אז מה היו כשלונות התוכנית עד היום?

nudenick2004

New member
אז מה היו כשלונות התוכנית עד היום?

-בחרו אחד שבכלל היה במעצר בית. -לקחו אחת שבוכה כי יש לה פיפי. -לקחו אחת ששיקרה את הגיל שלה ב6 שנים. -לקחו אחת שמשחקת אותה שאין לה חבר רק כדי להרשים ולהשאר בוילה. -מתמקדים בקבוצת אנשים לא מעניינת במיוחד כאשר יש אנשים הרבה יותר מעניינים בוילה. -עורכים את התוכנית בצורה איומה, לא מראים איך מגיעים למצב מסוים - פשוט סצנה. -הסאונד יכול היה להיות יותר טוב. -מראים יותר מידי זמן מסך של השיעורים הלא מעניינים מה אני יגיד לכם ממש בא לי לראות איך צפונים מחזיקים כוסות. -אני לא מכיר את כל האנשים תודות לצוות ההפקה והעריכה הנהדר שיתמקדו קצת על אנשים חוץ מליבי רוני אוהד ושאר ירקות? נ.ב מי שלא מסכים ומחליט להראות את זה בדרך של קללות שיבושם לו אתה על הזין שלי.
 

יעלולהה

New member
מותק , אם לא טוב לך

אתה מוזמן ללכת לאודישנים למפיק של הפרוייקט כי מפטרים אותו , אז אתה יכול ללכת לנסות , אולי יתמזל מזלך ותהייה המפיק של הפרוייקט.... תעשה לי פאקינג טובה , אוקי? לפי דעתי את הטועה ובגדול!!!! ומי זאת ששיקרה על הגיל שלה?
 

era2

New member
אומרים שמישל, אבל היא לא שיקרה

זאת טעות וזה עוד יתברר בהמשך.
 

roykan

New member
רוני עמר היא הכשלון היחיד

כמו נינט המסריחה וכמו שירי מימון הדוחה כנראה שעוד מרוקאית קיבלה יחס טלויזיוני עודף ממה שעבד כי ימלוך כמוה צריך לקבל....מה חשבתם שהיא לא תתפוס תחת...שהיא לא תשחק אותה בפוזה....אז כנראה שאתם לא מכירים מרוקאים מספיק טוב...רק תתנו להם קצת כוח והם כבר מרגישים שהם מלכים של העולם, את אמא שלהם הם ימכרו בשביל העלאה במשכורת, אז בשביל פרסום טלויזיוני...היא נראה לי תסכים לרצוח בשידור חי....רוני את זונה מרוקאית מטומטמת ומי שכותב על קאטי שהיא זונה הוא בטח גם עוד איזה מרוקאי עם רגשי נחיתות, שמקנא ברוסים על זה שהם פי אלף יותר מוצלחים מהמרוקאים בכל דבר שהם יעשו....פו עלייך רוני עמר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
למעלה