אז להביא אולר לגיבוש חובלים.?.

Some1here

New member
אחי

בלי קשר לאם הוא מעביר או לא אני בטוח שגם אם היה מעביר ההחלטה לא הייתה רק בידיו, חוץ מזה שיש סיבות ללמה עושים דברים מסויימים ככה שאם יחליטו שאסור שיפצורים אז תצטרך להתמודד בילעדיהם...
 

IאביעדI

New member
ברור שאני אתמודד בלי זה

בגיבוש הקודם של הגדנ"ע פשוט סחבתי את הג'ריקן ביד איזה שבע קילומטר ככה ואם עוד פעם יתפרק השפצור שלו אני אעשה את זה עוד פעם בלי לחשוב על זה בכלל.
 

ChadS

New member
איפה ציוד השיפצור צריך להיות ?

לא הבנתי משהו. את כל הציוד של השיפצורים , כגון : איזולירבנד ,סכין קטנה , חבלים וכו' , האם כל הציוד הזה צריך להיות עליי לעת הצורך הוא שהוא מחכה בתיק שלי? כלומר , לקחת את כל הציוד איתי או שהוא יחכה לי באוהל ואם אני אצטרך לשפצר משהו אז אני אביא מהאוהל... בקיצור , מה עושים עם הציוד ??? עליי או בתיק ?
 

Some1here

New member
תשאיר את האיזלוריבנד והאזיקונים

בתיק למרות שמישהו פה אמר לא להביא והייתי מקשיב לו... תביא אבל סכין קטנה שתהיה איתך בכיס.
 

Jack Bauer

New member
אתם לא מבינים שאתם בכלל לא צריכים

להביא שום ציוד לשיפצור לגיבוש??? הצבא לא מצפה מכם להביא שום דבר ולכן לא תתבקשו לשפצר שום דבר בלי שינתן לכם חומר לעשות זאת.. הדבר היחיד שאני ממליץ להביא זה אזיקונים וזה רק למטרה אחת שהיא : לעזור לכם לתקן את הציוד שתקבלו בגיבוש אם הוא יהיה בלאי או שפתאום באמצע איזשהי ריצה נקרע לכם משהו ואז אתם ישר יכולים לחבר את זה חזרה. בגיבוש שלי כל הזמן הייתי עם סכין יפנית ואזיקונים בכיס ויצא לי להשתמש בהם כמה פעמים כי כל הציוד שקיבלתי היה בלאי וציפו מאיתנו להמשיך את הגיבוש עם הציוד הזה..לא צריך שום איזולירבנד..לא צריך לשפצר את התד"ל או שום תיק אחר שתקבלו..כמה כבר תלכו איתו? לא צריך לשפצר גם גרביים למיניהם כי זה רק ארבעה ימים...אם כבר משפצרים תד"ל זה עם פלציף ולא גרביים..
 

deep yakir

New member
רק רגע..

חלק פה אמרו מישפטים כמו "להביא את זה בתיק,או להשאיר באוהל" זאת אומרת שבגיבושים תמיד יש תיק שנימצא על הגב? אם כן זה תיק שמביאים מהבית או תיק שהצבא נותן? והאם זה נכון גם לגיבושיי מטכ"ל ושייטת.
 

Stick

New member
אתה לא תשפצר

כי יתנו לך חבלים לשפצר איתם את הפקלים ואתה אמור להתסדר איתם. ולקרוא לי מניאק, זה התחלה מאוד מאוד מאוד לא טובה.
 

IאביעדI

New member
אני לא קראתי לך מניאק

אני שאלתי למה לך להיות מניאק? בכל אופן, אם השתמע מדברי שאני חושבה שאתה מניאק. אני מתנצל. אתה בחור נשגב ונהדר, באמת שאין כמוך.
 
הוא קרא לך מניאק

אביעד רבינוביץ קרא לך מניאק זכור זאת בגיבוש , נצור את השם הזה בזכרון , ובסוף בזמן קבלת ההחלטות תזכר מי קרא לך מניאק (ובמסגרת שיחה קטנה יותר דיבר עם האמא שלך) אז תזכור את אביעד שלנו
 

Jack Bauer

New member
לא יודע איך זה בחובלים

אבל מט"כל ושייטת אין אפשרות כל כך לשים את זה באפוד הזה שמקבלים אם אתם לא רוצים לאבד את זה...
 

Some1here

New member
לא

בגיבושים התיק נמצא באוהל, על הגב בחלק מן המקרים מתווסף תד"ל (תרמיל דרך לחייל?) שזה מן תיק מעפאן שתשים בו שקיות עם חול כדי להכביד על עצמך. יש גיבושים שאתה רץ בהם עם התיק ישר כשאתה יורד מהאוטובוס ואם אני לא טועה ב-669 אתה גם זוחל איתו, אבל זה לא ככה בחובלים, לגבי מטכ"ל ושייטת תקרא במאמרים.
 

Some1here

New member
חחח

אם היה פלציף הייתי משפצר עם פלציף, בכל מקרה זה סתם משהו שזרקתי שהיה מאוד בולט ולא הענישו אותי בגללו, לא אמרתי שצריך לעשות את זה. תביא כמה אזיקונים ותביא סכין אבל אל תשתמש בזה אלה אם כן קיבלת אישור ואין ברירה... בהצלחה
 
למעלה