אז מה אני? על מה אניי מדברת?

2B LoOnY

New member
אז מה אני? על מה אניי מדברת?

אני לא בונה סוסים טרויאניים, ולא וירוסים, ואין לי 15 תיבות דואר - אלא רק אחת אבל....אני יודעת על מה -א-נ-י- כן מדברת בעצם... על מספר רב של שעות גלישה? כן ועוד איך, ולא רק גלישה על קושי להתנתק? ב-ר-ו- ועל חזרה כפייתית לבדיקת חשבונות דוא``ל? רק בתיבה אחת, אבל כן... על חיפוש מידע קדחתני? כן על משחקים און ליין? גם כן (אבל רק אלא שבחינם) על השתתפות במכרזים , מכירות פומביות, משחקי מזל? לא-כי זה לא בחינם על סייברסקס? לא על היכרויות? ועוד איך על לימוד עצמי? אכן כן על בניית אתרים לצורך מוגדר או ללא שום צורך? כן על תרבות דיגיטלית? כן על פורומים וחופש הדיבור? על הפצת דעות למיניהן? כן וכן על פנטזיות וחלומות? גם כן על סיוע ותמיכה לזולת שלא למתרות רווח? לפעמים על עסקים? לא! בשבילי זה רק כיף ולא עבודה. חוצמזה שאני רק בת 15 על יצירת וירוסים והפצתם? אין לי מספיק ידע לזה-וגם אם היה לי אז לא הייתי עושה את זה על חדירה לפרטיות הזולת? לא (חופש הפרט-כל עוד לא פוגעים באחר) על כל הדברים האלה? רובם הגדול מאוד אז... מה שראינו כאן (וזה אולי עצוב...) שעל רוב השאלות עניתי בכן!!! לוני-המכורה למחשבים
 
אני יודעת בדיוק על מה את מדברת!!

אני עצמי התחלתי לקלוט שאני מכורה למחשב!!! איך אומרים המחשב הוא ידידו הטוב ביותר של האדם! וכך זה אצלי הוא הדבר הראשון שאני מתיחסת אליו בבוקר וגם האחרון....(אפילו בבית ספםר אני נכנסת לחדר מחשבים בכל הזדמנות) אני נהייתי מכורה לאנשים בצאט באי סי קיו ובפורומים!!! אני זוכרת פעם שהייתי מתחברת רק פעם בשבוע וזה היה גם רק לשעתים אבל מאז פורים (מאז שעשעיתי דיל נחמד לאינטרנט) אני מתחברת בכל שניה וכל הזדמנות!!! אני אל זוכרת איך היו החיים לפני האינטרנט מה הייתי עושה כדי להעביר את הזמן ....... נוני המכורה
 

2B LoOnY

New member
נשיקה חיבוק

וWE LOVE U גם לך!!! נחשי מה אני עושה עכשיו? מכינה כפתור לאתר שאני ``מכינה`` כבר חצי שנה...
 
למעלה