אז מה אתם אומרים על הקמפיין החדש של הרכבת

מצב
הנושא נעול.

Bus Nerd

Active member
צורך *הרבה* יותר חשמל ממחשב מודרני

והנה למתעניינים תצלום עם הפרטים המלאים של עגלת האלטע זאכן
ואני לא חושב שצריכת החשמל של עגלת האלטע זאכן הזו היא יותר מאשר רכישת מחשב חדש שגם אותו אני אצטרך בעתיד להחליף מאחר וכמות הוידאו וה-JS באינטרנט הולכים וגדלים כל הזמן ואין לי כל צורך בהם.
צורך *הרבה* יותר חשמל ממחשב מודרני
 

25306yosef

New member
מה זה בדיוק *הרבה* בהשוואה למחיר של רכישת מחשב חדש?

צורך *הרבה* יותר חשמל ממחשב מודרני
מה זה בדיוק *הרבה* בהשוואה למחיר של רכישת מחשב חדש?
והאם אני באמת אחסוך כסף אם ארכוש מחשב חדש?

חשוב להבין שרכישת מחשב חדש עולה כסף ולכן אם מתעלמים מהעלות של רכישת מחשב חדש אז אין לנו בכלל חיסכון בכסף.

ולמען הסר ספק, אין לי כל עניין ואין לי כל צורך בוידאו ובפלאש ואני משתמש בהם לעיתים רחוקות ביותר ובכלל למטרות אחרות מהמטרה שנוצרו.
 

Bus Nerd

Active member
(זה ממש אוף טופיק) תלוי כמה שעות ביום המחשב דלוק

מה זה בדיוק *הרבה* בהשוואה למחיר של רכישת מחשב חדש?
והאם אני באמת אחסוך כסף אם ארכוש מחשב חדש?

חשוב להבין שרכישת מחשב חדש עולה כסף ולכן אם מתעלמים מהעלות של רכישת מחשב חדש אז אין לנו בכלל חיסכון בכסף.

ולמען הסר ספק, אין לי כל עניין ואין לי כל צורך בוידאו ובפלאש ואני משתמש בהם לעיתים רחוקות ביותר ובכלל למטרות אחרות מהמטרה שנוצרו.
(זה ממש אוף טופיק) תלוי כמה שעות ביום המחשב דלוק
פנטיום 4 צורך בערך 86 וואט כשהוא במצב idle (כשהוא לא מתאמץ) ובערך 155 וואט בניצולת מלאה. זה בלי להתחשב בצריכת החשמל של הרכיבים האחרים במחשב (אם מתחשבים בהם אפשר להגיע בקלות ל 300 וואט או יותר).
&nbsp
קילו וואט שעה עולה 55.29 אגורות.
זה אומר ששימוש במחשב הזה עולה לך בערך 8.5 ש"ח לשעה (שוב, בלי להחשיב רכיבים אחרים במחשב).
&nbsp
לשם השוואה, מעבד i3 זול ומודרני צורך בממוצע 30 וואט (והוא לא יעבוד בתפוקה מקסימלית 100% מהזמן, למעבדים החדשים יותר יש צריכת חשמל חכמה שמכבה חלקים מהמעבד כשאין בהם צורך).
&nbsp
זה אומר ששימוש במחשב עם מעבד כזה יעלה לך בערך 1.6 ש"ח לשעה.
&nbsp
מחשב חדש כזה עולה בסביבות 1500 ש"ח (יש גם יותר זולים, אבל כיוונתי את החישוב לi3 שזה המינימום שאני הייתי מוכן לקנות, כי אם כבר קונים משהו חדש שיהיה משהו טוב עם צריכת חשמל נמוכה).
&nbsp
את החישוב מתי צריכת החשמל הנמוכה יותר תחזיר את ההשקעה אתה יכול לעשות לבד לפי כמה שעות ביום המחשב שלך דולק.
 

Bus Nerd

Active member
טעיתי בחישוב, זה באגורות, לא בשקלים!

(זה ממש אוף טופיק) תלוי כמה שעות ביום המחשב דלוק
פנטיום 4 צורך בערך 86 וואט כשהוא במצב idle (כשהוא לא מתאמץ) ובערך 155 וואט בניצולת מלאה. זה בלי להתחשב בצריכת החשמל של הרכיבים האחרים במחשב (אם מתחשבים בהם אפשר להגיע בקלות ל 300 וואט או יותר).
&nbsp
קילו וואט שעה עולה 55.29 אגורות.
זה אומר ששימוש במחשב הזה עולה לך בערך 8.5 ש"ח לשעה (שוב, בלי להחשיב רכיבים אחרים במחשב).
&nbsp
לשם השוואה, מעבד i3 זול ומודרני צורך בממוצע 30 וואט (והוא לא יעבוד בתפוקה מקסימלית 100% מהזמן, למעבדים החדשים יותר יש צריכת חשמל חכמה שמכבה חלקים מהמעבד כשאין בהם צורך).
&nbsp
זה אומר ששימוש במחשב עם מעבד כזה יעלה לך בערך 1.6 ש"ח לשעה.
&nbsp
מחשב חדש כזה עולה בסביבות 1500 ש"ח (יש גם יותר זולים, אבל כיוונתי את החישוב לi3 שזה המינימום שאני הייתי מוכן לקנות, כי אם כבר קונים משהו חדש שיהיה משהו טוב עם צריכת חשמל נמוכה).
&nbsp
את החישוב מתי צריכת החשמל הנמוכה יותר תחזיר את ההשקעה אתה יכול לעשות לבד לפי כמה שעות ביום המחשב שלך דולק.
טעיתי בחישוב, זה באגורות, לא בשקלים!
 

25306yosef

New member


טעיתי בחישוב, זה באגורות, לא בשקלים!
 

alantan

New member
אין שום בעיה, אם לך לא אכפת לפספס תכנים

לא הבנתי מה בדיוק רצית להגיד
ובמה זה קשור לכך שאני חוסם אצלי בדפדפן את כל הסקריפטים בצורה קשיחה.

ולמה בכלל אני צריך אצלי בדפדפן את הוידאו ואת הפלאש?

כשאני גולש באינטרנט המטרה שלי היא להשיג ולהתעדכן במידע חדש ורלוונטי לתחומי העניין שלי (לא פרסומות ולא ספינים ולא כתבות תדמית ולא כתבות יחסי ציבור ולא תוכן שיווקי ולא הודעות לעיתונות של לשכות הדוברים). את המידע שמעניין אותי שאני מעוניין להשיג באמצעות הגלישה באינטרנט, אני מעוניין להשיג בצורה טקסטואלית ובצורה גרפית באמצעות טקסטים שאנשים כותבים בפורומים שונים ובאמצעות מסמכים המפורסמים בפורומים שונים ובאמצעות תמונות וקבצים גרפיים המפורסמים בפורומים שונים. וגם באמצעות קבצי DATA מקוריים בפורמטים שונים.

הוידאו והפלאש לא מביאים במקרה עסקינן שום תועלת והם רק זוללים את המשאבים של המחשב (זיכרון ומעבד). אז למה לא לחסום אותם על מנת לשפר את הביצועים של המחשב ולהנות מגלישה חלקה ללא כל תוכן שיווקי פרסומי?
אין שום בעיה, אם לך לא אכפת לפספס תכנים
יש גם וידאו שהוא לא כתבות תדמית אלא דברים באמת מעניינים שצולמו בידי חובבים או מומחים בתחומם. היום הווידאו הוא חלק מרכזי בתכני האינטרנט.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אוי גוועלד...

לא הבנתי מה בדיוק רצית להגיד
ובמה זה קשור לכך שאני חוסם אצלי בדפדפן את כל הסקריפטים בצורה קשיחה.

ולמה בכלל אני צריך אצלי בדפדפן את הוידאו ואת הפלאש?

כשאני גולש באינטרנט המטרה שלי היא להשיג ולהתעדכן במידע חדש ורלוונטי לתחומי העניין שלי (לא פרסומות ולא ספינים ולא כתבות תדמית ולא כתבות יחסי ציבור ולא תוכן שיווקי ולא הודעות לעיתונות של לשכות הדוברים). את המידע שמעניין אותי שאני מעוניין להשיג באמצעות הגלישה באינטרנט, אני מעוניין להשיג בצורה טקסטואלית ובצורה גרפית באמצעות טקסטים שאנשים כותבים בפורומים שונים ובאמצעות מסמכים המפורסמים בפורומים שונים ובאמצעות תמונות וקבצים גרפיים המפורסמים בפורומים שונים. וגם באמצעות קבצי DATA מקוריים בפורמטים שונים.

הוידאו והפלאש לא מביאים במקרה עסקינן שום תועלת והם רק זוללים את המשאבים של המחשב (זיכרון ומעבד). אז למה לא לחסום אותם על מנת לשפר את הביצועים של המחשב ולהנות מגלישה חלקה ללא כל תוכן שיווקי פרסומי?
אוי גוועלד...
 

gal-or

New member
יצא לי לא פעם לראות אנשים בני 70 שלא בדיוק יודעים

אז מה אתם אומרים על הקמפיין החדש של הרכבת
עם טל פרידמן?
https://www.youtube.com/watch?v=bOJcLK2LxcA&list=PLIC1PJorCYflR-W-CEeylaD-pGmoG-lFg
יצא לי לא פעם לראות אנשים בני 70 שלא בדיוק יודעים
מה זה נימוס והתחשבות בזולת. אז מה רוצים מהצעירים?

כן, גם בני 70 מניחים רגליים על המושבים, מדברים בטלפון וכל העולם שומע, אוכלים וזורקים את השאריות על הרצפה
 

down und

New member
אין מה להשוות את התדירות/כמות ממוצעת

יצא לי לא פעם לראות אנשים בני 70 שלא בדיוק יודעים
מה זה נימוס והתחשבות בזולת. אז מה רוצים מהצעירים?

כן, גם בני 70 מניחים רגליים על המושבים, מדברים בטלפון וכל העולם שומע, אוכלים וזורקים את השאריות על הרצפה
אין מה להשוות את התדירות/כמות ממוצעת
נדיר לאללה. נסעתי אלפי נסיעות ברכבת ישראל ב-30 השנה האחרונות.
כמות הצעירים, בני נניח 30 ומטה לעומת 60 ומעלה שעושה את המעשים הללו
היא פי 4 או פי 5, שוב, פי (כלומר כ-500% יותר).
 

gal-or

New member
וגם עוד משהו:

אין מה להשוות את התדירות/כמות ממוצעת
נדיר לאללה. נסעתי אלפי נסיעות ברכבת ישראל ב-30 השנה האחרונות.
כמות הצעירים, בני נניח 30 ומטה לעומת 60 ומעלה שעושה את המעשים הללו
היא פי 4 או פי 5, שוב, פי (כלומר כ-500% יותר).
וגם עוד משהו:
תמיד כשאני יורדת מהרכבת אז אנשים חייבים לעמוד מול הדלת ולהפריע לאנשים לרדת! כבר קרה לי שכמעט נפלתי בגלל זה. מה נסגר עם אנשים שהם לא יכולים לעמוד בצידי הדלתות?
 

Bus Nerd

Active member
בישראל פשוט אין תרבות נסיעה בתח"צ

וגם עוד משהו:
תמיד כשאני יורדת מהרכבת אז אנשים חייבים לעמוד מול הדלת ולהפריע לאנשים לרדת! כבר קרה לי שכמעט נפלתי בגלל זה. מה נסגר עם אנשים שהם לא יכולים לעמוד בצידי הדלתות?
בישראל פשוט אין תרבות נסיעה בתח"צ
וכולם כמעט מתנהגים בצורה אנוכית וברברית. חוסמים את הדרך בדרגנוע, מתעכבים בולידטורים, מדברים בטלפון בקולי קולות, שמים רגליים על המושבים, גברים שמפשקים את רגליהם (מה שנקרא manspreading) בצורה שמראה לכל העולם את איזור המפשעה שלהם ותופסת הרבה יותר מקום ממה שהם באמת צריכים, וכו' וכו'.
&nbsp
כשאני יורד מהרכבת ואנשים חוסמים את הדרך (קורה בעיקר בתחנות עמוסות עם רציפים צרים כמו ת"א השלום) ואני מבקש מהם לזוז ומפלס את דרכי ביניהם הם מסתכלים עלי כאילו אני החוצפן, ולא הם.
&nbsp
זה עניין של תרבות, ועניין של חינוך. בישראל התרבות האנוכית של ה"מגיע לי" היא השולטת, וזה לא רק בתח"צ: זה גם בסופר, בכביש, בכל תור שהוא (קולנוע, דואר, וואטאבר) וכו' וכו'...
 

alantan

New member
אני פשוט מפיל אותם בדרכי החוצה - הם מתמוטטים כמו דומינו...

וגם עוד משהו:
תמיד כשאני יורדת מהרכבת אז אנשים חייבים לעמוד מול הדלת ולהפריע לאנשים לרדת! כבר קרה לי שכמעט נפלתי בגלל זה. מה נסגר עם אנשים שהם לא יכולים לעמוד בצידי הדלתות?
אני פשוט מפיל אותם בדרכי החוצה - הם מתמוטטים כמו דומינו...
 

Ccyclist

Well-known member
פעם נתקלתי באידיוט שחסם לי את האופניים בירידה מהרכבת.

וגם עוד משהו:
תמיד כשאני יורדת מהרכבת אז אנשים חייבים לעמוד מול הדלת ולהפריע לאנשים לרדת! כבר קרה לי שכמעט נפלתי בגלל זה. מה נסגר עם אנשים שהם לא יכולים לעמוד בצידי הדלתות?
פעם נתקלתי באידיוט שחסם לי את האופניים בירידה מהרכבת.
הטיפשות לא מוגבלת לארץ. רציף ריק שאולי עולים בו 5 נוסעים בממוצע לרכבת (זו יותר תחנת הורדה לבאים מלונדון והערים האזוריות) וכשהרכבת שאני עליה מגיעה לרציף האידיוט החליט להעמד דווקא מול הדלת עם סימון האופניים וכידון האופניים שבחלון. כשהדלת נפתחה הוא לא פינה מקום כדי לתת לי לרדת אלא ציפה שאזוז. הורדתי את הגלגל הקדמי לרציף תוך התעלמות ממנו ואם היה צריך הייתי רומס אותו כי מדובר בנער בגילאי העשרה. אני מייחס את הטיפשות הזו לנסיעה באמצעי לא תדיר כי הוא לא ציפה שיהיו נוסעים וכבודה. יש לציין גם שהתחנה הסופית ברכבת זו היתה במרחק של פחות מ10 דקות נסיעה באוטובוס כך שלבחור דווקא ברכבת אינה גאונות גדולה.
&nbsp
וכן, במקום צפוף כמו התחתית נותנים לקהל על הרציף שניה או שתיים כדי להעמד לצידי הדלתות בשניה שהן נפתחות ויוצאים תוך רמיסת התיירים והטיפשים שאינם מצייתים להנחייה לתת לנוסעים לרדת. כל היורדים מהרכבת עושים זאת במקשה אחת וזה גורם לממתינים לעלות לפנות את הדלתות בצורה יעילה עד לתורם. בתחנות עמוסות יש שני תורים לעלייה משני צידי הדלתות (הכפולות, לדלתות היחידות בסוף הקרון יש דלת מקבילה בקרון שליד) וכאשר זרם הנוסעים היורדים מסתיים שני התורים מתמזגים בצורה הרמונית לתור יחיד שעולה לרכבת, וזו מערכת שמסיעה את כל העולם אז נימוקים של תרבות לא תקפים.
&nbsp
לגבי מדרגות נעות - באזורים פרובינציאליים בבריטניה לא מצייתים להנחייה הלונדונית לעמוד בצד ימין, אבל בלונדון כשמגיעים לתייר הבודד שעומד בצד הלא נכון ואומרים Excuse Me בטון האגרסיבי שהופך את צמד המילים האלו מבקשה מנומסת לציווי הם בדרך כלל מביטים קודם על הדובר, אחר-כך על שאר הטור הימני שעומד בסדר מופתי מול המסלול השמאלי הפנוי ומבינים את טעותם. אחת הטעויות התיירותיות הנפוצות פחות בתחום היא חסימת המסלול השמאלי במזוודות במקום לשים את המזוודה במדרגה שלפניהם או אחריהם. שאר הנוסעים מתייחסים להתנהגות כזו כמטרד וזה מעמיד אותם על מקומם.
 

Bus Nerd

Active member
ההבדל הוא שבבריטניה (ובכלל באירופה) הרוב מתנהג בכבוד ברכבת

פעם נתקלתי באידיוט שחסם לי את האופניים בירידה מהרכבת.
הטיפשות לא מוגבלת לארץ. רציף ריק שאולי עולים בו 5 נוסעים בממוצע לרכבת (זו יותר תחנת הורדה לבאים מלונדון והערים האזוריות) וכשהרכבת שאני עליה מגיעה לרציף האידיוט החליט להעמד דווקא מול הדלת עם סימון האופניים וכידון האופניים שבחלון. כשהדלת נפתחה הוא לא פינה מקום כדי לתת לי לרדת אלא ציפה שאזוז. הורדתי את הגלגל הקדמי לרציף תוך התעלמות ממנו ואם היה צריך הייתי רומס אותו כי מדובר בנער בגילאי העשרה. אני מייחס את הטיפשות הזו לנסיעה באמצעי לא תדיר כי הוא לא ציפה שיהיו נוסעים וכבודה. יש לציין גם שהתחנה הסופית ברכבת זו היתה במרחק של פחות מ10 דקות נסיעה באוטובוס כך שלבחור דווקא ברכבת אינה גאונות גדולה.
&nbsp
וכן, במקום צפוף כמו התחתית נותנים לקהל על הרציף שניה או שתיים כדי להעמד לצידי הדלתות בשניה שהן נפתחות ויוצאים תוך רמיסת התיירים והטיפשים שאינם מצייתים להנחייה לתת לנוסעים לרדת. כל היורדים מהרכבת עושים זאת במקשה אחת וזה גורם לממתינים לעלות לפנות את הדלתות בצורה יעילה עד לתורם. בתחנות עמוסות יש שני תורים לעלייה משני צידי הדלתות (הכפולות, לדלתות היחידות בסוף הקרון יש דלת מקבילה בקרון שליד) וכאשר זרם הנוסעים היורדים מסתיים שני התורים מתמזגים בצורה הרמונית לתור יחיד שעולה לרכבת, וזו מערכת שמסיעה את כל העולם אז נימוקים של תרבות לא תקפים.
&nbsp
לגבי מדרגות נעות - באזורים פרובינציאליים בבריטניה לא מצייתים להנחייה הלונדונית לעמוד בצד ימין, אבל בלונדון כשמגיעים לתייר הבודד שעומד בצד הלא נכון ואומרים Excuse Me בטון האגרסיבי שהופך את צמד המילים האלו מבקשה מנומסת לציווי הם בדרך כלל מביטים קודם על הדובר, אחר-כך על שאר הטור הימני שעומד בסדר מופתי מול המסלול השמאלי הפנוי ומבינים את טעותם. אחת הטעויות התיירותיות הנפוצות פחות בתחום היא חסימת המסלול השמאלי במזוודות במקום לשים את המזוודה במדרגה שלפניהם או אחריהם. שאר הנוסעים מתייחסים להתנהגות כזו כמטרד וזה מעמיד אותם על מקומם.
ההבדל הוא שבבריטניה (ובכלל באירופה) הרוב מתנהג בכבוד ברכבת
"ברומא התנהג כרומאי" - התיירים בלונדון רואים את המקומיים שסביבם מחכים בסבלנות ועושים את זה גם. אם יש תייר אחד או שניים שלא מתנהגים בכבוד, המקומיים יעירו להם והם כנראה יפסיקו מרוב בושה.
&nbsp
בישראל אין דבר כזה וכולם כמעט מתנהגים כאילו הכל מגיע להם וכאילו הם הכי חשובים מכולם.
 

alantan

New member
לא תמיד. פעם עשיתי tut (קול עצבני שהבריטים עושים מתחת לשפם)

פעם נתקלתי באידיוט שחסם לי את האופניים בירידה מהרכבת.
הטיפשות לא מוגבלת לארץ. רציף ריק שאולי עולים בו 5 נוסעים בממוצע לרכבת (זו יותר תחנת הורדה לבאים מלונדון והערים האזוריות) וכשהרכבת שאני עליה מגיעה לרציף האידיוט החליט להעמד דווקא מול הדלת עם סימון האופניים וכידון האופניים שבחלון. כשהדלת נפתחה הוא לא פינה מקום כדי לתת לי לרדת אלא ציפה שאזוז. הורדתי את הגלגל הקדמי לרציף תוך התעלמות ממנו ואם היה צריך הייתי רומס אותו כי מדובר בנער בגילאי העשרה. אני מייחס את הטיפשות הזו לנסיעה באמצעי לא תדיר כי הוא לא ציפה שיהיו נוסעים וכבודה. יש לציין גם שהתחנה הסופית ברכבת זו היתה במרחק של פחות מ10 דקות נסיעה באוטובוס כך שלבחור דווקא ברכבת אינה גאונות גדולה.
&nbsp
וכן, במקום צפוף כמו התחתית נותנים לקהל על הרציף שניה או שתיים כדי להעמד לצידי הדלתות בשניה שהן נפתחות ויוצאים תוך רמיסת התיירים והטיפשים שאינם מצייתים להנחייה לתת לנוסעים לרדת. כל היורדים מהרכבת עושים זאת במקשה אחת וזה גורם לממתינים לעלות לפנות את הדלתות בצורה יעילה עד לתורם. בתחנות עמוסות יש שני תורים לעלייה משני צידי הדלתות (הכפולות, לדלתות היחידות בסוף הקרון יש דלת מקבילה בקרון שליד) וכאשר זרם הנוסעים היורדים מסתיים שני התורים מתמזגים בצורה הרמונית לתור יחיד שעולה לרכבת, וזו מערכת שמסיעה את כל העולם אז נימוקים של תרבות לא תקפים.
&nbsp
לגבי מדרגות נעות - באזורים פרובינציאליים בבריטניה לא מצייתים להנחייה הלונדונית לעמוד בצד ימין, אבל בלונדון כשמגיעים לתייר הבודד שעומד בצד הלא נכון ואומרים Excuse Me בטון האגרסיבי שהופך את צמד המילים האלו מבקשה מנומסת לציווי הם בדרך כלל מביטים קודם על הדובר, אחר-כך על שאר הטור הימני שעומד בסדר מופתי מול המסלול השמאלי הפנוי ומבינים את טעותם. אחת הטעויות התיירותיות הנפוצות פחות בתחום היא חסימת המסלול השמאלי במזוודות במקום לשים את המזוודה במדרגה שלפניהם או אחריהם. שאר הנוסעים מתייחסים להתנהגות כזו כמטרד וזה מעמיד אותם על מקומם.
לא תמיד. פעם עשיתי tut (קול עצבני שהבריטים עושים מתחת לשפם)
כשתייר ג'ורדי (תושב ניוקאסל) עמד בצד שמאל. לא התכוונתי שישמע אותי אבל ה-tut יצא לי חזק מדי והוא הסתובב אלי, גער בי וכמעט העיף לי בוקס לפרצוף... עניתי לו שהוא נמצא בלונדון ושיתנהג בהתאם, דבר שלא הרגיע את רוחו במיוחד...
 

Ccyclist

Well-known member
לכן ה Excuse me הברור עדיף.

לא תמיד. פעם עשיתי tut (קול עצבני שהבריטים עושים מתחת לשפם)
כשתייר ג'ורדי (תושב ניוקאסל) עמד בצד שמאל. לא התכוונתי שישמע אותי אבל ה-tut יצא לי חזק מדי והוא הסתובב אלי, גער בי וכמעט העיף לי בוקס לפרצוף... עניתי לו שהוא נמצא בלונדון ושיתנהג בהתאם, דבר שלא הרגיע את רוחו במיוחד...
לכן ה Excuse me הברור עדיף.
הוא מגדיר שמטרתך לעבור, וכשהאינסטינקט הלא-לונדוני הוא להביט קדימה ולראות שאין לאן לעבור ולחשוב כמה הלונדונים גסים וממהרים הם רואים שכל הצד הימני פנוי.
&nbsp
זה עובד מול הודים ותושבי האמירויות שיורדים מהמערכת הארצית לתחתית עם מזוודות בנסיעה הראשונה שלהם במערכת.
&nbsp
&nbsp
 

alantan

New member
כן, רק שהאנגלי הטיפוסי לא רוצה להגיד excuse me, הוא לא רוצה

לכן ה Excuse me הברור עדיף.
הוא מגדיר שמטרתך לעבור, וכשהאינסטינקט הלא-לונדוני הוא להביט קדימה ולראות שאין לאן לעבור ולחשוב כמה הלונדונים גסים וממהרים הם רואים שכל הצד הימני פנוי.
&nbsp
זה עובד מול הודים ותושבי האמירויות שיורדים מהמערכת הארצית לתחתית עם מזוודות בנסיעה הראשונה שלהם במערכת.
&nbsp
&nbsp
כן, רק שהאנגלי הטיפוסי לא רוצה להגיד excuse me, הוא לא רוצה
לבצע אינטראקציה עם אנשים אחרים, בגלל זה המציאו את ה-tut...
 
אנשים אלימים ומגעילים יש בכל מקום

לא תמיד. פעם עשיתי tut (קול עצבני שהבריטים עושים מתחת לשפם)
כשתייר ג'ורדי (תושב ניוקאסל) עמד בצד שמאל. לא התכוונתי שישמע אותי אבל ה-tut יצא לי חזק מדי והוא הסתובב אלי, גער בי וכמעט העיף לי בוקס לפרצוף... עניתי לו שהוא נמצא בלונדון ושיתנהג בהתאם, דבר שלא הרגיע את רוחו במיוחד...
אנשים אלימים ומגעילים יש בכל מקום
משום מה חושבים שיש כאלו רק בארץ
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה