אז מסתבר שקייס אכן נסגר אוטומטית לאחר 30 יום

TetiBETTY

New member
אז מסתבר שקייס אכן נסגר אוטומטית לאחר 30 יום

ולא נשאר פתוח, גם אם קיימת התכתבות בין הקונה למוכר לאחר הדדליין...
בהמשך להודעה שלי - שלחתי הודעה למוכר בבקשה להחזר מלא, אך לא קיבלתי ממנו מענה וגם, הקייס נסגר אוטומטית 30 יום מיום פתיחתו.
מקווה שהוא לא יתנדף וייעלם, ואשאר ללא המוצר וללא הכסף
 

brands4less09

New member
הייצי מציע לך להתקשר אליהם בדחיפות

היי

כאשר הקייס נסגר אחרי 30 הוא סגור ומבחינת איביי הבעיה נפתרה

יש לך אפשרות אחרי שאתה פותח קייס להעביר את הטיפול לאיביי (כאשר אתה והמוכר לא מגיעים לסיכום) ואז הם נכנסים לתמונה ומחליטים לכאן או לכאן אחרי 48 שעות
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אני בספק אם זה יעזור... הם מצהירים מראש

שניתן להסלים תוך 30 יום לכל היותר, שאין אפשרות להאריך את הזמן הזה ושלא ניתן לפתוח מחדש תיק שנסגר.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
צר לי...
מסקנה: יש לפעול לפי הנהלים

כי אז יש גיבוי רשמי של איביי ויש למי ועל מה לפנות במקרה של בעיה. אבל אם פועלים בניגוד לנהלים, אי אפשר לבוא לאיביי ולומר להם "אבל סיפרו לי שככה וככה בניגוד לנהלים"...


כמו כן מניסיוני עד היום, טרם נתקלתי במקרה שבו היה פער בין המציאות לנהלים. כשאיביי הצהירו על X, זה מה שקרה בפועל. בכל המקרים שהיה פער בין מה שנכתב לי בפורום לבין מה שהיה כתוב רשמית באיביי, האפשרות השנייה התגלתה כנכונה. ועם כל הערכתי לפורום (ויש לי) אני תמיד ממליצה לבדוק את המקור, מה איביי עצמם כותבים, כי זה מה שקובע ועל זה ניתן להסתמך אחר כך במקרה של בעיה.

מקווה בשבילך שהמוכר הוגן ולא ינצל את העובדה שהתיק נסגר כדי לגנוב ממך.
 
למעלה