אז מה היה לנו

DUDI2004

New member
אז מה היה לנו

השוק מימש באיווחה אחת את הציפיה שהיתה לנו ממנו לנוע באופן חד ובסבירות גבוהה מטה. המפתח להמשך כפי שהוא ניבט מהאופציות הוא - ציפיה לשוק מרוסן ורגוע. סטיות התקן בסיכומו של יום סימו עם סינטטי גלום ועם סטיות נמוכות. אין בהלה ! הנטיה השלילית שליוותה אותנו כל החודש נעלמה בן לילה לנטיה ניטראלית לחלוטין. בהיבט הצ'רטיסטי ניתן לצפות מהשוק לשבור את רמת 647 ולגלוש לרמת 642 ללא עליה משמעותית מעלה. היום ביצענו את הנגיעה המתבקשת ברצועה האמצעית של בולינגר. כזכור רמות השוק הנוכחיות מספרות לנו שבדרך כלל אפשר היה להסתפק בתיקון כזה בשלבים אלו של השוק והגל העולה. במיוחד לאחר תיקון ראשון שהיה כבר לרצועה התחתונה. אם נסתכל על שליליות ארה"ב/חיוביות הדולר/שליליות השחרים נכון יהיה לצפות לירידה נוספת לאזור ה 642 יותר מכל דבר אחר. בכל מקרה רמת 653 צריכה להתנגד לשוק. אני נאמן לכתוב באופציות והן מספרות על שוק יציב. הפקיעה כרגע נראיית כהולכת להיות בטווחים 637-653 עם עדיפות לאזור 650. צריך לבדוק מה קורה עם הפוטים ב 650 כדי לנחש מהלך תיקון לרמות פקיעה נמוכות יותר. הסיכוי לעליות נמוך מאוד. הסיכון לירידות גדל אבל אני לא מתכוון להיות היסטרי עם הגנות כלפי מטה למרץ. ברור שצריך לשפר ולהתארגן לרמה של עשר עד חמש עשרה נקודות פחות אבל אפשר בשלב זה לעשות את זה עם כתיבות וגילגולי מימושי קולים במקביל לירידה ברמות. הכי חשוב ללטוש עיניים לשוק שלילי יציב יחסית עד שיתקבל איתות אחר מהשוק.
 

DUDI2004

New member
כשארמתי שלא יהיה עליות התכוונתי

שאני לא פריצה של 653... מעבר לזה סביר בעיני שוק עומד עם נטיה אדמומית.
 

DUDI2004

New member
אלו ידיים חלשות ? לא !

ידיים חלשות היו צריכות לבוא ולמכור היום. אלו ידיים שיודעות למצע בתיקון. אלו ידיים שמסתכלות רחוק קדימה. אלו ידיים שרואות את התמונה רגוע רגוע רגוע (באמת רגוע... לא כמו הקריזה שמביאים בגלגקלאץ' ברדיו בסופי שבוע). אלו ידיים שרואות במימושים הזדמנות להגדלת חשיפה.
 

DUDI2004

New member
עליה נוספת מכאן

הורגת עוד M אחר כבוד ושולחת אותו לבנק התבניות שלא התממשו למשמרת.
 

DUDI2004

New member
לא עלה

לדעתי תבניות זה יותר מ 50%. אין לי הוכחה מתימטית אבל אני עובד על לימוד פרקטלים. אם תהיה לי דרך ממוחשבת לגלות M W משולשים וכדומה אני אוכל להגיד לך בדיוק מה הסטטיסטיקה. אבל בשביל זה אני צריך ללמוד עדו קצת פרקטלים ולכתוב פחות קצת בפורומים.
 

z i v1

New member
אז תתחיל לעבוד. :)

אם תצליח להוכיח שרוב התבניות לא מתממשות, אפשר לעשות מזה סיסטם הפוך.
 

X RAY

New member
וואלק דודי הימרתי עליך היום

וקניתי פוט בנמוך היומי .
 

DUDI2004

New member
X ...

מאיפה למדת לקנות פוט בנמוך היומי ? ממני ???? אני כתבתי קול לשעשוע ב 652 ... אני לא דיי טריידר אבל משתעשע עם זה. אני לא כותב נקודות כניסה. אני מסתכל שבוע ומעלה קדימה. אל תעשה מה שאתה אומר כי תאכל מרורים. אבל זה בסדר... אתה אוהב לאכול מרורים.
 

ששון12

New member
כולכם סוחרים מדהימים

נעלמתם לחודש לא שמעו ממכם ציוצון פתאום כל דקה מנתחים "טכנית" את השוק. וזהו שוק בלי טכני. באמת כל הכבוד.
 

DUDI2004

New member
נימה של נחמה בו???

כשתתחיל לשלם לי משכורת אני אשב פה בוע :)
 

DUDI2004

New member
ההפסדים הם מתביעות

של אנשים כמו X שרוצים את כספם בחזרה :)
 

X RAY

New member
מרורים אוכל - אבל לא היום !

בסה"כ הימרתי על התחושה שלך ולשעשוע קניתי פוט 650 אני לא טריידר אבל משתעשע עם זה.
 
למעלה