אז מה עם המפגש

Charmed Gal

New member
אז מה עם המפגש../images/Emo35.gif

מה אתם אומרים על יום שלישי בסביבות 3? או קודם ואני אאחר, אם אתם רוצים להתחיל יותר מוקדם. מי שנוח לו יום שלישי הזה בסביבות השעה 3 או קצת לפני בעזריאלי סמנו בבקשה
או
או |בבון| בכותרת.
אם למישו לא נוח בתאריך הזה ובכל זאת רוצה להגיע למפגש תגיבו גם כן, אם אפשר גם עם תאריך אלטרנטיבי בחופש וננסה לראות אם אפשרי. לי כעיקרון יש ביום שני מבחן ואני חייב לחזור גם לחיפה בשני בלילה אם המפגש היה נגיד אז כי בשלישי יש לי תיגבורים. יום ראשון אני לא יכול כי שני יש לי ת'מבחן שאני חורש אליו כעת כשאני לא נרדם.
בשבוע השני של החופש... אני באופן אישית דיי עסוק עם חזרות ולימודים, אבל, היי, אני לא היחיד פה, אם נוח לכולכם בשבוע השני של החופש תגידו ואני אעשה מאמצים לבוא. אבל אם נוח לכולם יום ג' ה-11 זה נהדר כי אז אני יכול לבוא ב-3 ומצידי שנשאר עד הלילה ביחד ואחר כך אלך לחבר.
 

Angelus

New member
אהההה..../images/Emo7.gif

תהנו.
ואולי אם ירצה האל, כינים יתקפו את כל הטירונים ויסלקו אותנו ואוכל להגיע. בכל מקרה, תהנו, צלמו הרבה תמונות וכו' וכו'.
 

Charmed Gal

New member
לא, אתה צריך לבוא. ../images/Emo10.gif גימלים../images/Emo70.gif../images/Emo3.gif

 

FavO r i Tes

New member
לא משחררים אתכם לחג ליום רביעי?

אז אולי תבקש יפהיפה להשתחרר ביום שלישי
?
 

y1shokata

New member
../images/Emo31.gif

היום הזה לא משהו בשבילי, הייתי רוצה לבוא
 

Charmed Gal

New member
האממ...

גיליתי עכשיו שיום שלישי לא הכי נוח לי. אני עוד צריך לראות. בוא נעלה אופציה נוספת, מה עם ה-19 לחודש - יום רביעי הבא? חופש והכל... יש לי חזרות פשוט ב-16-18 ו-20-21. פאק, יש גם מבחן במתטיקה ב-21. אוף. טוב, נו, אבל אין ברירה, נלמד לפני. מה אתם אומרים על ה-19? ואם לא, מי עדיין רוצה ומגיע ביום שלישי אם נקיים את המפגש?
 

shiransw

New member
טופ, אם אתם רוצים שאני אסע לתא

למפגד, אתם צריכים להגיד, אחרת אני לא אוכל לבוא....
 

Charmed Gal

New member
נראה שלא.../images/Emo4.gif

זאת אומרת, חלילה וחס לפגוע, אבל אני לא יכול להרשות לעצמי נסיעה של מעל 50 שקל בשביל מפגש של שני אנשים. אבל בבקשה לא להעלב ולא לקחת אישי! אני פשוט אומר שנמצא תאריך חדש שבו יוכלו לפחות כמה אנשים יותר.
מה עם יום רביעי הבא? או אפילו כל אחד מימי החופש שיש בו כמה אנשים שיכולים... או ימין ראשון-שלישי? מי יכול? אמרו יום. יש לי חזרות כל יום בינתיים אבל בטח עד 3 גג ככה אז מקסימום אני אגיע ב-4.
 

Angelus

New member
אני יוצא שלישי הבא..

אם זה עוזר בכלל.
כי אני לא נוסע בחגים ובשבתות..
 
למעלה