אז מה לגבי הרבה מחשבות?

אז מה לגבי הרבה מחשבות?

אחרי שיחה עם אמא נלחצתי, היא אמרה לי שהתעסקות יתר ובדיקות שתן וביוץ וקריאה מיותר מרחיקות אותי מהמטרה, שהגוף משחרר משהו מהמוח שרוצים את זה יותר מידי ומפריע לתהליך, מישהו שמעה על זה או שזה אגדה מרוקאית?? ואיך לעזזל לא נוברים בזה???
 

nina89

New member
מעולם לא שמעתי על זה


לדעתי ככל שאת בודקת יותר, את גם לומדת להכיר את הגוף שלך טוב יותר. פעם לא התעסקו בזה יותר מדי ופעם גם לא היה א.ס או מעקב הריון... אז מה, זה היה פעם

עכשיו את יכולה לשלוט בגוף שלך בעזרת הידע שלך, למה לא להשתמש בזה?
 

Az1980

New member
ירדן אמא שלך צודקת לחלוטין

זו אינה אגדה.
ההתעסקות עם זה היא דבר מלחיץ בעיקר עם עובר זמן מה ובעת לחץ הגוף מפריש קורטיזול שעושה בדיוק את ההפך ממה שאנחנו צריכות.
 

pelfika

New member
זה ודאי!

לחץ ומתח לא עושים טוב לגוף ובין היתר זה בא לידי ביטוי גם בזה. כמובן שזה לא מוחלט ואי אפשר להגיד שלא היו בנות שהצליחו גם במצבי מתח, אבל בהחלט יש כאלה שזה יפריע להן.
יש לי חברה שניסתה הרבה מאודדדד זמן. באמת הרבה. לפני מספר חודשים מצבה הבריאותי של אמא שלה הידרדר והמחשבות שלה באופן טבעי לא עסקו בכניסה להריון אלא באמא שלה. באותו חודש היא נכנסה להריון.
 
אז איפה הגבול?

מחשבות וקריאה בפורמים, הרגשת התרגשות שאולי זה קרה לי, בעצם מקטין את הסיכוי? איך אפשר לשלוט במחשבות? לי ספציפית לא קשה הנחשבה שהחודש לא הצליח כמו הקושי של האי ודאות...
 

fergiG

New member
מזדהה.. גם אני שומעת כל הזמן

תשחררי.. מה לשחרר?!!!
אני לא חושבת שאני לחוצה..נכון שזה בראש שלי ואני ממתינה למחזור אבל איך אפשר שלא?
אני בן אדם די יציב ויודעת להרגיע את עצמי אבל לא לחשוב על זה בכלל נשמע לי מוזר עד בלתי אפשרי
 

namnam1408

New member
זה מזכיר לי....

שחברה שלי שמעה שהחודש הפסקתי גלולות ושאני אמרתי שאני מקווה שיהיה לי סיכוי יפה להיכנס במהרה היא ישר אמרה לי.."מה יש למהר כל כך....קחי כמה חודשים ותראי מה משך המחזור ואז תתחילו לנסות"...ושהיא שמעה שקניתי את מקלוני הביוץ בכלל קיבלתי על הראש (ואני הרי בסה"כ רוצה לדעת מתי זה קורה כדי להגדיל את הסיכוי..אני סטודנטית משרה מלאה ואין לי זמן כל רגע לבדוק את הגוף)....בקיצור מה שאני מנסה לומר זה שברור שחושבים על זה (החודש הוא החודש הראשון שלי לניסיונות ואני השתגעתי כבר..הוא עבר לי הכי לאט מכל שנת 2013)..אבל וואלה בסוף יש ימים טובים ויש כאלה שפחות...לדעתי כולנו יודעות מתי להרפות יותר ומתי פחות :)
 

stimp228

New member
היא צודקת וגם טועה....

אם הרצון וכל הבדיקות מלחיצות אותך אז בהחלט עדיף לרדת הילוך ולהירגע....
אם הבדיקות והרצון הופכים למחשבות טובות... של הינה זה קרוב... מחר יש הריון... ואם אין את קמה עם ראש מורם ואומרת לעצמך שכנראה החודש הקרוב חייב להיות החודש שלך אז זה בהחלט יכול לתרום...
בסופו של דבר זה עניין של גישה,אם כל מה שאת עושה בדרך נעשה מאהבה ומרגש חיובי אז זה יכול רק לעזור.
 

Blackbird8

New member
אני לא מסכימה איתה

כלומר, אני כן מסכימה איתה שלחץ יכול לעכב היריון. אבל עובדה שגם מטופלות פוריות, שבאופן טבעי עוסקות בעיקר בכניסה להיריון ונמצאות בהרבה לחץ כן נכנסות להיריון.
אני כן חושבת שזה מועיל וטוב להיות רגועה, לקבל באהבה את זה שזה תהליך שלוקח זמן - אבל אני גם חושבת שאין שום דבר רע בלעקוב אחרי הגוף שלך וללמוד להכיר אותו.

אגב, אם אתן את עצמי כדוגמא, אני התחלתי מעקב חום השחר ובדיקה עם מקלוני ביוץ מהחודש הראשון. ככה גיליתי שיש לי ביוץ מאוחר ושלב לוטאלי של 11 ימים. אם הייתי מקיימת יחסים לפי הערכה גסה של מועד הביוץ, כנראה שהייתי פשוט מפספסת את הביוץ שלי (כי הוא קורה תמיד אחרי יו"מ 20). אגב, בחודש השני של הניסיונות- עם כל זה שבדקתי, נכנסתי להיריון שלצערי היה לא תקין. אחרי שעברתי גרדה, עשיתי חודש הפסקה מהניסיונות ובחודש שבו חזרתי לנסות- מודה שהייתי לחוצה. פתאום התחילו לחזור לי מחשבות על ההיריון הקודם ולא הייתי לגמרי שקטה, למרות שעבדתי על עצמי מאד קשה להרפות. כבר הספדתי את החודש בגלל שהיינו לחוצים ואמרתי לעצמי - בטח שבכזה חודש כל כך לחוץ ששנינו טרודים (לבעלי היה המון לחץ בעבודה ולא היה לו כלכך כוח לקמפר) כל כך זה לא יקרה. והינה, דווקא בחודש ההוא נכנסתי להיריון ולאחרונה גם ראיתי דופק ואני מחזיקה אצבעות שימשיך תקין!
 

שירהshira8

New member
לדעתי, זה לא משנה אם זה נכון או לא

הרי אם את לחוצה - את לחוצה
ואם את רגועה - את רגועה.
כמה את יכולה לשלוט בזה...

ורק לא לשפוט את עצמך
ורק לא להרגיש אשמה
ולא לומר: נכשלנו בגלל שהיינו לחוצים

אם הייתי יכולה, הייתי מחוקקת חוק
שאוסר לומר משפטים כמו:
"הכי טוב, זה להירגע. את צריכה להירגע"
יאללה יאללה: כאילו שאני רוצה להיות לחוצה.

בקיצור, אני לא מאמינה שאפשר לשלוט בזה
אבל אולי יש כאלה עם יכולות נפשיות גבוהות
אז בהצלחה!
 

ספרפור

New member
יכולה להעיד רק על עצמי (וזה לא אומר שזה נכון

או לא) אבל בדיוק בחודש שהייתי עסוקה במעבר דירה זה קרה

אני שומעת הרבה סיפורים כאלו... מעניין באמת אם יש בזה אמת כלשהי.
 
למעלה