אז כמה חכם או חכמה הם צריכים להיות?

אז כמה חכם או חכמה הם צריכים להיות?

המאהב או המאהבת שלכם?או כמה יפים הם צריכים להיות? היה לי פעם מאהב שהוא אדם מיוחד ביותר,חכם ומוצלח מאוד,כריזמתי,עם נוכחות חזקה אבל זין קטן מאוד,לא נאה בכלל,יש ויאמרו גם מכוער.. בכל זאת נמשכתי אליו לא פיזית כמו מנטלית.. ההיפך מעולם לא קרה לי- נאה מאוד,יפה תואר,מומחה זיונים אך אהבל. גם השילוב של חתיך הורס וחכם לא יצא לי..שיט . אז תמיד משהו מגיע ע"ח משהו אחר? אז מה יותר חשוב לכם בקטגורית המאהב/ת ? ובלי התשובה המתחמקת-"שילוב"..כי זה כבר ברור שרצוי ועדיף.
 
היא בהחלט צריכה להיות סקסית ומושכת

ובשום אופן לא צריכה להיות האבלה. לא חובה מהנדסת טילים אבל אני לא סובל אנשים מטומטמים בשום מקום, גם לא במיטה. ואין, זה לא בא האחד על חשבון השני, שתי התכונות חייבות להיות נוכחות באותה הבחורה...
 

סאלי31

New member
מעניין אותי לדעת, איך מתבטאת החכמה במיטה?

חשוב לך שהיא תהיה חכמה במיטה... כלומר שתריץ בראשה חישובים על זווית העמידה של הזיין בתנוחה מסויימת, האם היא אפשרית מבחינה מתמטית או תנועתית, האם ניתן להוכיח שזווית חדה יכולה לעמוד בזקפה של הזיין כאשר היא מתיישבת עליו בזווית ישרה...?? ככה זה? לזה אתה מתכוון? חמוד...
 
פיתחת לך תיאוריה אחרת

אבל לפני שאת מתלהבת ומפתחת מופע סטאנד-אפ תרשי לי לתקן אותך - לא זאת הכוונה. הכוונה היא שהאבלה לא תזכה לאפשרות של קרבה איתי. אני גם לא צריך את הזיון ממנה. אפרופו השאלה שעלתה פעם אם גברים אומרים לפעמים "לא".
 

סאלי31

New member
מי מתלהבת?

תצמד למה שכתבת, "לא סובל אנשים מטומטמים במיטה" אם היית כותב לא סובל לנהל שיחה עם אנשים מטומטמים או קשר הייתי מבינה אותך.. אבל במיטה? רבאק! מה הקשר חוכמה למיטה? החכמה יש לה נתונים מרשימים יותר לצורך הנאה יותר מהפחות חכמה? הסבר ונמק.. ולא דיברנו על קירבה.. כי בסטוץ אתה לא תחתים אותה לפני על מבחן איקיו. בחייך!
 
מבחינתי

גם סטוץ לא אפשרי בלי שיהיו לי רגשי חיבה אליה. את יכולה לתת לי קצת קרדיט, אני מזהה האבלה תוך 10 שניות מהרגע שהיא פותחת את הפה, לא צריך מבחני IQ. ומה לעשות, טיפשות לא מגרה אותי. את זה את יכולה להבין?
 

סאלי31

New member
אני מתארת סיטיואציה...

תגיד לי אם לזה הכוונה... אתה יושב בפאב שותה משקה כאשר מולך מתיישבת כוסית יפייפיה וסקסית.. המבטים נפגשים, אתה קורץ לי והיא בחזרה עד שהתקרבת אליה והזמנת אותה למשקה... אתה רואה שהיא מחייכת ונעים לה חברתך, אתה מתקדם איתה לעבור למקום פרטי יותר להכרות אינטימית וסטוץ. האם תיארתי נכון את התרחשות הסטוץ? ואם כן, תגיד לי, באיזה שלב אתה מזהה את החכמה של הבחורה ואת חוסר החכמה.. הרי היא לא אמרה הרבה אלא היא עשתה יותר בשפת גוף המראה על חיבה... מחכה להסבר, אולי אני לא מצליחה לראות איך אפשר לזהות חוכמה לאחר 10 שניות.? תאיר לי את עיניי... חתלתולי..
 

newcharm

New member
אני בענין הכוסית.

איפה בדיוק יוצא הפאב הזה? וסליחה שאני מתערב בשיחה החשובה הזאת ביניכם..
 

סאלי31

New member
נהדר שהתערבת...

אם כבר אתה פה, תאיר את עיניי אתה, האם אתה חושב כמו חתחתול שאחרי 10 שניות אפשר לזהות חכמה וזה נורא חשוב במיטה להיות חכמה? אני תמההה
 

leonlev

New member
ותתעקשי על תשובה מיידית

אחרת שוב לא תשני הלילה
(מצא חן בעיניי הרעיון)
 

סאלי31

New member
נכון...

כל כך הרבה שינה נדדה לה מעיניי... אהבת ככה לראות אותי יושבת על קוצים שמרפרשת את הדף כל 5שניות? למה אתה משוויץבזה שלא מזיז לך ממה שהוא יגיב, אבל הוא די מעצבן אותי ואני מנסה לשכנע אותו שהוא טעה והוא לא מוכן לקבל ואני לא יכולה לחיות עם זה שלא יכולתי לשכנע אותו.. קצת מטורללת מה לעשות :((
 
אאיר את עינייך, למה לא?

ראשית, כמעט כל הסטוצים החד פעמיים שהיו לי - היו לאחר שהכרנו קצת יותר מ "היא קרצה לי והזמנתי אותה למשקה". בחיים גם לא "עשיתי" מישהי בשירותים של מועדון, לא נמשך לסגנון כזה של סקס. ושנית, גם בפעמים שעברה לא יותר מכמה דקות בודדות מהרגע שנפגשנו ועד לרגע שאנחנו בדהירה ברכב למקום פרטי - בעצם היה מדובר במישהי ששמתי עליה עין כבר קודם, היה לי מושג בסיסי על מיהי ואיך היא ורגע הפגישה ממש רק ביטא את העובדה שהיה לי מזל באותו יום. שלישית - האבלות ופרחות משדרות ומפרסמות את מהותן הרדודה לכל עבר, כך שבאמת לא צריך להיות גאון גדול ע"מ להבין במי מדובר. אני לא צריך לזהות אותן כי עם כאלה אני פשוט לא מתחיל. זה לא שאני מחליט שמישהי "לא חכמה מספיק בשבילי" אלא שכל ההתנהלות שלה מהרגע הראשון לא מגרה אותי. וכמו שאני הופך לחיית סקס עם בחורה ש "עושה לי את זה" אני גם יכול לא להרגיש משיכה כלפי מי שאני לא מתחבר אליה. ולא משנה אם היא נראית כמו דוגמנית אי אפשר לעשות מבחן IQ ב- 10 שניות וזאת לא הכוונה. אני לא צריך שהיא תהייה מהנדסת טילים. אבל דרושה רמה מינימלית של אינטליגנציה, כי את בטח מבינה שאני לא כדורגלן....
 

סאלי31

New member
או.. עכשיו אתה מדבר..

ככה היית צריך לנסח את התשובה שלך מלכתחילה... שהמשיכה המינית שלך תלויה אך ורק במשיכה השכלית קודם לכן. אני מאוד מזדהה עם זה כי אני בעצמי כזאת, לא יכולה להימשך מינית למי שלא מטריף אותי במילים.. אבל... עדיין המראה החיצוני משחק תפקיד אצלי.. כלומר- אתה לא שוכב אלא אחרי קשר של הכרות כי סטוץ בהגדרתו הוא כמו שתיארתי...(אני חושבת) בכל מקרה, לא חייב שהסטוץ יתרחש בשירותים, אתה יודע... ומה אתה משחק אם לא כדורגל?
 
משיכה מינית היא מכלול שלם של דברים

ואת רובם לא אנסה אפילו להגדיר במילים. אבל כן, כמובן שמראה חיצוני המגרה הוא תנאי חובה שבלעדיו מה שיכול לצאת זה מכסימום שיחה מעניינת על כוס קפה. אבל מצד שני לא פעם קרה לי שישבתי עם מישהי, הרגשתי אליה משיכה, הייתה כימיה וממילא זה הלך בכיוון הרצוי, אבל מה שהפעיל לי את הנפץ היה דווקא סוג משויים של מבט או חיוך ממנה, קולה שלפתי קיבל צבע אחר והמשיכה אליה הפכה פתאום למגנט עוצמתי.
 
בד"כ

זה שילוב , מה לעשות אלו החיים לפחות כאן קשר מתחיל בראש כי קוראים מה כותבים , צוחקים ומקניטים זה את זו ולהיפך ורק אז מגיע הרגע בו נפגשים ושאר התכונות מתגלות ההליכה , הקול , נימת הדיבור ושפת הגוף הריח , ואולי גם סגנון הלבוש בהיכרות בפאב , עבודה או סתם בבית הספר של הילד הסדר שונה לא יודע מה חשוב לי יותר כי אם נמשכתי - אז כבר אבוד , אני שם
 

סאלי31

New member
תשובה מדוייקת...

זה אכן השילוב אתה לא יכול להגדיר מה בדיוק ולא משמה מה יותר ומה פחות, העיקר השילוב שיגרום לי להימשך, וזה לא רק חוש ההומור... אלא גם האופי והחיוך וכמובן הזין:))
 
גבר

סקסי חייב להיות אינטלגנטי אך גבר אינטלגנטי אינו חייב להיות סקסי, כלומר לדעתי גבר שיש לו משהו בקופסא, שכיף לדבר איתו, שהוא שנון ובעל דעה - סקסי בעניי. בכלל לדעתי סקסיות ברובה זה עניין שיוצא מהפנים אל החוץ, אבל כן, גם צריך שיהיה נעים להסתכל עליו.
 
סקסיות...

זה משהו שלא בשליטתו של אדם. כשאת רואה מישהו כסקסי זה בעינייך בלבד. זה כי הוא "מתלבש" לך על התבנית שבראשך.
 
מסכימה ולא

מסכימה.. אין ספק שיש לאנשים סכימה מסויימת לגבי מה סקסי ומה לא, אבל אני מאמינה שסקסיות זו גם תחושה פנימית של אדם
 
למעלה