אז מה? נדבר קצת פנטסי?

BB FuNaTiC

New member
אז מה? נדבר קצת פנטסי?

אני חושב שראוי לציין שהליגה ממש ממש צמודה עד כה! הקבוצה שלי לקחה קצת תנופה פעשתה פער במקום הראשון אחרי שרשף פתח חזק אבל מקום שני עד שמיניכולם 6-4 או 4-6. התחרות ממש פתוחה! אפילו מקום 9 הוא 3-7 ועדיין יש סיכוי לחזור! הטרייד הגדול שלי ושל מקסים התחיל בתור ניצחון שלי סך הכל אבל גרינקי נראה שהוא חוזר לעצמו, גרנדרסון חזר בגדול גם כן והולידיי דיי סולידי. הקבוצה של אמיר חזרה לעשות את מה שהיא עשתה שנה שעברה והוא מוביל את הליגה בנקודות. המאזן של 6-4 הוא אומנם יפה אבל הוא צריך להיות יותר טוב מזה. אני חושב שיהיה דיי מרתק בשבועות האחרונים לראות מי ייגיע לפלייאוף. בהצלחה!
 

Amir BA

New member
בינתיים הפיצ'רים שלי קרסו השבוע

מה שהחזיר אותי לעניינים אחרי פתיחה חלשה של 0-3 היו כמה הרמות של פיצ'רים (נימן, וולסטד, מוייר סנצז) טובים שנתנו תוצאות מצוינות, אבל השבוע אני בינתיים עם 2 נקודות מכל הפיצרים ביחד מ-3 פתיחות, אז די קשה לנצח ככה. אני מסכים שהליגה מאוד צמודה וממש כיף לשחק ככה. מקווה שזה רק ימשיך.
 

JayneCobb

New member
ואני

אחרי פתיחה מדהימה הגיעה הנפילה העוד יותר מדהימה... בשלושה השבועות האחרונים הקבוצה שלי פשוט לא מתפקדת בכלל... ועוד הפסד בדרך השבוע...
 

BB FuNaTiC

New member
לא נעים להגיד אבל

אמרתי לך
הסתמכת לגמרי על פיצ'ינג. זה היה ברור שזה ייגמר מתישהו.
 

JayneCobb

New member
זה לא ש"הסתמכתי" לגמרי על...

פשוט לא היה לי ידע כ"כ מעמיק לגבי כל השחקנים ולכן לקחתי את מי שנראה לי...וחלק מהחובטים שלי דווקא כן מפתיעים מאוד לטובה (גונזלס ובטיסטה למשל,וגם ג'יטר לא רע בכלל) אבל אנשים שסמכתתי עליהם כמו ראיין הווארד מאכזבים קשות... וכל קלוזר שנגעתי בו עושה שני BS בשבוע והולך ל DL חוץ מסוריאנו... אני מתייחס לזאת בתור עונת ניסיון... ואל תבין לא נכון אני עדיין מאוד נהנה...פשוט מבאס אותי
 

clevelandrocks

New member
אני לא יודע אם יש לי מזל או לא

מצד אחד הקבוצה שלי ספגה הכי הרבה נקודות, כלומר קבוצות תופסות שבוע דווקא נגדי. מצד שני, אני במאזן חיובי עם כמה נצחונות צמודים. בהחלט עונה מעניינת. נקווה שימשיך כך.
 
למעלה