אז כמה נישארו אופטימים אחרי היום?

אז כמה נישארו אופטימים אחרי היום?

רק מלשמוע צווחות של סוחרים במקומות השונים על רווחים בפוטים,אפשר להבין כמה אחוזים הם הפסידו על דימיון של חודשיים, לפני המציאות שהתממשה והפוטים עלו. ובכן רבותי,תתרגלו למציאות חדשה. יש מי שחושב שהרמה כדאית למימוש וזה כבר מגיע יומיים ברציפות מרמת ה597-598.אם השוק יעלה מעל רמה זאת המוכר יגיע ב610,תמיד יהיה מי שימכור,ותמיד יהיה מי שיצפה לירידה על מנת לקנות. אתמול ההצע ניקלט יפה והשוק סיים בירידה מיזערית. היום השוק כבר ירד 0.7 אחוז על הצעים קלים יותר. אז אולי יש כאן מוכר מניות בשוק,אך מנגדו יש צבא קונים שמתייצב לעבודה כל יום כבר 70 נק' מ520. כל אימת שמופיע מוכר יש מי שכבר רואה תהום. כל אימת שמגיע קונה ,רבים לא מאמינים לו. מה יש לו לעשות ב570? מה יש לו לקנות ב600? ובכן עם עובדות לא מתווכחים: 580 שיא כל הזמנים נישבר וככזה השיא שאחריו צריך להיות גבוה מעל 600,לפי סטיסטיקה,ולא מעט מעל ,לפחות 600 שלא לדבר על מס' גבוהים יותר. מחזורי המיסחר מיליארד ש"ח בעליות,וכסף זר ניכנס לכאן והוא לא טיפש כמו שחלק חושבים. במדד 580 לפני 4 שנים:ערפאת,עירק,ריווחיות נמוכה יותר של החברות,אחרי מהלך עליות של 440 נק' משפל של 145 ב1994 ל580 ב2000. ינפלציה של 20-10 אחוז. היום:כל הנתונים השתפרו לעומת דאז,ועלינו מהשפל 300 נק'. אז נכון שזה ניראה גבוה,נכון שזה ניראה יקר,אך יש צורך להסתכל על ישראל שונה משנת 2000 שצריכה להיות מתומחרת שונה במחירי המניות. יום אחד לכאן או לכאן לא משנה מאומה. הכי חשוב לזכור שכל עוד השוק מעל 575 הוא חיובי.אם ירד מכאן נדע להפוך תקליט במיוחד אם מחזורי המיסחר ישדרו יציאה כבדה מהשוק יותר מכובד הכניסה. הכי חשוב לזכור שהפוטניצאל למעלה במגמה חיובית (כנ"ל בשלילית לטווח ארוך),תמיד יותר גבוה מהפוטנציאל האפשרי בתיקון חזק/מימוש . הכי חשוב לזכור שהחודש הנוכחי יש מי שניכנס לשוק דרך האופציות,וככזה הוא מצפה לקבל תמורה על כל שקל שהשקיע. יותר חשוב לזכור שגם אם יהיה -575-570 בגלל שד מסויים,זה עדיין יכול להיות מעל 600 בסוף דצמבר. דוביד
 

יוס יוס

New member
דוביד אני דבר אחד יודע ...

ראש קטן צריך בבורסה ,!! איפה היינו לפניי חודש ? איפה היינו לפני שבוע ? ואיפה אנחנו היום!!! אז עד לרגע זה אנחנו במגמת עליות :::ואני לא ישבור להם את המגמה ,אם מישהו אחר רוצה לנסות בבקשה !!!
 

איציק100

New member
לדעתי איוורור מתנדים וניעור ידיים

וגם חנינה לפוטניקים לפחות עד ה16/12 אבל מה קרה בניויורק? תפסו את בן לאדן?
 
סקירת השבוע בבורסה תתפרסם

תוך זמן קצר בדף הבית: www.smartrader.info יוסי: מי שיסתכל אחורה מנובמבר יכול לקבל סחרחורת מגובה הרכבל.חחח ערב טוב דוביד
 

RSI1

New member
דוביד,כשאתה מדבר על כאלו שנכנסים

דרך האופציות ומצפים למדדים גבוהים יותר, אתה מתכוון לקניות חשופות של קולים רחוקים כמו 610,620? או איזה שהן אסטרטגיות?
 

royial

New member
אחלה סקירה - אך....

קראתי הרבה מנתחים טכניים וראיתי כי הרבה מהם חושבים עד ירידה לעבר 575 ורק אז עליות לשיאים חדשים. מה דעתך על מחשבה זו? בנוסף, האם לדעתך ממשלת האחדות תכניס טריגר להמשך העליות כבר מרמה זו? תודה רבה ושבת שלום.
 
תשובה אחת לכך:

תיבדוק אחרי איזה שעה/יום הם כתבו את הדברים. הרוב לא כתב זאת לפני יום ה' אלא לאחר יום ה'. כלומר ביום ה' במהלך היום זה היה מבחינת רבים 601,604,615. אחרי יום ה' שירדנו ל 589 +ניורק יורדת ואחוזי הצבעה נמוכים על שרון שמעמידים בספק את ניצחונו במרכז,זה ירד אצל רבים לקודם כל 575. לסיכום: אז מבחינה טכנית הגענו פעמיים לקירבת ה600 וירדנו. זה אכן נותן אפשרות לירידה ל575. מבחינתי רק פעם שלישית של תיקרה ב595 תיתן גושפנקה לאפשרות אמיתית לירידה ל575. מה שכתבתי מעלה היה בשעה שאחוזי ההצבעה בליכוד חנכו רק 30% וניצחון שרון הוטל בספק בשל אחוזי הצבעה נמוכים. ניורק הייתה בירידה. ות'כלס כרגע רק פריצה של רמת ה600-595 כלפי מעלה תיתן גושפנקה לפריצת ההתנגדות של השבוע הנוכחי. לסיום:אני יודע שימים כמו יום ה'(ירידה מ598.5 ל588.5 בשעתיים), מכניסים רבים לאופ' פוט,וכתיבות קול-אפילו שלכולם ידוע ש588.5 היא תמיכה. אני יודע שרבים ביום ה' ניתפסו עם פוטים בחשבון, שירדו 20 אחוז ב15 דקות שלסיום המיסחר ולא מכרו את מרכולתם. כלומר:רבים לא יגיעו למחר עם פוזיציה עולה למיסחר,אז אל תצפה שמישהו ינתח לך 600 לפני 575 אלא להפך. דוביד
 

n u 1

New member
דוביד

588.5 - תמיכה . לא אצלי . 592 - מבחינתי היא התמיכה וכמובן סטופ לוס . נכון להיום מבחינתי היא נקודת התנגדות שבמידה ותיפרץ למעלה והמעוף יחזיק מעמד מעליה - ניכנסים חזרה .
 

א י ג ו ש

New member
דוביד - השוק לפי נקודות

האם אפשר לתחום את השוק כך: הטווח המסחר כרגע 588.5 - 598 בסגירה לא סגרנו מעל 594 כך שסגירה מעל נקודה זו בהחלט מראה על המשך חיובי בזמן הקצר ירידה מ 588 שתמכה בנו כבר פעמיים תתן גושפנקה לתיקון שכל כך רבים מייחלים לו אולם לא קיבלנו עדיין אישור לכך ולכן לא הייתה שום שיבה להצטייד בפוזיציה תואמת במידה דומה השארות מעל 597-8 ואנחנו ממשיכים עם גל העליות ??
 

DUDI2004

New member
בין אם יעלה ובין אם ירד

אנחנו נחרוג בתוך יומי מעל 607 או מתחת 578 בתוך 8 ימי מסחר בסבירות של 85%. הטכני הרגיל אומר לי שהחריגה תהיה מטה. מהתנועה הזו אני גם ארויח יותר. אבל נחיה ונראה.
 

adibar1

New member
אופטימיות זהירה.........../images/Emo138.gif

והכוונה היא שיש מספר אינדיקטורים שחייבים להתקיים מחר ובמשך השבוע על מנת שיתנו לי ביטחון להמשך מגמת העליה. יום המסחר האחרון הביא למהפך בחשיבה הכללית (בפורומים) לגבי המשך העליות. מריפרוף בדפי האתרים אני מוצאת את רוב הסוחרים פסימיים ומקובעים בתוך החשיבה שלהם,לדעתם התיקון העמוק הוא חובה על מנת להמשיך לשיאים חדשים. השאלה היא מה גרם לשינוי הקרדינלי (בהנחה שהם שינו כיוון רק אתמול או שילשום והם אינם מחכים לירידות ממדד 565)..האם זו הפוזיציה? האם עוצמת הירידות באמצע יום חמישי? האם הרצועות? המתנדים? או עליית הדולר.... אני לא רואה שינוי מיום רביעי להיום, מצד אחד המחזורים נישארו גבוהים, הבנקים הראו חוזק גם בירידות. הייתי מגדירה בינתיים את יום חמישי כיום מימוש אידיאלי,עם החלפת ידיים במניות ותו לא. כמובן שאני לא פוסלת שום תרחיש, המסחר באחד העם לעיתים מפתיע למרות הודאות והניתוחים אשר מצדדים במהלך מסוים. החוכמה על מנת לא "להיפרד" לנצח מהמסחר במעוף, הוא תמיד להיות פתוח לתרחיש שהפוך לפוז' שלך. לא להגיע עם פוז' מסוימת אשר תשלול כל סצנריום אחר שנוגד את הכיס שלך. הגמישות הזו מאפשרת לך לראות את כל התמונה עם שדה ראיה יותר רחב ויותר אובייקטיבי. מה הם הפרמטרים שלדעתי חייבים להתרחש ממחר.... ראשית - המחזורים חייבים להמשיך לגדול על מנת שהשיא החדש (אם יגיע) יהיה לו תוקף ויצדיק כניסה של כסף חדש. שנית - סגירה מעל מדד 592 ..מתחתיו אני אראה חולשה, אם כי עדיין לא יהיה זה עבורי שינוי חשיבה.וכמובן לא סגירה מתחת ל-588 589... שלישית -הבנקים חייבים להמשיך לגלות עוצמה. רביעית -הצטרפות של שאר המדדים, 75 ו100למעוף. חמישית - רצוי שבהמשך השבוע ניו יורק לא תסבול מחולשה , אלא תמשיך את מגמת העליות שהחלה לפני מספר שבועות. שישית - בקיצור נס קטן לא יזיק כאן.
זה הרבה לבקש ממדד המעוף ???? אבל מדד שגמע 300 נק' בזמן כה קצר (יחסית) מה זה עבורו 20 נק' עד לבדיקה של תחתית עמוקה.... שוב, איני פוסלת שום תרחיש, באותה מידה אם הייתי פסימית לא הייתי נעולה אלא בודקת אפשרות הפוכה. שבוע טוב.
 
מדהים כמה פסימיות יש באתרים

במיוחד בקרב המנתחים הטכנים.רובם המכריע לא נותן צאנס למדד לעלות מעל 600 אלה לרדת לכיוון 580. אני כמו עדי מעדיף לחכות ולראות את התנהגות השוק מחר מבחינת מחזורים ובנקים לפני שאקבע דעה.
 
למעלה