אין לה ספסל ואין לה פוורדים שיכולים לקלוע שלשות ולתת הגנה טובה
 

rapgamer4ever

New member
הקבוצות שנלחמות על הפלייאוף במערב מאכזבות

אוקלהומה מבחינתי היא בדרג של 1-4, אני מדבר על הדרג שאחרי.
&nbsp
מינסוטה- המאזן די טוב אבל רמת המשחק לא גבוהה. הייתי אפילו אומר שהמאזן לא משקף. יש לנו עדיין בעיות בהגנה שבאות והולכות (הלילה למשל הן בעיקר באו). התקפית אין לנו שיטת משחק אלא בעיקר אלתורים. וויגינס ובאטלר לא מספיק מאיימים משלוש וטאונס נאלץ לשחק רחוק מהסל.
&nbsp
פורטלנד- כפי שאמרת אין תרומה מעמדות ה-F. זו בעיה שהם סוחבים איתם מאז שאלדריג', באטום ומת'יוז עזבו באותו קיץ. החוזים הרעים לטרנר וקראב הכריחו את ההנהלה להיפרט מקראב (הטוב והסחיר מביניהם) והבעיה רק מחריפה כל עוד אמינו בחוץ.
&nbsp
דנבר- עדיין מנסה לגבש חמישייה וסגנון. הפציעה של מילסאפ עלולה לטלטל אותם, יכול להיות שהוא יעבור ניתוח שישבית אותו למספר חודשים.
&nbsp
ניו אורלינס- ההפתעה הנעימה מבין החבורה. דיוויס וקאזינס מטילים אימה והפליקנס מדורגת שנייה בליגה בנקודות בצבע. הם בתקופה טובה לפחות עד שתגיע פציעה של שחקן מפתח (והיא תגיע).
&nbsp
יוטה- פתחה לא טוב, רודי גובר פצוע והם בסכנה להתרחק כמה משחקים טובים מהמקום השמיני עד שיחזור.
&nbsp
ממפיס- פתחה דוקא טוב אבל השמיטה יותר מדי משחקים קלים העונה... הפסידה פעמיים לדאלאס, שארלוט בבית, אורלנדו בבית, הלייקרס בחוץ. עד שקונלי יחזור הם ימשיכו להתקשות לקלוע 100 נקודות בערב.
&nbsp
קליפרס- רצף ההפסדים הקטסטרופלי שלהם נפסק אבל הם איבדו את בוורלי וכבר נכנסו לפיגור מסוים מהפלייאוף.
&nbsp
מי יודע, אולי המירוץ למקום השמיני במערב יהיה יותר איטי מהמצופה.
 
למעלה