אז מה אני שומע לפני כניסת השבת וסעודת המפסקת?

josi5

New member
אז מה אני שומע לפני כניסת השבת וסעודת המפסקת?

וכמובן כניסת יום הדין....אז ככה... לפני כשנה היגיע אלי את התקליט הזה
של הרכב הפולקי בריטי המכונה Agincourt ... תקליט (צבע חום
.. לשים לב על פרט המשמעותי הזה!!!) שבזמנו קיבלתי ושמעתי הרבה פעמים... ובכל זאת נשכח בערמת הדיסקים שבן המיטה לפרוזדור ... לפני כמה שבועות חברי הטוב הברמלאי הזכיר לי אותם... אולי הוא עכשיו שואל את עצמו...אני?? מתי?? איך?? למה?? ובכן..כך היה ...הברמלאי נתן לי מתנה דיסק שהוא עצמו ערך ואני מאד אוהב ושומע... ואחד השירים זה מהתקליט הנהדר הזה ושמו כמו המנהל בדימוס fly away ... תקליט יפהפה מבוסס על מנגינות מאד מלודיות מלא קסם ושלווה... כך בדיוק אני מכין את עצמי ליום הדין ... המלנכולי אמר שהוא שומע פולק אמריקאי המתאים לו בול להכנת היום... ואני טסתי לצד השני ומתענג עם הבריטים החביבים האלה... תקליט מוקלט ב1970 וכמובן זו ההמלצה שלי השבוע ובהזדמנות זו , מבקש אני סליחה עם מישהו נפגע פעם מאיזה מילה וירטואלית או מציאותי שפלטתי מהפה או מהמקלדת ..כמובן הכל ברוח טובה!!... אוהב אתכם ומאחל לצמים, צום קל , גמר וחתימה טובה ולכולם שבת שלום ואזנה נעימה... וכמובן תשתפו אותנו למה אתם מאזינים
 

Barmelai

New member
אני מתי איך למה

פליי אוויי של אג'ינקורט הוא באמת תקליט חום ונהדר. שמח שאתה שומע את האוסף, אחד המוצלחים שיצאו לי. במקרה, אלא מה. אני חוזר ביומיים האחרונים להמלצת אזוטריה של האזרח י.י. smoke fairies - ghosts אלבום עדין, פולקי ומכושף. מזכיר מעט את ימי הפייזלי העליזים של שנות השמונים. זהו שיר הנושא, אילו שתי עלמות החמד הללו היו פועלות לפני חמש מאות שנה הן היו מועולות חת-שתיים על מוקד.
 
למעלה