אז מה לעזאזל הפורום הזה בכלל?

kiticat

New member
אז מה לעזאזל הפורום הזה בכלל?

הנה המכתב שיועד לכול מי שרוצה לדעת כל קצה המזלג! בארץ דמוקרטית שבה כבר בגיל צעיר, בני נוער נהיים עצמאיים, מגיע שלב שבו אנו זועקים לעצמאות הגדולה ביותר. החופש הכלכלי, הליברלי, הדתי, והמנטלי שלנו תלוי לפעמים בדבר אחד. לצאת מהבית. אבל איפה מתחילים? עבודה למתחילים? כמה זה עולה לי? איפה? איך מטפלים בהורים? אני עדין בתיכון! אבל אני רוצה לצאת מהבית! האם אני בכלל מוכן לזה? כל כך הרבה שאלות..... לפעמים קשה לארגן את המחשבות והשאלות עצמם. נכון, יש אלפי פורמים בתפוז. (עדין לא אלף... J אבל מגיעים לזה בקרוב...) ואלפי נושאים. את מחפשת דירות? נכנס לפורום כזה וכזה. מחפש תמיכה נפשית? נכנס לפורום כזה וכזה. יעוץ כלכלי? גם. אבל עדין לא הוקם פורום שמרכז את כל הבקשות וכל הרעיונות וכל העיצות וכל הטיפים בדיוק לציבור שכזה. בני נוער שמחפשים עצמאות ללא תמיכה על ידי ההורים. הרי, המצב הכלכלי שלך שונה מזה של מובטל. אתה לא מחפש דירה מיוחדת, רק מקום שבו תוכל לעמוד על הרגליים.... דרישות העבודה שלך מעט שונות... ולפעמים. רק לפעמים אתה נשבר.... לא יודע מה לעשות, ואתה מחפש אנשים שיבינו בדיוק על מה אתה מדבר... "בערך" ו"כמעט" או "אני מבין אותך, אבל לא הייתי במצב שלך" לא עוזרים במיוחד כשמחפשים כתף תומכת. לפעמים, אפילו השאלות הקטנות ביותר, כמו בנושאים של אוכל, כביסה, ואפילו טלפון וחשבונות, אין לך מענה...בפורום אחר שעוסק בעקיפין באחד מהנושאים, אתה עלול ללכת לאיבוד. ואפילו יכול להיות שילגלגו עלייך. אני בטוחה שיהיה קהל רב (מניסיון אישי ודיבור עם אנשים שונים אשר הם גולשים אדוקים בתפוז), שיוכל למצוא מענה בפורום שכזה. זה לא רעיון רע, כי אם אתה לא בטוח, שכן, אז תוכל לקבל תמונה מלאה על הסיפור, ולא לצאת כשאתה עדין לא מוכן....
 

marysia

New member
רציתי להגיד

שלום ומזל טוב על פורום! תתחדשי! ובהצלחה!
אני מקווה שיעזור להרבה אנשים! אני יספר קצת על עצמי ! אז אני בת 20 ואני כבר שנה וחצי גרה לבד! כך הנושא הפורום מדבר אלי מאוד. אני מקווה שאוכל לתרום מהידע שכבר צברתי וללמוד מאחרים.
שיהיה לכולם יום נעים!
ובהצלחה לפורום!
 

kiticat

New member
שנה וחצי?

מגניב! כלומר היית בת 18 וחצי, 19? אגב, מה עם צבא? ואיפה את גרה? שותפות?
 

marysia

New member
בת 19 ...

עזבתי באמצע הצבא ובעזרת הצבא בזמן הצבא הייתי גרה בדירה צבאית עם עוד חמש בנות אחרי זה 4 חודש לבד ביחידת דיור ועכשיו כבר חודשיים עם שותף בדירה רגילה.
 
למעלה