אז מה יהיה הקינוח האולטימטיבי

  • פותח הנושא droli
  • פורסם בתאריך

droli

New member
אז מה יהיה הקינוח האולטימטיבי

ליום שישי בערב, לארוחה של קוסקוס ומפרום? הם סומכים עלינו! (עלי ועליכם) שנעשה להם את הארוחה. מיכל
 

droli

New member
אפשר חלבי -סליחה על הניג`וס חייב

שיהיה פיצוץ, כי הם מסתלבטים עלי שאני כמעט גרה פה... אז אם יש לך משהו - והוא מסובך...אז אם אפשר את כל התהליך בפשוט פשוט.. מיכל
 

droli

New member
רובנס - הפתעת אותי.. חשבתי שתהיה

לך תשובת נוק אאוט... חשבתי שלפי הלך הדברים פה תמליץ לי על המשפריצה או על הפאי פקאן של רון ג. או לחילופין איזה מתכון חדש פיצוצי. באמת - ממך ציפיתי ליותר.... ססתתתתאאאםםם - לא להתייחס ברצינות להערה. מיכל
 
למיכל יש לי קינוח אדיר מרשמלו

יש לי מתכון אדיר לקינוח מרשמלו 1 חבילה מרשמלו 1 קופסא קוקטיל פירות עם המיץ 1 קופסא ליצ`יס 1 שמנת מתוקה לא להקציף לערבב הכל יחד ולהשאיר במקרר לילה בהצלחה ובתיאבון ואם יש לך את המתכון לפאי בטטות אודה לך מאוד איריס
 

droli

New member
כדברי אמא של... כמו טקילה מקפיצה

צריכה התייחסות... הלו.. יש מישהו בבית?
 

y.n

New member
פאי פירות הולך?

פאי פירות: לבצק פריך: 2 כוסות קמח מעט מלח כף סוכר 125 גרם חמאה קרה 1 ביצה 2-3 כפות מים קרים. שמים את הקמח, המלח והסוכר בקערה גדולה. חותכים את החמאה לקוביות קטנות ומוסיפים לקמח. לשים עד שנוצרים פירורים. מוסיפים את הביצה ואוספים את התערובת לכדור בצק. אם יש צורך- מוסיפים את המים. שמים במקרר לפחות לשעה. מרדדים את הבצק לעיגול בעובי חצי ס``מ, ומניחים בזהירות בתבנית פאי עגולה. מהדקים אל הדפנות והתחתית, וחותכים את השאריות מהשוליים. דוקרים את הבצק במזלג. מניחים על הבצק נייר אפייה או נייר אלומיניום ועליו שעועית יבשה (השעועית מהווה משקולת ומונעת מהבצק לתפוח) אופים כ-15 דקות, מסירים את השעועית והנייר אלומיניום ואופים עוד כ-15 דקות עד שמזהיב מעט. לקרם פטיסייר: 4 חלמונים שלושה רבעים כוס סוכר 3 כפות קמח כוס ורבע חלב שקית סוכר וניל/ תמצית וניל/ מקל וניל מקציפים את החלמונים והסוכר עד שהתערובת תפוחה ובהירה. מוסיפים את הקמח ומערבבים היטב. שמים בסיר קטן את החלב והוניל ומביאים לרתיחה. מנמיכים את האש ומבשלים כשלוש דקות. יוצקים את החלב לאט אל תערובת הביצים ומערבבים היטב. מבשלים על אש קטנה תוך בחישה רצופה עד שהתערובת סמיכה מאוד (אסור שהתערובת תרתח אחרת הביצים יקרשו.) להכנת הפאי: שתי כפות ריבת משמש מורחים את הקרם על הבצק, מכסים ושומרים במקרר עד שהקרם מתייצב. פורסים פירות כמו קיווי, תותים, דובדבנים, ענבים, תאנים... מסדרים את הפירות במעגלים על הקרם. מחממים במחבת קטנה שתי כפות ריבת משמש (אפשר עם כף ברנדי), ומברישים בעדינות את הפירות ליצירת זיגוג.
 

beagle

New member
השף העירום - עוגה מדהימה!!!

ניסיתי לפני שבועיים ונעלמה לחלוטין! אנחנו אכלנו עם גלידת וניל טובה. מתכון: הפודינג של שילה רכיבים: 6 אפרסקים או נקטרינות בשלות, חצויות וללא גרעינים 4 כפיות גדושות סוכר 4 כפות מים 1 מקל וניל (הגרגירים) 125 גר` חמאה 125 גר` סוכר דק 2 ביצים גדולות 125 גר` קמח תופח מאליו אופן הכנה: לחמם תנור ל- 160. את האפרסקים להניח במחבת עם הסוכר, וניל, ומים. לבשל כ-5 דק`, ולהניח בתבנית משומנת ומקומחת, כך שחלק יבלטו. לערבב את החמאה, הביצים והסוכר הדק, עד שאורירי. להוסיף את הקמח, לערבב היטב, ולשפוך על האפרסקים. לאפות 60 דק`. להגיש עם גלידת וניל או קרם פרש. הערות: 6 מנות מקור המתכון: השף העירום הופק על-ידי מטעמים 2001. אה, ואת הסירופ שנשאר אחרי בישול האפרסקים לאסוף ולא לזרוק. נתח מהעוגה עם גלידת וניל ומעט סירופ - שילוב נפלא.
 
למעלה