אז שוב הגיע הזמן

comet9

New member
אז שוב הגיע הזמן

וממשיכים הלאה. אז נגיד תודה לפוג'יטסו. נגמר עידן ה12" אז למי שלא הבין, אני מחפש נייד. תקציב יש. עד 6K דרישות כדלהלן: מעבד קור 2 דואו. זיכרון לא חשוב - 2 ג'יגה היום עולה 500 שקל ועל זה אני מוכן להשקיע בנפרד. הארד דיסק - לא כזה קריטי. יש סרבר בעבודה. כ. מסך - לא NVIDIA. זה לא עובד טוב עם התוכנה שלי של הטריוויה כ. קול - לא חייב SPDIF. מסך - רחב ומבריק לא בא בחשבון. 14" ואופציה ל15" אם ממש נתעקש מותגים - לא HP. לא FS. לא DELL. וגם לא ה3000 של לנובו. עכשיו יש 3 דברים שיהיה לי מאד קשה להיפרד מהם שיש בפוג'יטסו. 1. יציאת DVI-I 2. יציאת SPDIF בסאונד. 3. המשקל. 1.8 ק"ג עצה? מישהו?
 

bar666xp

New member
הממ מה נישאר טושיבה?

אגב שכחת לציין מה הצרכים? לאיזה משימות הנייד?
 

comet9

New member
לא משימות משרדיות

הנייד מיועד לעבוד. לטחון תוכנת טריוויה גוזלת משאבים בצורה מטורפת. ומידי פעם סרטים ומוזיקה. יש לי קשרים במפעיל אז לא בעיה לי להביא טושיבה. השאלה איזה...
 

bar666xp

New member
סתם כי אני רע... את ה"הכי טוב" חחח

טוב בירצינות טריוויה גודלת משאבים?! מוזר. מה כבר מצריך הדבר הזה? תחליף טריוויה במקום ת'מחשב. אגב אתה עוד צריך את מה שדיברנו עליו במסרים? טוב אתה רוצה מפלצת קטנה.. http://www.gamaoffice.co.il/products/80777 רק חבל עם כבר עשו RAID למה HDD 4200 RPM? אהא לא טוב למה כ.מסך כזה? ומסך 17" וכו' וכו' אגב איך המחיר? טוב חזרה לשפיות... http://www.pointpc.co.il/products/73819?ref=zap ניראה לי עונה לכל מה שאתה רוצה/צריך++++ ואם יש קשרים אולי תקבל אותו ישר עם 2G או אפילו 4G זיכרון.
 

comet9

New member
אין סיכוי ל15.4

וכן. בדחיפות הורדתי אימג' פגום לצערי. ומה זה התבאסתי
 

comet9

New member
בכל מקרה המחשב שלי מוצע למכירה ביד 2

מי שרוצה פרטים במסרים
 

Jan22

New member
שתיהיה בריא קומט ,אתה מחליף ניידים

כמו שאני מחליף פלייליסטים של WINAMP. חשבת אולי על איזה D620 ב2.2KG ?
 

comet9

New member
שונא דל אינעל אביהם

החלפתי בשנתיים האחרונות כולה 3 ניידים הR50E, X31, אייבוק והפוג'יטסו הוא האחרון
 
למעלה