אז מה צפוי לנו?-ספטמבר 2014

Roei152

Well-known member
מנהל
אז מה צפוי לנו?-ספטמבר 2014
HOT
איש חשוב מאוד -
הסדרה שמספרת על חיו של יהודה לוי כביכול אך בצורה בדיונית לגמרי תעלה ביום חמישי הקרוב (4.9) עם:יהודה לוי, אלמה דישי, מיקה אלמוג.
היחידה- סדרת דוקו ריאלטי שמחזירה מס' סלבס לצבא ,יחד הם יעברו משימות ויתמודדו עם החיים בצבא על מנת להקים להקה צבאית . תעלה ב 14.9 עם אילנית לוי, קותי סבג, דרק שארפ, רגב הוד ועוד."
שכונה- הסדרה החדשה מבית גיורא חמיצר (האי, השמיניה, החממה) שאמורה להתחלק עם "גאליס" בתואר סדרת הלהיט של נערי HOT, תעסוק במקום בו חיים עשירים ועניים יחד , על היחסים בינהם, חבריות ,אהבות, קנאות ויריביות תעלה ככל הנראה באוקטובר-נובמבר. מקווה לדעת פרטים נוספים במהלך החודש. עם ליהי קורנובסקי (יומני החופש הגדול), אסף הרץ ותותי ניניו (אליפים) ,יעל שרוני ,יוסי מרשק ועוד.
זגורי אימפריה 2- הסדרה עם הצשפחה הכי מזרחית בישראל ,כבר צילמה עונה שניה שתעלה בנובמבר הקרוב. עם משה איבגי,עוז זהבי, נינט טייב ,חן אמסלם ועוד.
גאליס 5 - סדרת הלהיט העכשווית של נערי HOT חוזרת כדי לסגור את עלילות העונה הרביעית תעלה בדצמבר 2014 ,לא יכולים לחכות? יש סרט רץ בקולנוע ובסוכות אמוור להתקיים מופע המשך ל"גאליס-המופע" בשם "I LOVE GALIS " עם תובל שפיר, אליאנה תדהר , דניאל מורשת , שירן סנדל ועוד.
סוסי פרא-סדרת נעורים חדשה שגמרה להצטלם בימים אלו , תספר על חבורת נערים עבריינים שמגיעה לעבוד בחוות סוסים כהדזמנות שניה ונקלעת לעימות עם החבורה העשירה והשולטת במקום . תעלה ככל הנראה בינואר 2015 . עם יון תומרקין, דניאל גד (גאליס), איל שיקצי (זגורי אימפריה).
הקוודחים- אין לי הרבה פרטים על הסדרה, משער שזה הולך להיות משהו שקשור בבניה. עם טום קשתי, נירו לוי ,רון שובל ועוד תעלה לקראת סוף 2014-תחילת 2015..
פצועים בראש 2- הסדרה המותחת מבית היוצר של"עספור" תשוב לעונה שניה, תעלה ככל הנראה בתחילת 2015. עם גיא עמיר, חנן סביון, אגם רודברג.
מחוברים- עונה נוספת לסדרה בה אנשים מששתפים אותנו בחייהם, תעלה ככל הנראה בתחילת 2015
בתולות-סדרה חדשה שתתרחש באילת ותחקור פרשה של פליטים שנעלמים בים האדום יחד עם אלמנטים של פנטזיה ומדע בדיוני, תעלה ככל הנראה בסתיו 2014 עם מגי אזרזר, רותם אברהוב,ששון גבאי ועוד...
yes
כוכב הצפון
-סדרה חדשה מבית היוצר של "יומני החופש הגדול" שתעלה ככל הנראה עם תקופת החגים. תעסווק בסיפורה של מאיה,נערה מתבגרת שנאלצת לעבור יחד עם אביה מתל אביב לישוב בצפון על מנת לנהל מלון בוטיק מטעם משפחת אמה שנפטרה. מאיה (אריאל מורטמן) נאלצת להתמודד עם הקשיים של להיות נערה מתבגרת ועם הסביבה החדשה המתנכרת/מקבלת אותה.עם אמנון וולף,אפרת בוומילד אלון נוימן ורמה מנסיגר
ג'וני ואבירי הגליל - סדרה חדשה שתעסוק בגברים שפותחים משרד ליווי לנשים תעלה ככל הנראה בסתיו 2014 חורף 2014-2015. עם עוז זהבי,אוולין הגואל,יפתח קלין וג'וי ריגר.
משפחה שולטת-סדרה קומית מבית "הפיג'מות" שתספר את סיפורה של משפחה ישראלית שמגלה יום אחד כי היא נצר לדוד המלך, ומדינת ישראל הופכת להיות מדינת מלוכה תחת המשפחה . עם בן רביאן(השמיניה החדשה),אורנה בנאי, משה פרסטר. תעלה ככל הנראה סביבות העונה החדשה של "גאליס"
החממה 3- סדרת הלהיט של נערי yes תחזור בעונה שלישית בתחילת 2015 עם:גאיה שליטא כץ, ידין גולדמן לי בירן, דניאל ליטמן ועוד.
שבט צוצלת - התשובה של yes למועדון החנונים תתעסק בשבט חמוד בצופים ובמצבים מצחיקים שהם עוברים. תשודר ככל הנראה בסוף 2014 .עם שיר מורנו (החממה, מועדון החנונים),שירה נאור (אליפים 2, מועדון החנונים), עידו מוסרי.
תא גורדין 2- עונה חדשה לסדרת המתח עם רן דנקר,נטע ריסקין ,מוני מושנוב,כרגע בתהליכי צילום ,תעלה ב2015 לפי השערתי.
פאודה - סדרה חדשה על יחידה הנלחמת בחמאס ,עם נטע גרטי(הבורר),איציק כהן ,ליאור אשכנזי כרגע בתהילכי צילום ,תעלה ב2015.
שטיסל 2 - סדרת החרדים המרגשת שנגעה בלב של כולנו . עם מיכאל אלוני, איילת זורר. העונה נמצאת כעת בתהליכי כתיבה ,תעלה בקיץ 2015 לפי השערתי.

קשת (ערוץ 2)
הצילו! אנני לא יודע לבשל-
ריאלטי חחדש מבית היוצר של "מאסטר שף" אוסף סלברטאים שתחום הבישול הוא לא בדיוק התחום שלהם. והם עוברים כל מיני משימות בישול.. עם יעל בר זוהר ,מאור שווייצר,מיכל ינאי תעלה ביום חמישי הקרוב ה4.9
הכוכב הבא 2- לאחר הצלחת העונה הקודמת ומכירת הפורמט להרבה מדינות בעולם. ,יוצאים שוב למצוא את הכוכב הבא של ישראל
להיות איתה 2-סדרת הקומדיה הרומנטית של אסי עזר ממשיכה בעונה שניה כרגע בתהיליכי כתיבה סופיים .לא ידוע מתי מתחילים הצילומים
ידוע לכם על סדרות נוספות ? רוציים שכולם ידעו? שרשרו לכאן!!
 

שיר m

Well-known member
וואו מאיפה כל המידע הזה? תודה!
נראה שהולך להיות הרבה מה לראות... איזה כיף
 

yairdl

New member
יש סדרה אחת בולטת מעל כולם וזה זגורי אימפריה
כמות הב אזזזזז שהיא עשתה מספר ההזמנות ב VOD האתרים ברשת עם השם שלה והפרקים , לא זכור לי מעולם .

ויהודה לוי מפתיע בפרק הראשון לטובה של איש חשוב מאד.
 

Roei152

Well-known member
מנהל
קודם כל ברוך הבא

אכן ראיתי זגורי בגלל שמשפחתי סחפה אותי לראות אותה והשתגעתי עליה בעיקר על אבישג,היא כזאת סנובית ומפונקת ועוקצנית שהיא הדמות האהובה עלי .בכלל חן אמסלם שחקנית נהדרת.
 

Roei152

Well-known member
מנהל
אתה מודע לזה שה אומנם מבוסס על סיפורו של יהודה
אבל תכלס זה בדיוני לגמרי?
ממליץ לך לכתוב דעה על הפרק או להגיב על הדעה שלי בשרשור המיוחד לכך.viewmsg.aspx?forumid=2416&messageid=176356956
 

zisales

New member
פששש כמה מידע

אני הולכת להתמכר קשות!! מקווה שבמשפחה שולטת יאמצו את הדמות של נאג'י או משהו בסגנון כי זה פשוט קורע, קובי פארג' משתתף עכשיו בפרסומת חדשה עם הדמות הזאת וזה הורג אותי כל פעם מחדש. אגב, מישהו כבר התחיל לראות את הסדרה של יהודה לוי? ראיתי שהעלו בVOD ועוד לא היה לי זמן.. רשמים ראשונים???
 

Roei152

Well-known member
מנהל
ספיר איזה כיף לראות אותך כאן!!!!!

אם לא הבנת אני רועי מפורום השמיניה

לגבי שאלתך "שכונה" תשודר בניקלדיאון
"סוסי פרא" תשודר בזום.
והכל כפי שרשמתי ללקוחות הוט בלבד!!!
 
מעדכנת אותך (כי יש לי קשרים)
"שכונה" תעלה בחודש נובמבר בערוץ ניקולודיאון של הוט.
העונה השלישית של הסדרה "החממה" תעלה בינואר 2015 בערוץ ניקולודיאון של yes.
 

Roei152

Well-known member
מנהל
תודה למרות שג אני יודע זאת!!!!!

תגידי את יודעת באיזה שלב נמצאת החממה??? לפי מה ששמעתי לאחרונה היא נמצאת בשלבי ליהוק....
שכונה נמצאת כרגע בשלבים של הכנת הקמפיין לעליייה לאוויר?
 
למעלה