אז עברה רבע עונה

fatnoam

Active member
אז עברה רבע עונה

ואפילו קצת יותר.

הנה כמה רשמים על הקבוצות:
מזרח
ליגה ב׳ של ה-NBA בשנים רגילות מנפקת השנה קבוצות טובות שמובלות ע״י הכשרונות הצעירים הטובים בליגה. מכת הפציעות שפוקדת את המערב, בנוסף לעובדה שרוב הקבוצות נכנעות מראש לדומיננטיות של הלוחמים, עושה את המזרח די מרתק ומעניין.

בוסטון פתחו את העונה מצויין. אמנם הייוורד נפצע במשחק הראשון, פציעה מחרידה וקשה, אבל הסלטיקס הוציאו מהסיטואציה את המיטב. העדרו של הייוורד חקק את מעמדו של קיירי בקבוצה. מטריו של הורפורד-קיירי-הייוורד, נשארנו בעצם עם קיירי, כי הורפורד באופי שלו לא מתיימר להיות כוכב, אלא פשוט המשלים האולטימטיבי - זאת למרות שזו העונה הכי טובה שלו שאני זוכר. אז סבבה, זו לא עונת ה-17 ו-10 מההוקס, אבל 13-8-5-1 זה לא פחות טוב בעיניי, 59% מה-2 ו-44% מהשלוש (שיאי קריירה) ועוד העובדה שהוא מדביק כל כך הרבה ומכסה כל כך הרבה חורים - אדיר. אז האופי של הורפורד + הפציעה של הייוורד מיצבו את קיירי ככוכב והמנהיג הבלתי מעורער, וקיירי מגיב בעונה מצויינת, הוא השתלב נהדר במרקם ההגנתי שסטיבנס בנה בקבוצה במשך השנים האחרונות, ובהתקפה הוא לא כופה את עצמו (כמו ראסל) ומשחק תרגילים, ולכן לא כל סל חייב לבוא ממהלך שהוא מתחיל (כמו הארדן). תוסיפו לזה את העובדה שבהפרש די גדול השנה הוא שחקן הקלאץ׳ הטוב בליגה, ותקבלו מועמד MVP לגיטימי שסוחב את הקבוצה למקום הראשון בקונפרנס.
כמובן שהוא לא עושה את זה לבד, הפציעה של הייוורד השאירה המון דקות לבראון וטייטום, והורידה מהם הרבה לחץ, הם מגיבים לכך בצורה מדהימה - גם נותנים עונה טובה (בשני צידי המגרש) וגם מבינים את מעמדם. נדיר למצוא שחקנים צעירים שכל כך טובים מצד אחד, וכל כך מבינים מצד שני את ההיררכיה, ואת העובדה שהם בקבוצה מנצחת והם צריכים להיות חלק מהקבוצה ולא לצפות שהקבוצה תתבסס עליהם.
חיבור כל הדברים האלה מתנקז לעמדת המאמן, שבלי ספק שאם כך יימשך, סטיבנס יזכה במאמן העונה.

קליבלנד במקום השני. בגדול, כולנו חשבנו שלברון יהיה בהילוך שני, וושינגטון או בוסטון יקחו את המזרח, וללא ביתיות הקאבס עדיין יטיילו לגמר. למעשה, הקאבס לקחו את העזיבה של קיירי (והעובדה שהמחליף שהגיע במקומו, אייזיה תומאס, פצוע) קשה יותר ממה שחשבו. דריק רוז ודוויין ווייד לא הצליחו למלא את החסר, והקאבס פתחו פשוט נוראי את העונה - 7 הפסדים ב-12 במשחקים.
קליבלנד הבינו שבלי הכוכב הצעיר הם צריכים לעשות שינוי. לברון ולאב העלו רמה, רוז נפצע (less is more?) מה שפתח יותר דקות לווייד, שמשתלב מצויין עם ג׳יי אר, קראודר וקורבר כשחקני כנף ורסטילים שיכולים להשלים את לברון, והקאבס סופרים כבר 11 ניצחונות רצופים, כשלברון קוטף את תואר שחקן החודש בנובמבר.
האם החזרה הצפויה של תומאס בעוד חודשיים תעצור את זה? האם הקאבס מבזבזים יותר מדי דלק על הליגה? לא יודעים. בינתיים תנו להנות מקבוצה עם סגל עמוק ומשופע כוכבים שמשחקת כדורסל די טוב שעליו מנצח השחקן הטוב בדור האחרון.

טורונטו במקום השלישי אחרי פתיחה רעה גם כן חזרה לתנופה שלה. דרוזן ולאורי עדיין שווים משהו מסתבר.

דטרויט עשתה קפיצה מהותית ונראית כמו קבוצת פלייאוף לגיטימית. בניגוד לקבוצות שמבליחות פה ושם, התשתית של הפיסטונס טובה, ונראה שהם כאן להישאר. דראמונד בעונת שיא, 15 ריבאונדים למשחק, 14.3 נקודות - מספרים שהוא די הרגיל אותנו אליהם. 4 אסיסטים למשחק לעומת זאת - פי 4 מממוצע הקריירה שלו, זה חדש. 65% אחוז מהעונשין זה לא גבוה, אבל זה טוב משמעותית מה-38% שהוא קלע בשנה שעברה.
מעבר לזה הפיסטונס הורידו עומס מרג׳י ג׳קסון וחילקו אותו בין האריס, בראדלי והאחרים, וזה נראה הרבה יותר טוב.

פילדלפיה תופסת את המקום החמישי, ואין מה לומר הם המרענן הרשמי של הליגה. עם אחת החמישיות הטובות בליגה (לפי הסטט׳), ועם העובדה שכולם יודעים שכמה שהזמן יעבור הם רק ישתפרו, הסיקסרס צוברים תאוצה מהותית. המאזן (13-9) לא מדהים, אבל גם היה להם את הלו״ז הכי קשה בליגה (קראתי איפשהו, אם אמצא אקשר), וגם זה מספיק טוב למקום רביעי במערב שנחשב לקשה בהרבה. אותי זה מרשים.
מה שיותר מרשים אותי זה ג׳ואל אמביד שעשה בית ספר במשחק האחרון לדראמונד ובאופן כללי הוא מתעלה כשבא לו (אם זה לא בק טו בק כמובן שאסור לו לשחק), והשיתוף פעולה המרשים שלו עם בן סימונס - שכנראה יזכה ברוקי העונה. מדהים שגם ללא מרקל פולץ - בחירה 1 בדראפט שנפצע בתחילת העונה ולא חזר עדיין - הם כל כך טובים.
מילה טובה גם לקובינגטון (D&3 עם דגש על ה-3) ורדיק הצלף, שמאפשרים ריווח אדיר לשחקן גדול כמו אמביד ושחקן מאותגר קליעתית כמו סימונס.

מילווקי במקום החמישי עם 12-9. בעיניי צריכים לסיים 3-4 את הליגה, בטח שוושינגטון כל כך מזייפת. הם אולי צעירים, אבל יש להם את אחד משלושת השחקנים הטובים בקונפרנס, וכשג׳בארי יחזור עם חייבים לתת גז. מבחינתי לסיים בלי ביתיות יחשב כישלון.

וושינגטון עם 12-10 ומקום 7 בקונפרנס. עכשיו עוד ג׳ון וול פצוע. מאוד מאכזב. הם אמורים להיות החמישיה הטובה בקונפרנס, אבל איכשהו השנה זה לא נדבק. לדעתי אם זה לא יידבק יתחילו לדבר על פירוק החבילה שם (בראדלי ביל נראה כמו מועמד מוביל לשינוע).

ניו יורק ממלאים את המקום האחרון שמוביל לפלייאוף, בעיקר בזכות פתיחת עונה יוצאת מהכלל של פורזינגיס, שבינתיים גם הספיק להיפצע. טים הארדוואי ג׳וניור יום עסל יום באסל. הם לא מספיק טובים בעיניי, והייתי מעדיף לראות קבוצות אחרות בפלייאוף. למרות שמוקדם לדבר על כך בשלב זה.

אינדיאנה עוד הפתעה בעיניי, למרות שהם רק 9 במזרח, אני הייתי בטוח שהם יהיו באיזור המרתף של הבולס השנה, ועם זאת, הם לא. השחקנים שבאו בטרייד על ג׳ורג׳ - אולדיפו וסאבוניס - משחקים כדורסל נהדר, בעיקר הראשון שהשתלט על הקבוצה ונראה בדרך הבטוחה לתואר השחקן המשתפר של העונה. החזרה מפציעה של מיילס טרנר בינתיים עצרה את השטף הנחמד שהם בנו, אבל שכשהוא ישתלב טוב יותר, דברים ייראו טוב יותר. לרוב אחרי שכוכב גדול עוזב, רואים בעיקר דכדוך וחורים, והפייסרס כרגע מראים פוטנציאל. כל הכבוד.

מיאמי מאכזבים אותי עם 11-11. קבוצה מאוד מאומנת, אבל נטולת כלים. ראיתי אותם מספר פעמים השנה, גם בלייב באוקלנד (אחחח זה היה כזה כיף) ובאמת שהם לא נראים טוב. הגנתית יש מחויבות, זה ספולסטרה אולי מספר 1 בעסק, אבל התקפית הם בנויים פשוט רע. זה או אייסו של ציון, או פיק אנד רול של דראגיץ׳ עם ווייטסייד, או לצפות מג׳יימס ג׳ונסון שיעשה קסם. אז JJ לא קוסם, ציון לא שחקן אייסו, וחסן ווייטסייד פשוט משחק נטול חשק לחלוטין. דראגיץ׳ קשוח אבל הוא כבר לא יכול להביא את זה בכל ערב, וההיט פשוט חסרי קסם ויציבות.
יש להם רוקי צעיר בשם באם אדבאיו, שלדעתי צריך לקבל הרבה דקות. מזכיר לי את ביסמאק ביומבו רק עם יותר שכל ויותר יכולת להשתלב במשחק קבוצתי סדיר.

אורלנדו פתחו את העונה מצויין, ואז ניצחו 1 מתוך 12 המשחקים האחרונים. ארון גורדון גם הוא מועמד ל-MIP, נותן את העונה הטובה בקריירה עד עכשיו. גם אלפריד פייטון נראה טוב. מצד שני, אין בקבוצה הזו אופציה ראשונה בהתקפה, וקשה להתקדם ללא שחקן שיוצר יתרון על השומר שלו באופן קבוע.

שארלוט חשבו שהם יהיו יותר טובים מ-8 ניצחונות מתוך 21 משחקים, בטח אחרי שהביאו את דווייט. אז דווייט לא רע, אבל הוא גם כבר לא עושה הבדל. ניקולס באטום קרע רצועה במרפק ולא כל כך ברור מתי יחזור, ועד שלא יחזור הם פשוט לא מסוגלים לייצר משהו, והשאלה היא שכשיחזור האם זה יהיה מאוחר מדי.
אם תשאלו אותי, פשוט קשה לצמוח בצל של מייק.

ברוקלין, אטלנטה ושיקגו סוגרות את הקונפרנס, ולא שוות זמן כתיבה/קריאה.
 

fatnoam

Active member
ומה קורה במערב?

מערב
מכת פציעות תפסה את הקונפרנס. ראפ פירט על זה בפוסט, אבל באמת שנכון להיום מושבתים גוברט, גריפין, דייויס, קונלי וקוואי לנארד, וזה אחרי שכריס פול למעשה פתח את העונה לפני שני משחקים. הפציעות גורמות לאי סדרים בקונפרנס המוביל, והרבה קבוצות לא נמצאות במקום הטבעי שלהן, וחלקן (ממפיס) - ספק אם יחזרו לשם.

יוסטון מובילה את הליגה, במה שנראה כמו משהו שכאן להישאר. הרוקטס הם קבוצת ליגה מעולה. הם רצים בקצב שקשה לעמוד איתו, ומציגים סופרסטאר בשיאו (הארדן), כוכב קצת מעבר לשיא (פול), סגל משלים מנוסה (גורדון, אריזה), ושחקנים צעירים בעונת פריצה (קאפלה). התמהיל נכון, חלוקת העומס טובה, יש כלים לגיבוי (ראיין אנדרסון שנשלף מהמקפיא). לדעתי הסגנון הזה לא יכול לעבוד בפלייאוף, ומעבר לזה הסגנון הזה לא יכול לעבוד מול גולדן סטייט שקולעת לא פחות טוב, אבל יודעת לשמור הרבה יותר טוב.
אם יוסטון תעשה את המאזן הטוב במערב בו משחקת גולדן הנוכחית, הארדן ייקח MVP. לפחות זה.

גולדן סטייט פתחה את העונה שבעה ומגמגת, אבל התייצבה על 17-6. הלוחמים עשו שינויים בסגל ונראים פחות טוב מהעונה הקודמת. כמו כן, אני חושב שיש הרבה פוליטיקה בדברים מסוימים - כמו הדקות והתרומה האפסית של ג׳אווייל, אחרי קיץ בו דרש הרבה כסף כי חשב שהחלק שלו בפאזל גדול יותר. צרות של שושלת, מסתבר. הם לא שומרים רוב המשחק ועדיין מנצחים בקלות. גם כשמסתבכים הם לרוב מסתדרים, כמו שניצחו את הלייקרס בהארכה. ההפסד לסקרמנטו קרה כי סטף ודוראנט לא שיחקו.
סטיב קר מתעקש לשחק עם סטף ודוראנט יחד, ופחות לתת לכל אחד מהם דקות עם המחליפים, וכנראה שגם מאחוריי זה יש משהו. קליי משחק הרבה ״לבד״ עם המחליפים, והדקות האלה נראות רע, בטח שיוצרים אחרים - איגי או דריימונד - גם על הספסל. יכול להיות שגם זה פוליטי - קליי מסיים חוזה בסוף שנה, ואיפה הוא ואיפה הארדן שעד לפני שנה שנתיים התייחסנו אליהם כשוטינג גארדס הטובים בקונפרנס. בכל אופן, יותר מורכב השנה להיות בארגון הזה.
לקלחת הזו נכנסים שני אנשים שמתחרים על דקות - סוואגי פי הסקורר, שנראה תפור לעיתים למידות של הקבוצה ולעיתים נראה כמו פח בגארבג׳ טיים, ולצידו עומרי כספי, שעושה הרבה דברים עבור הקבוצה הזו, רק שהוא נטול אתלטיות ומהירות ביחס אליהם, ולא ברור מה מזה יפעל מול קבוצות טובות יותר בשלבים מתקדמים יותר.
בינתיים סטיב קר עושה עבודה מצויינת בחלוקת הדקות, גם אם לא באותו משחק, אלא במשחקים סמוכים.
יחסית לאלופה שבעה, הווריירס עושים את שלהם. אחרי פגרת האולסטאר, שיתחילו לתת גז, נדע באמת מה קורה שם ביחס לעונת האליפות.

סן אנטוניו עם 68% הצלחה סטנדרטי, עם קוואי בלי קוואי, כל עוד פופ שם הספרס ינצחו 2 מתוך 3 משחקים תמיד. כשאין קונטנדריות חזקות בקונפרנס זה מספיק למקום 1, כשיש אז מקום 3.
הספרס הכבדים משהו ימדדו ביכולת להיאבק בסגנון המהיר שכופות יוסטון וגולדן סטייט, ועד שקוואי יחזור לא באמת נדע אם הם יכולים.

דנבר מפתיעה והיא עומדת עם 13-9 במקום הרביעי. לא ראיתי אותם השנה, וכנראה שאני צריך לראות.

מינסוטה עליה אנחנו מדברים רבות בפורום, חולקת את המקום החמישי עם הבלייזרס. בגדול מבחינת כשרון ופוטנציאל מדובר על קבוצה שיכולה וצריכה להיות קונטנדרית. הבעיה היא דווקא הגנתית, וקבלת החלטות רעה מאוד בקלאץ׳. כמו כן, אני ממש בספק אם מאמן מיושן ומקובע כמו ת׳יבודו יכול להוביל את הקבוצה הזו לצמרת.
מצד שני, השנה זה לא אמור לשנות. הוולבס חייבים להגיע לפלייאוף, ולצבור נסיון. עדיף מקומות 4-5 כדי להימנע ממפגש עם שלושת הגדולות. כל קבוצה אחרת הם יכולים לנצח בסדרה. מצד שני, אם ההגנה תישאר כך, אני לא אופתע אם גם יפסידו לקינגס בסדרה.

פורטלנד עם אותו מאזן, כיום לפי הסטט׳ קבוצת ההגנה השניה בטיבה בליגה (וזה מוזר, כי גם משולם וגם דיים לא שומרים. גם נורקיץ׳ לא ממש עושה רושם של מגן טבעת או מגן פוסט בכלל). הם צריכים עוד ווינג או פורוורד טוב כדי לעשות את קפיצת המדרגה, כי ספסל וסנטר (נורקיץ׳) שישלימו אותם - יש גם יש. עם שדרוג כזה, ועם העובדה שהמערב בסה״כ די חלש השנה, הבלייזרס יכולים לייצר לעצמם חלון נחמד, אולי אפילו להפסיד לגולדן בגמר הקונפרנס.

יוטה במקום ה-7 עם 12 ניצחונות מול 11 הפסדים, אבל עם הפציעה של גובר, הסיכוי שלהם לעשות משהו השנה פשוט לא קיים. אם הוא יחזור מאוחר השנה, עדיף כבר לכוון ללוטרי. דונובן מיטשל הרוקי הוא נקודת האור שלהם. ריקי רוביו פתח מצויין את העונה ומאז קצת נרגע, אבל הוא נראה מאוד מתאים לקבוצה הזו. גם כאן, הרבה מההצלחה נובעת מאיש חזק וחכם בעמדת המאמן. פן יתרבו הקווין סניידרים בליגה הזו.

ניו אורלינס מחזיקה במקום ה-8 והאחרון לפלייאוף. המודל של דייויס וקאזינס הוא כאילו ניגוד מוחלט לכל מה שקורה בליגה הזו, אבל לפעמים טוב להיות היחידי ששוחה נגד הזרם. דייויס ובוגי מייצרים יחד 51 נקודות, 23 ריבאונדים, 8 אסיסטים ו-3 בלוקים וכמעט 3 חטיפות למשחק. בוגי מייצר גם 5 איבודים בעצמו, ועכשיו שרונדו חזר אני מקווה שזה ירד. הולידיי דווקא משחק טוב בעמדה מספר 2 לדעתי, ואם יתחיל לקלוע משלוש יותר טוב (29% כרגע. שיגיע ל-38%) אז הריווח של הגבוהים יעבוד טוב יותר. בסה״כ באמת שלניו אורלינס אין סגל מדהים אבל יש קבוצה טובה ואם דייויס יפסיק להיפצע אני חושב שהם יבטיחו מקום בפלייאוף הרבה לפני סוף העונה, בדרך להיות הסוס השחור שאף אחד לא רוצה לפגוש בפלייאוף.

אוקלהומה - אנחנו מדברים עליהם מספיק בפורום. בראשי פרקים נראה לי שלא הסתדרה ההיררכיה בקבוצה, מלו וראסל לא עושים הגנה, והקבוצה פשוט נטולת ביצים בקלאץ׳. יהיה מוזר אם הם לא יגיעו לפלייאוף, הרבה זמן אני לא זוכר כל כך הרבה סטאר קוואליטי בקבוצה מפסידה. מצד שני, יש להם המון זמן לתקן, והרבה קבוצות שאמורות לדעוך, בזמן שהם אמורים לעלות.

לוס אנג׳לס קליפרס אכזבו עוד לפני שבלייק נפצע. למרות שגם זה היה קשור בפציעות - בברלי, תאודוסיץ׳ וגלינארי לא משחקים. עכשיו בלייק נפצע בברך, ועושה רושם שתרחיש יותר סביר זה שיהיה טרייד על ג׳ורדן ולו וויליאמס על בחירות דראפט ו/או שחקנים צעירים בדרך לריבילד מאשר שבלייק והאחרים יחזרו והם ייכנסו לפלייאוף ממקום 7 ויפתיעו את מקום 2.
ריברס (האבא) צריך להיות מפוטר גם לדעתי. הוא לא מתאים לבניית קבוצה בליגה הזו.

לוס אנג׳לס לייקרס לדעתי נראים לא רע יחסית לקבוצה ממש ממש צעירה. אינגרם עדיין לא יציב, אבל שהוא טוב הוא קולע 30, לא 17. לונזו מנגר המון מצד אחד, אבל מצד שני עושה הרבה עבודה בניהול המשחק ובריבאונד, וקשה להאמין ששחקן שקלע 40% מהשלוש במכללות לא יחזור לאחוזים דומים בהמשך הדרך. קלארקסון עשה צעד אחורה, וזה לגיטימי כי הביאו עליו את KCP, שבעצמו נראה לא שווה את הכסף. קוזמה התחיל טוב, קצת נרגע, אבל לדעתי הוא יחזור חזק. ראנדל פחות טוב ממה שחשבו שיהיה, אבל עדיין אני מעדיף אותו במגרש מאשר בוגוט או לופז הכבדים. אוהדי הקבוצה יכולים להיות מרוצים שחוזרים לדבר עליהם, והפוטנציאל נראה לא רע.

פניקס ניצחו אמנם 8 משחקים (איך?) ואחרי החלפת המאמן והטרייד על בלדסו נראה שהם יוצאים לדרך חדשה. מצד שני, הם צריכים להתעבות ולגדול מעוד דראפט לפחות.

ממפיס קורסים אחרי הפציעה של קונלי. הפסידו 11 ברצף, וכנאמר גאסול לא מצליח להביא ניצחונות כשהוא מנסה לסחוב את הספינה על הגב. לדעתי הדובים לא עשו מספיק בשביל להתחזק בקיץ, והם קצת נתקעו עם קונלי שהוא שחקן יקר אבל עושה רושם שנפצע כל הזמן. טייריק בינתיים באחלה עונה, אבל זה עדיין טייריק. אפור מאוד.

סקרמנטו נראים רע וחסרי סדר. מצד שני, פה ושם יש היילייט של וינס. ד׳ארון פוקס לא נראה כמו פרנצ׳ייז פלייר בהתהוות, וזו הדאגה העיקרית.

דאלאס נועלת את הקונפרנס עם 6 ניצחונות מול 17 הפסדים. דניס סמית׳ ג׳וניור עושה רושם של אתלט סטייל ווסטברוק, בארנס שיפר את הריבאונד, אבל ירד באחוזים ועלה באיבודים, ודירק כבר לא דומה לכלום הרבה זמן. המאבריקס ניצחו הערב, אבל הם בטנקינג קשוח. מקווה בשבילם שיבחרו טוב גם בדראפט הבא, ושקיובן יקיף את הצעירים האלה במשלימים ראויים, ושמהר מאוד הפרנצ׳ייז הזה יחזור לטופ.
 

rapgamer4ever

New member
אחלה סיכום, אציין לגבי דנבר

שהם לא ממש הרשימו אותי. המאזן נאה אבל 7 מתוך 13 הניצחונות שלהם הגיעו מול נמושות- פעמיים סקראמנטו, פעמיים ברוקלין, אטלנטה, שיקאגו והלייקרס (מצטער פיקי). בנוסף הם ניצחו בבית את אורלנדו ואת ממפיס ללא קונלי.
בקיצור אני לא הכי מתרשם, הם ניצחו את רוב המשחקים הקלים והפסידו את רוב הקשים, בינתיים היו להם בעיקר משחקים קלים.
מילסאפ עכשיו פצוע לכמה חודשים ומסתמן שהג'וקר יפסיד כמה משחקים, אני רואה אותם מתקרבים ל-50% יותר מאשר ממשיכים בקצב הזה של 50 ניצחונות.
&nbsp
לגבי פורטלנד אני ממש לא רואה אותם מגיעים לגמר המערב. יוסטון נראית מאוד חזקה, קוואי אמור לחזור מתישהו וגם אוקלהומה אני מניח שתתעשת ברמה מסוימת ותהיה פייבוריטית מול פורטלנד. המקסימום שהבלייזרס יכולים לעשות הוא לנצח את מינסוטה או דנבר אם יתמזל מזלה למפגש כזה בסיבוב הראשון.
 
מסכים לגביי פורטלנד. היה להם את הלו"ז הקל בליגה בפער לא קטן

הקבוצה הכי טובה ששיחקו נגדה היא כנראה דנבר, וושינגטון (נצחונות) או טורונטו (הפסד). לא פגשו עדיין את חמשת הקבוצות הטובות בליגה - ס"א, גולדן, יוסטון, בוסטון או קליבלנד.
 

fatnoam

Active member
הם צריכים עוד ווינגמן

כפי שכתבתי.
&nbsp
במידה וישיגו אותו לפני הדדליין, הם בהחלט יכולים לרוץ גבוה. אני לא מאמין בכדורסל של הרוקטס בפלייאוף, והספרס בכלל נראים כמו אוסף שחקני די ליג. ראיתי קצת מהמשחק אתמול נגד אוקלהומה. מככב שם דאוויס ברטאנס. פאקינג ברטאנס.
 
הרבה רואים בקיובן כבנאדם קצת משוגע

אבל אני דיי מעריך אותו שהוא נותן לנוביצקי לשחק ולשחק עד אד הדלק האחרון..
הרי מישהו אחר היה כבר נפטר מנוביצקי ונכנס לרבילד ממזמן
 
עד כמה שהבנתי, דוראנט וקארי הם אלה שמתעקשים לשחק את כל הרבע

הראשון. טוענים שזה מכניס אותם לקצב טוב יותר. סקוט ברוקס ובילי דונובן חוו דבר דומה באוקלהומה עם דוראנט וראסל. קצת טיפשי כי הייתי מעדיף שבכל רגע נתון אחד מהם יהיה על המגרש אבל בגולדן זה אמור להיות בסדר בכל מקרה.
 

Cade Foster

New member
תענוג לקרוא כמו תמיד. הנה הטייק שלי

בוסטון היא אולי הקבוצה הכי מאומנת בליגה. אני תמיד שמח לראות קבוצות כאלה מצליחות. אני איתם במזרח. אפשר לדבר הרבה על קיירי (לא חושב שהוא מועמד טוב יותר לMVP מאשר הארדן) אבל בוסטון כבר שנה שנייה ברצף בטופ של המזרח, לא משנה מי משחק. הכוכב האמיתי הוא סטיבנס. בכלל אני מזהה בליגה מגמה מאוד חיובית בעיני של ריבוי מאמנים פופוביץ' סטייל שהולכים והופכים לפנים של הפרנצ'ייז שלהם כמו סטיבנס, קר ובתקווה גם סניידר וג'ייסון קיד ואולי עוד כמה שלא עולים לי בראש.

קליבלנד לדעתי בעונת פרידה מהצמרת. ההחלטה להיפרד מדייויד גריפין התבררה כמכת מוות עבור הפרנצ'ייז, למרות טרייד מאוד מוצלח על קיירי. את לברון אנחנו מכירים ויודעים שבפלייאוף הוא יעלה 4 הילוכים, אבל האמת היא שהם לא קונים אותי, ההגנה שלהם רכה והבעיה תחמיר כשתומאס יחזור. יש לבוסטון סיכוי בגמר מולם, במיוחד אם הייוורד יחלים בזמן.

טורונטו - למרות שהם בנוהל קבוצת עונה רגילה טובה אני פשוט לא מצליח לקפוץ על העגלה שלהם. לאורי ודרוזן היו יכולים להיות סופרסטארים של ממש בליגה של 2010, כיום הם נראים כמו שני שחקנים שלא מסוגלים לקחת את טורונטו מעבר לקבוצה סתמית שמנצלת ואקום בקונפרנס שלה כדי להגיע רחוק בפלייאוף. לדעתי מילווקי תתפוס בקרוב את המקום שלהם בין 4 הראשונות. מה שכן, הספסל הרבה יותר טוב ממה שחשבתי. הסנטר האוסטרי החדש (בתור מישהו שחי בגרמניה אין לי מושג איך לבטא את השם הזה) אחלה שחקן, מאוד פעיל וחכם ובכלל יש לי הרגשה שהם מכוונים לטרייד על יונאס, הדקות שלו יורדות בהתמדה והם מעדיפים הרכבים עם איבקה ב5 שאכן נראים טוב יותר. בכלל ולנצ'יונאס אחד השחקנים היותר מטומטמים בליגה לדעתי, אשכרה הsignature move שלו זה Illegal screen. הוא עושה לפחות שניים כאלה בנוהל כל משחק וזה מרגיש כאילו זה תמיד מגיע בשלב שהם בשיא התנופה ואז הוא בא ומפנצ'ר הכל. זה כנראה משהו שהוא כבר לא ילמד לעולם.

דטרויט הפתעה נעימה (לי פחות בתור הייטר של הפרנצ'ייז הזה) בכל כך הרבה מישורים. מאחוזי העונשין של דראמונד שקפצו לשמיים פתאום (עוד הוכחה לכך שאין תירוצים בעניין הזה. כף יד גדולה, גנטיקה - הכל בולשיט. נטו אימונים), דרך טוביאס האריס שפתאום מראה שהוא מסוגל להיות סקורר יעיל ולא סתם שחקן פרווה שמגיע ל17 נקודות למשחק באחוזי גבינה, דרך ספסל שמפתיע לטובה. קשה לי לראות אותם שומרים על המיקום שלהם גם לקראת סוף העונה אבל הם עשו את שלהם בעצם ההגנה (כנראה) לפלייאוף. מה שכן, סטנלי ג'ונסון כנראה באסט אחרי שהיו אנשים שהימרו עליו כגניבת הדראפט (עוד אחד כזה היה ג'סטיס ווינסלו. אולי כדאי שנפסיק להקשיב למומחי המכללות למיניהם?).

הגענו לפילי. האמת שפה אני כנראה הולך לשחות נגד הזרם. לא קונה. הם יהיו קבוצה טובה שעוד תשתפר אבל לא טופ מזרח. בן סימונס מזכיר אולי את לברון ביכולת המסירה הנדירה שלו אבל לא הרבה מעבר. גם כרוקי לברון לא קלע כל כך גרוע ולי הוא מרגיש כמו שחקן הרבה יותר עציר מלברון. כשלברון מזהה נתיב אל הטבעת אין דרך לעצור אותו, עם סימונס זה פשוט לא מרגיש ככה. בקיצור, ההשוואות ללברון מוגזמות. אמביד יהיה סנטר מוביל בליגה אבל הוא פחות טוב מטאונס לדעתי ובכל מקרה לא יהיה מסוגל להוביל קונטנדרית (כמו כל ביגמן בליגה הזו). הדעה הזאת עשויה להשתנות אם סימונס יפתח קליעה או שמרקל פולץ יגשים את הציפיות ממנו. בכל אופן, רדיק הוא שיחוק רציני וטוב יעשו אם יאריכו לו מעבר לעונה הזו. גם את קובינגטון אני אוהב. מאוד אנדרייטד.

את מילווקי לא ראיתי הרבה העונה לצערי, אבל אני מאמין בהם. יאניס נראה לי כמו סופרסטאר חסר אגו שיכול להיות משהו מאוד מיוחד, מעין גרסה יותר אתלטית של קוואי עד כמה שזה נשמע בלתי אפשרי. יהיו קונטנדרים אם הוא יפתח קליעה. אם לא, יהיו סוס שחור במזרח אבל לא קבוצה שיכולה לצאת מהקונפרנס.

וושינגטון תעלומה בעיני. לא האמנתי בהם לפני עונה והם הפתיעו, העונה כן האמנתי בהם ובינתיים הם מאכזבים. הספסל אשתקד היה ארגיואבלי הכי גרוע בליגה, העונה פתאום פעם בכמה משחקים הם מפציצים איזה 50 נקודות. וול חווה בינתיים עונה פחות טובה מאשתקד אבל זה עשוי להשתנות, גם את העונה הקודמת הם פתחו במאזן שלילי אז ניתן להם זמן.

בעניין ניו יורק אני כמו הרוב חושב שהם יסיימו בלוטרי בסופו של דבר. הדברים נראים יותר טוב בלי הסרטן AKA מלו אבל עד שאני לא ראה אותם במו עיניי עושים פלייאוף אני לא מאמין שהם מסוגלים. that said, פורזינגיס הוא הreal deal וסיבה לחיוכים אצל אוהדי הניקס אחרי הרבה זמן שלא הייתה להם שום סיבה כזאת.

על אינדיאנה אני חופר מספיק, ניתן לכם קצת מנוחה


ממיאמי מעולם לא התלהבתי והמאזן שלהם לא מפתיע אותי (מה שמפתיע אותי זה שהמאזן הזה לא מספיק למקום בפלייאוף, שזו כמובן הפתעה חיובית). אני מעריך את ספולסטרה אבל מאוד מסכים עם הטייק של נועם עליהם, מרגישים כמו קבוצה מוגבלת לחלוטין שדווקא מוציאה מעצמה מעל ומעבר יחסית לסגל המוגבל שלה. אחרי שנועם מצא את ג'יימס ג'ונסון (האמת? אחלה שחקן, אבל לא כל כך יציב) אני אסב את תשומת לבכם לעוד לייט בלומר בדמות וויין אלינגטון שהעונה נראה כמו קייל קורבר, הוא עולה מהספסל ואם השלשה הראשונה נכנסת זה הופך לגשם.

אורלנדו - הופתעתי מהפתיחה, הרבה פחות מההמשך. פשוט קבוצה שנבנתה לא נכון. מאמין שגם ארון גורדון יירגע בהמשך, אני עוד לא קופץ על העגלה שלו. מאמין שהMIP יוכרע בין החד קרן ואולדיפו, כנראה מי מהם שיוביל את הקבוצה שלו לפלייאוף יזכה בתואר. לגורדון אני מאחל למצוא את עצמו בקרוב בקבוצה שתהווה סיטואציה יותר טובה עבורו.

שארלוט - ראה ערך מיאמי, רק שפה אף אחד לא צד לי את העין.

גם אני אדלג על הנמושות האחרות. מערב בפוסט הבא.
 

rapgamer4ever

New member
ג'ייסון קיד הוא דמות מקטבת במילווקי

הוא מאמן עם סמכויות ניהוליות מסוימות. מי שבנה שם את הסגל עשה עבודה טובה, לדעתי יש להם ממש הרבה שחקנים טובים.
מצד שני אם היית אומר לי שיאניס ישחק כמו MVP, עם הסגל הנוכחי סביבו הם צריכים להיראות הרבה יותר טוב ממה שהם נראים עכשיו. לקיד יש פילוסופיית משחק של הגנה מאוד אגרסיבית שלפרקים נראית נהדר ולפרקים זוועה. הם אחרונים בליגה בהגנה על קשת השלוש, למשל.
&nbsp
בקיצור ג'ייסון קיד כמאמן הוא עדיין סוג של תעלומה, לדעתי המעמד שלו פחות יציב ממה שנדמה.
 

Cade Foster

New member
מקבל את ההערה, אבל הוא אופציה אפשרית

אולי זה באמת wishful thinking. בכל זאת היה שחקן מאוד חכם.
 

Cade Foster

New member
WEST

יוסטון - ממשיכים להאכיל אותי כובעים. הארדן יזכה העונה בMVP שנשדד ממנו אשתקד (גם אם יוסטון לא תסיים ראשונה). הצליחו לבנות שם יופי של קבוצה וגם הספסל נראה טוב מהמצופה למרות שהעבירו בערך את כולו לקליפרס תמורת פול. ד'אנטוני לראשונה בחייו מראה שהוא מסוגל לשחק בשיטה התקפית מבלי שההגנה תיראה כמו בית זונות אחד גדול. לקאפלה (שיחוק) יש הרבה מאוד השפעה על זה. החיים יפים בלי הסרטן AKA הווארד. בהמשך לדיון מלפני כמה ימים אני ממקם את הארדן כרגע במקום הרביעי אחרי סטף לברון וKD, אם קוואי יחזור ליכולת של העונה שעברה אז הארדן יירד לחמישי. אבל לא היה לי ספק שאם ימשיך ביכולת של אשתקד הוא יעקוף את ראסל אפילו אם זה ייתן עוד עונת טריפל דאבל.
&nbsp
ווריורס - הם יהיו אלופים, אין לי שמץ של ספק בעניין. ארבעה שחקני טופ 20 (כולל 2 שחקני טופ 3-4) שמשחקים ביחד ובלי אגו זה משהו שאי אפשר יהיה לנצח בסדרת פלייאוף. הדבר היחיד שיכול לפגוע בעתיד הקרוב זה אם קליי יחליט שהוא לא רוצה יותר להיות השחקן הרביעי בחשיבותו בקבוצה, מה שלגיטימי כמובן כי הוא שווה הרבה יותר מזה.
&nbsp
ספרס - פופוביץ' בנוהל. אין יותר מידי מה להרחיב. יהיה מעניין לראות אם הכדורסל של פופוביץ' ינצח את יוסטון שנראית חזקה מתמיד ובעלת יותר star power. התקווה שלי היא שכן. ההימור שלי הוא... שכן. אבל זה תלוי באיך שקוואי יחזור מהפציעה.
&nbsp
דנבר - מפתיעים אותי, במיוחד אחרי הפציעה של מילסאפ. צריך לתת להם עוד קצת זמן כדי לראות אם הם על אמת. אני לא כל כך מאמין בהתאמה של מילסאפ לקבוצה הזו אבל יש שם אחלה כישרון שפורץ מוקדם מהמצופה. השאלה איך זה ייראה הגנתית.
&nbsp
טימברוולבס - גם לי מרגיש שזו לא קבוצה שמתאימה לת'יבס. מה שכן, אני אוהב את המנהיגות של באטלר, לא מרגיש לי שההתאמה שלו עם וויגינס שכולם פחדו ממנה היא מה שמונע מהם לממש את מלוא הפוטנציאל.
&nbsp
את פורטלנד לא ראיתי בכלל השנה אז אני אדלג
&nbsp
יוטה. מעונה לעונה אני מעריך את קווין סניידר יותר ויותר. ואיזה שיחוק אדיר עם דונובן מיטצ'ל. יש מצב שהוא השחקן הכי טוב במחזור הדראפט הזה, ולא חסרים שחקנים שאפשר לומר את זה עליהם. הלוואי שנראה אותם בפלייאוף. בא לי סדרה שלהם נגד יוסטון. אופנס נגד דיפנס, חומר לקלאסיקה. רק שגוברט יהיה בריא.
&nbsp
פליקנס - נרגעו, ויהיו מחוץ לפלייאוף. מילה שלי. כאילו, לא באמת חשבתם שדייויס ישחק 82 משחקים כן? על פניו הסגל שווה מאזן חצוי שאולי יספיק לפלייאוף אבל כל משחק שהם ישמטו מול יריבה נחותה בגלל פציעה של אחד הסנטרים (בעיקר דייויס) או השעייה של אחד הסנטרים (קאזינס, אבל בינתיים דווקא דייויס הוא זה שנשרף לו משהו במוח) יהיה קריטי.
&nbsp
אוקלהומה - ברור לי שזה עוד ישתנה, אבל איזה כיף זה שהניקס והפייסרס במאזן יותר טוב. הם בנויים קלאסי כמו קבוצה של כוכבים עם אגו מפה ועד אוקלהומה, מהסוג שאני שונא. סורי אנפילד אבל בניגוד לתקופה עם KD אני ממש רוצה שהפרויקט החד עונתי הזה ייכשל, זה יהיה טוב לליגה.
&nbsp
קליפרס - יש קללה על הפרנצ'ייז הזה, אבל באמת. ויאללה, מיצינו כבר את ריברס. שחררו אותנו. ותחליפו צוות שידור על הדרך.
&nbsp
לייקרס - אין משמעות למה שיקרה העונה, השאלה הגדולה היא מי מבין לברון ופול ג'ורג' יוביל אותם החל מהעונה הבאה. אם זה יהיה לברון הם ידברו חזק בצמרת והמערב יהיה אימתני יותר מתמיד. אם זה יהיה פול ג'ורג', הם ימשיכו להיות בלוטרי. כך או כך, כדאי שיחשבו על דרך מקורית להעביר את ראנדל לפני שהוא יהפוך לאוברפיי הבא של הליגה.
&nbsp
פיניקס. עזבו ניתוחים והכל. תראו את הסרטון הבלתי נתפס הזה מהמשחק הלילה. מייצג את כל מה שקורה בפרנצ'ייז החולה הזה:
https://www.youtube.com/watch?v=gjjeNhovPWs
אני חושב שהם יישארו בלוטרי עוד הרבה זמן. ודווין בוקר הוא בינתיים אחד הכוכבים הצעירים הפחות אהובים עליי בליגה.
&nbsp
ממפיס זה סיפור עצוב. די נדהמתי מכל הכביסה המלוכלכת שיצאה החוצה בימים האחרונים. מאוד מאוכזב מכולם שם. אולי הגיע הזמן לפרק את החבילה. חבל, יחסרו לי.
&nbsp
סקרמנטו - עדיין דופק את הראש בקיר ולא מבין מה לג'ורג' היל ולפרנצ'ייז כמו סקרמנטו. למה לא לחזור הביתה (מי שאחראי על הטרייד שהעביר אותו ליוטה כבר לא שם) ולהיכנס בדיוק למשבצת שחסרה לנו. בטווח הארוך אפילו כלכלית זה צעד שלא ישתלם כי המניות שלו בשפל של הרבה זמן.
&nbsp
דאלאס - באסה רצח שפיגורות כמו נוביצקי וקרלייל מבזבזות זמן במרתפי הליגה. הם ראויים להרבה יותר.
 

rapgamer4ever

New member
הצעה לטרייד: מינסוטה- מילווקי

מילווקי נותנת: דלבדובה.
מינסוטה נותנת: קול אלדריך+ בחירת דראפט סיבוב שני.
&nbsp
למה זה טוב למילווקי?
ההגעה של בלדסו דחקה את דלבדובה לשולי הרוטציה. הוא ירוויח 9.5 מליון דולר כפול 3 השנים הקרובות, זה יותר מדי עבור שחקן 9-10 ברוטציה.
לבאקס יש הזדמנות לספוג את החוזה של אלדריך שהוא יותר זול ורק partially guaranteed, רק לשנתיים ולא ל-3, ולקבל בנוסף בחירה סיבוב שני כי דלי בכל זאת שווה משהו כשחקן כדורסל.
&nbsp
למה זה טוב למינסוטה?
דלי יעזור לסגור את החור בכנפיים, הוא מסוגל לתת דקות ב-SG. הוא סוג של low level 3&D, מוסר טוב ויכול להשתלב כשחקן משלים.
במצב הנוכחי של התקרה לא יהיו לנו אפשרויות חיזוק משמעותיות בפרי אייג'נסי, אנחנו capped out בעונה הקרובה וגם בעוד שנתיים כשנחדש חוזים לטאונס ובאטלר. דלבדובה הוא בכל זאת שחקן רוטציה שיש לנו הזדמנות להשיג במחיר זניח.
 

ofer1732

New member
אהבתי מהכיוון של הבאקס

דלי מיותר לחלוטין במילוואקי ומחוץ לרוטציה ומילוואקי חייבת להיפטר ממנו איכשהו בגלל הפיירול הגבוה והאקסטנשן המתקרב של פארקר שיכניס אותם לצרות רציניות בקיץ הקרוב,גם אולדריץ' אומנם חתום לשנה הבאה אבל זאת תהיה השנה האחרונה בחוזה ויהיה הרבה יותר קל יותר לעשות לו דאמפ, סטרץ' או לשלוח אותו בטרייד ביחד עם הבחירה שמגיעה איתו כsweetner, אולי הם יצליחו אפילו להפיק ממנו תועלת מקצועית, הוא היה לא רע בעונה האחרונה שלו בקליפרס וסנטר זאת עמדה בעייתית במילוואקי.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
אשליות, אשליות רבות

עד מתי נמשיך לנסות לשכנע את עצמינו שהפערים בין המזרח למערב הצטמצמו?
&nbsp
אם במזרח יש שתי קבוצות (קאבס וסלטיקס) שיכולות לתת פייט אמיתי לצמרת במערב אז במערב יש 4 קבוצות (גולדן, רוקטס, ספרס, אוקלהומה...) שיכולות לתת סדרה מטורפת של שבעה משחקים מול השתיים במזרח.
אז נכון, המאזנים נראים שווים וזה נחמד לראות אבל בת'כלס כשמדברים על קבוצות עם סיכוי לאליפות עדיין הפערים גדולים ואפילו גדולים מאוד ולדעתי כל הקבוצות במזרח ממקום רביעי ומטה גם לא מנצחות את ניו אורלינס בסדרה של הטוב מ-7.
&nbsp
חייב לציין בקשר ליוטה
במשך שנים זאת היתה הקבוצה השנואה עלי בליגה שנתפסה כמרובעת ומשעממת אבל ההנהלה של הקבוצה הזאת עושה עבודה מופלאה ואפילו העזיבה של היוורד שהיתה אמורה לרסק אותם, לא באמת הפילה אותם לקרשים.
כל הכבוד להנהלה של הקבוצה הזאת שמצליחה איכשהו להישאר רלוונטית כבר שנים.
&nbsp
ולגבי הבולס...
מה שכתבתי על יוטה, רק הפוך.
&nbsp
&nbsp
 

Cade Foster

New member
אין באמת "צמרת המערב"

יש גולדן סטייט ויש את כל השאר (סן אנטוניו ויוסטון ברמה של קליבלנד ובוסטון, אוקלהומה בינתיים לא ממש שייכת לדיון בכלל).
&nbsp
הפערים כמובן גדולים למרות הפתיחה המפתיעה של הרבה קבוצות במזרח ולמרות המאזן החיובי של המזרח מול המערב. אבל הסיבה לפערים היא לא הסיבה שציינת (קבוצות שיכולות לתת פייט לצמרת המערב) אלא שמתוך 20 השחקנים הכי טובים בליגה בערך 16 משחקים במערב. as simple as that.
 

billc

New member
אני מחזיק מהמאמן של יוטה

יש לו פרצוף של מעשן בשרשרת
אבל גם נראה לי גאון בתחילת דרכו, זאת אומרת
שהוא גם ישתפר בהמשך
 
למעלה