אז מה אני שומע לפני כניסת השבת???

josi5

New member
אז מה אני שומע לפני כניסת השבת???

אז ככה... לפני כמה חודשים יגיע אלי את התקליט הזה (הוצאת פאולאוט... בטח זמין ברשת למי שרוצה)
... שלthe Group Image בתקליטו היחיד ”A MOUTH IN THE CLOUDS" מדובר בקומונת היפים מאזור ניו יורק... קשה מאד להיתעלם על ההשפעה הכבדה של Jefferson Airplane וגם מ The Mamas & The Papas... גיטרות פאזיות ושירה נשית,אווירה מסטולית וטריפי, שירים חזקים שנותנים בראש וצליל של החוף המערבי,לפעמים פולקים וגם נטיעות ג'אזיות... אלבום טוב ומהנה... לא תמיד יציב ובכל זאת אני היתי ממליץ לחברי הפורום לתת סיבוב על הקמח הטחון הזה כמו שהדודל מכנה ... וזאת ההמלצה שלי השבוע... ומה אתם שומעים?? רוצים לשתף אותנו?? שיהיה לכם שבת שלום ואזנה נעימה
 

solomon85

New member
שאלה

אהלן, נשמע מעניין, יש דרך לשמוע איזה שיר או שניים מהאלבום...? פולק רוק/אסיד כבר מריח לי טוב אבל היית שמח לטעום מהתבשיל לפני שאני מזמין את המנה.....
 

Barmelai

New member
אחת הקניות האחרונות שלי

בקצת אחרת. במקרה (או שלא במקרה, ב"ש נחש גדול וקשה לדעת
) האלבום ניגן ברקע וקניתי אותו בלי לחשוב פעמיים. אומרים שהגיטרה שלו מזכירה את פרד ניל, אני לא יודע, אצלי הוא חור בהשכלה. השירה שלו מאוד מזכירה לי משהו בין פרי לאופולד, תקופת Experiment in Metaphysics ל D.R. Hooker. למתקשים, טיפה גרי פאר. המלים ברובן עיבוד של חוויות קשות מתקופת השרות של מקמהון בווייטנאם, ההשפעה על נפשו הפציפיסטית והלם התרבות שחווה עם שחרורו. הלחנים - אוזניים יישקו. מומלץ להחזיק בכל בית פולקיסטי.
 

Jflyaway

New member
גם אני מחבב את האלבום, עם הסתייגות מסויימת

יש לי בעייה עם המתופף באלבום הזה, מבחינתי התפקידים/הסגנון שלו לא מתאימים.... הוא גורע מן השירים באופן בולט (בעיקר מעצבנים ההתחלות של השירים עם אותן 4 נקישות SNARE בכל שיר). התמלילים מצויינים , בנוסף לשיר הנושא - One Alone Togheter זה השיר שמדבר אלי יותר מן האחרים. מקמהון סה"כ אלבום רגיש עם דינמיקה "קבועה" ונמוכה משהו, (לא בדרך שלילית...) . אבל זה לא פרי לאופולד, וזה לא גארי פאר גם לא בסגנון, וסליחה.. גם לא ברמה.... וברור שאין שום הקבלה לפרד ניל... פרד ניל זו גם ליגה אחרת לגמרי מכולם אולי חוץ מדילן.
 

Barmelai

New member
לגבי פרד ניל אני באמת לא יודע

אבל שאר השמות הם רפרנסים לסגנון השירה וגוון הקול, למי שמנסה לדמיין איך זה נשמע ואם יש טעם לתור אחריו. לדעתי הוא בדיוק שם. האם זה טוב יותר או פחות, זה דיון אחר, למי שכבר מכיר את האלבום והוא לא צריך להוריד מההמלצה להכיר אותו. וממילא, אלה שיכולים להשוות הם אלה שכבר יש להם את ד.ר הוקר, גרי פאר ולאופולד, ההמלצה הזאת מכוונת בדיוק אליהם.
 

Jflyaway

New member
The Solarflares - Laughing Suns

מי מכם שהכיר ואהב את ה PRISONERS , (יואב לפחות....?) - הרכב הסייק-גראז' הבריטי שזכה לאהדת המבקרים ול"קאלט" סטאטוס, (פעלו בשנות ה 80-90,) יאהב מאוד את THE SOLARFLARES, לא רק בגלל שההרכב הוקם ע"י שני EX פריזונרז: Allan Crockford ו Graham Day אלא גם בגלל שהתפוקה שלהם מלהיבה באותה המידה (גם אם היא שונה במקצת) ל SOLARFLARES לפחות ארבעה אלבומים מלאים (יותר נכון - סזה מה שאני מצאתי ואני מחזיק ברשותי) ועוד כחמישה EPS שעושים לי טוב על הנשמה. האלבום המומלץ מ 2005, לא "טוב יותר" מן האחרים, הוא פשוט זה שאני שומע היום... מומלץ!
 

josi5

New member
מאסטאר J

זו כבוד גדול שאתה ממליץ כל מיני הרכבים לא מוכרים (לפחות עבורי) דווקא בפינה הצנוע הזו... תודה רבה...וכמובן תמשיך!!!
 

Jflyaway

New member
משבדיה The Maharajas - Unrelated Statements

אלבום מפתיע, גראז'י, קצת פסיכדלי, חם ומתקשר, מלודי ומגוון. הייתי קונה אותו בשביל שיר אחד: MEDICATION (אגב לא קשור לשיר האגדי של ה STANDELLS), אבל זה לא אומר שאני לא אוהב את יתר האלבום. יושב יפה עם ההמלצה הקודמת שלי... נ.ב. למהאראג'עז מספר אלבומים, הקשבתי לחלקם, אהבתי את כולם, אבל זה המושקע והיעיל, והמומלץ שלי. יצא בדיסק (וויניל..?) ב LOW IMPACT RECORDS
 

LadyG

New member
גם אני נשביתי בקסם המהראג'ס

Medication הוא פצצה אבל גם שאר השירים באלבום הזה מצויינים עם אנרגיה נהדרת.
 

Jflyaway

New member
Jon Spencer וה Blues Explosion שלו

תמיד רציתי לכתוב פה על הספנסר שלי. אלא שלא היה לי כוח לכתוב הרבה... כי ספנסר זה... הרבה. והיום נפל לי האסימון. למה לעבוד קשה? תביא להם קטנה וטעימה. הא? ספנסר בן זונה של רוק'נ'רול ובלוז עם טוויסט כמו שאף אחד אף פעם לא עשה. אני מקשיב לבנאדם מאז שהקים את PUSSY GALORE הפרועים לפני יותר מעשרים שנה, דרך החמש-עשרה שנה עם ה BLUES EXPLOSION שלו, דרך BOSS HOG - הרכב הטראש שלו עם אשתו הכוסית המדהימה, ועד ל HEAVY TRASH - הצמד שהוא חבר בו עכשיו, ושעוסק בעיוותי רוקבילי. הנה טעימה. ו...ההממ... אוווו... איי אייי... חבל"ז כמה שהנקניק הזה עושה לי את זה ! (לראותל עד ה ס ו ף !) מי שאוהב - שיבקש המלצות לאלבומים. מי שלא אוהב את BLUES EXPLOSION - שילך להתנקנק עם מודי בלוז
 

Jflyaway

New member
וככה נראיית זוגיות טובה....

I DIG YOU ספנסר ומרטינז עושים חיים בערבה הצחיחה. אלטרנטיבה נהדרת לזמירות אינדי-פולק משעממות שיצאו מכל החורים...
לא לפספס !
 

Barmelai

New member
מכיר זה ../images/Emo13.gif

ההוא עם התרמין מתוך now i got worry והראשון הוא מ ORANGE. במקרה יש לי את שניהם ועוד שניים (extra width, crypt-style). חוץ מאלה אני לא מכיר, אם כי את 4 האלבומים הנ"ל אני סופר כמו 12 רגילים. הטריו שלו מנגן כמו שלוש שלישיות וצריך המון אנרגיה לביזבוזים כדי להכנס לראש של הספנסר ולהקשיב בכיף. כשאני מצליח לצבור אותה, זה באמת כיף. צריך לשדך אותם לאח אולמן.
 

Jflyaway

New member
אהההה. יש תגבה !

.. סוף סוף מישהו התייחס עניינית
כן, הטריו באמת מצלצל לפעמים כמו משאית רוק... מעניין (ומוזר) שאין בקרב הקהילייה האלטרנטיבית בישראל עניין גדול ביוצר הזה. לדעתי ולטעמי אחד הדמויות המרתקות ברוק האמריקאי בחמש עשרה השנים האחרונות מיכה. בדוק את האחרון שלהם מ 2004 או 2005, זה שנקרא DAMAGED. הכי ACCESSABLE מכל האלבומים, וגם ה"שלם" ביותר.
 
למעלה