גָמַנִי... גָמַנִי...
אוהד זך היה תלמיד בבית הספר בו ביליתי תריסר שנים, בו מלמדת זוגתי שתחיה ובו לומדים ילדי. אוהד היה בנעוריו חבר בנבחרת הניווט של בית הספר ונהרג מאש כוחותינו במארב בדרום לבנון. המשפחה בחרה להנציח את אוהד דרך ספורט הניווט שכל כך אהב. מדי שנה מצטרפים תלמידי בית הספר לניווט העממי. מדי שנה אני מסופח תחת הכותרת "הורה מלווה" והשנה לראשונה אני מגיע בתור "פרי לאנס" בלי מחוייבויות של מלווה (איכשהוא הסתדר שהגדול כבר בכיתה שלא צריכה ליווי והקטנה עוד בגיל שלא יוצא לניווט). בשנה שעברה ניווטתי לראשונה על אופניים והיה כיף בלתי רגיל.