צר לי...
מסקנה: יש לפעול לפי הנהלים
כי אז יש גיבוי רשמי של איביי ויש למי ועל מה לפנות במקרה של בעיה. אבל אם פועלים בניגוד לנהלים, אי אפשר לבוא לאיביי ולומר להם "אבל סיפרו לי שככה וככה בניגוד לנהלים"...
כמו כן מניסיוני עד היום, טרם נתקלתי במקרה שבו היה פער בין המציאות לנהלים. כשאיביי הצהירו על X, זה מה שקרה בפועל. בכל המקרים שהיה פער בין מה שנכתב לי בפורום לבין מה שהיה כתוב רשמית באיביי, האפשרות השנייה התגלתה כנכונה. ועם כל הערכתי לפורום (ויש לי) אני תמיד ממליצה לבדוק את המקור, מה איביי עצמם כותבים, כי זה מה שקובע ועל זה ניתן להסתמך אחר כך במקרה של בעיה.
מקווה בשבילך שהמוכר הוגן ולא ינצל את העובדה שהתיק נסגר כדי לגנוב ממך.