אז קצת על הדמויות שלנו...

וואוו יחסי הווארד ואמא שלו זו שאלה פסיכולוגית

על קצה המזלג נראה לי פשוט שהוא מאוד היה רוצה לאהוב אותה, הוא כמה למגע אמהי, לאכפתיות לסימפטיה ולאהבה. כשהוא רואה אותה הוא מתפתה לחוות דבר כזה, הוא מתאכזב שהיא לא משתפת אותו בחייה ומצטער על שהוא לא מרגיש בנוח לשתף אותה. אבל כל זה לא תלוי בו והיא לא מסוגלת לתת מה שהוא היה רוצה לקבל. ובמצב הנוכחי- נוח לו עם המרחק ממנה. היא עושה לו יותר רע מטוב...

זה מצחיק, לפעמים נראה שאם היו מחליפים בין האמהות של לנארד ושלדון ואז הכל היה מושלם, כל ילד עם האמא שיותר מתאימה לו....
 

X יו יו S

New member
עד שתקנת לא הבנתי על מה את מדברת

ופשוט הנחתי שאת שמה לב לדברים שאני לא

ואני ספק שהם צריכים לעעשות פרק הפוך ולהחליף בין אמהות
 
לדעתי יחסי האמא -בן של הווארד ואמו

ובכלל, דמותה של האמא (בעצם: הקול מאחורי הקלעים) והיחסים שלה עם בנה הם קריקטורה. ודי קלושה. הם פשוט הגשמה קולנועית של הבדיחה האמריקאית-יהודית על האם היהודיה.
כמובן, כל הסידרה הזאת היא רצף של קריקטורות. מהו שלדון, מהו ראג', מהן איימי ובמידה לא קטנה ברנדט, אם לא קריקטורות? אפילו השמות שלהם נבחרו לדעתי בכוונה לגחך.
לנארד קצת יותר "אנושי אמיתי", ופני היא למעשה האמיתית היחידה. (רק עבודתה מגוחכת ופתטית, בעיקר משום שהיא עובדת בצ'יז פקטורי , שם- מסעדה מצחיק בעליבותו, בהמוניותו.)
אבל רוב הקריקטורות האלה, בעיקר של שלדון, הן עשירות בפרטים. רק אמו של הווארד וולוויץ, (שבכוונה נשארת רק כקול), והיחסים שלה איתו, נשארים כמיתווה (מצחיק נורא) די קלוש.
 

גליזה

New member
פני (פני, פני)


פני - טיפת השפיות של המפץ.

נכון שהיא לא מדענית אטום או משהו, ואולי זה דווקא מה שיפה בה.
חלום חייה הוא להיות שחקנית, למרות שלא ממש הולך לה ולכן היא לפעמים גם בקשיים כלכליים (זוכרים שלוותה כסף משלדון? והיא כמובן, מתעלקת על הוואי פיי שלו ושל לאונרד
). בת'כלס, היא קיבלה תפקידים מאוד קטנים לאורך הזמן בהצגות שלא ממש הצליחו (אאל"ט, גם קיבלה תפקיד במחזה של אנה פרנק או משהו).
למרות שאין לה דוקטורט או שאיפות לתגלית מדעית עצומה, היא מצליחה להתחבב על כל החבורה - הבנים והבנות. שלדון אמנם לא יודה בזה כ"כ, אבל קל מאוד להבין שגם הוא אוהב את פני, וגם לו יהיה קשה בלעדיה.
בעזרת ההומור שלה, האנושיות והלב הטוב - היא מצליחה להיות דמות חיונית וכייפית בכל הסדרה הזו. היא הופכת לחברתן הטובה של איימי וברנדט, ולבת הזוג של לאונרד, לתקופות של on & off.
האמת? לא בא לי שפי תמצא עבודה כשחקנית... איכשהו, מתלבשת עליה יפה העבודה בצ'יז קייק פקטורי (שהפכה למסעדה קבועה בקרב החבורה), וגם... לא בא לי שהתפקיד יאלץ אותה לעזוב או משהו
 
כנ"ל לגבי הצ'יזקייק פקטורי

אבל כל כך עצוב לראות מישהי שעשתה צעד גדול להתחיל את החיים ולחיות את החלום ופשוט לא מצליחה. בואי נסגור על תפקיד משני בכמה סרטים שיאפשר לה להמשיך לעבוד במסעדה?
מקסימום אם היא לא תוכל להמשיך שם שלדון יחליף אותה, הוא עשה את זה טוב (מזכיר סצינה מצחיקה בפרק ששלדון החליט על דעת עצמו שהוא עובד שם והגיש את המנות לכל החברה, וכשפני באה היא רואה שהכל כבר מוגש ומסבירה להם ששלדון לא עובד כאן ואז לנארד אומר לה שלפי איך שהדברים עובדים שם , הם התחילו לחשוב שגם פני לא עובדת כאן
 

גליזה

New member
יאללה זורם, וכמה מעריצים שיבואו לאכול שם רק

בגללה


חחחחחחחחחחחחחחחחח הסצינה שבה הוא עובד במסעדה, העלית לי נשכחות
 

The LadyKiller

New member
איימי פארה פאולר

על פני השטח היא הגרסא הנשית של שלדון-מתנשאת, מתקשה להבין הומור, מתקשה לצלוח בתקשורת שלה עם אנשים אחרים. אבל עם הזמן היא מפתחת רגשות ותשוקה לשלדון, דבר שהוא סולד ממנו ומנסה מאד להתקרב לפני וברנדט, וקוראת לפני החברה הכי טובה שלה ["בסטי"] בכל הזדמנות.
 

DontEvenBlink

New member
כן היא יהודייה דתייה

עוד כמה עובדות מעניינות עליה:

1.)היא קרובת משפחה של חיים נחמן ביאליק (הוא דוד של סבא שלה או משהו כזה.)
2.)יש לה תואר ראשון בעברית, ובמדעי היהדות. כמובן שגם יש לה דוקטורט במדעי המוח.
3.)היא טבעונית
4.) כשהייתה צעירה היא שיחקה את הדמות הראשית בקומדיית מצבים שנקראת "בלוסום." היא שיחקה את בלוסום. (באחד הראיונות עם השחקנים האחרים, דיברו על זה שהיא מצטרפת. הם כל הזמן קראו לה בלוסום, כי אמרו שקשה להם להגיד "מים")
5.) בהמשך לבלוסום, ראג' מזכיר את מים ביאליק באחד הפרקים בעונה הראשונה, כשהם מתחרים נגד שלדון בחידון פיזיקה הזה... ראג' מציע שהם יצרפו לקבוצה שלהם את TV's Blossom כי יש לה תואר במדעי המוח.
6.) באחד הפרקים של בלוסום ג'וני גאלקי (לנארד) התארח! (אני מצרפת תמונה, מים בצד שמאל וג'וני עומד לידה.)
 
אני לא חושבת שהיא מתנשאת...


ההיפך, היא נואשת לחברת אנשים, נואשת להיות אחת מהחברה, ונואשת לזוגיות ...

היא חכמה, והיחידה שמבינה את שלדון חח

מצד שני, היא מעריצה את פני על היופי שלה כביכול אין ולא יהיה, ומנסה נואשות להיות איתן כדי בפעם הראשונה בחיים שלה , להרגיש שייכת.


לשחקנית הזו יש תואר אמיתי ברפואה... היא שחקנית מגיל מאד מאד צעיר, ואין ספק, אחת הטובות.
 

X יו יו S

New member
אבל היא כן

כמוהו בקטע שהם הכי חכמים
אבל היא עושה את זה רק לו אם אני לא טועה
 
גם ברנדט מאד חכמה, היא פשוט אנושית יותר חח

כלומר, איימי היא שלדון בגרסה הנשית, אבל היא מאלה שכן מחפשים יחס חם ואוהב...
היא לא מתייחסת לאחרים בזלזול, אבל בהחלט מבינה את שלדון טוב מכולם .
 

X יו יו S

New member
אני לא אוהבת

יש קטעים שיש לה מן קריז או לא יודעת מה זה
ואז היא מאוד מפחידה
 
למעלה