תראו, זה לא שאני אלך לשים 9 מ``מ עופרת בראש אם אני לא ``אתמזג`` בפורום, פשוט סתם נראה קשה להיכנס אליכם. אתם כאילו......connected טוב זהו. לילה טוב שיהיה בינתיים
אין לך מה לנסות ולהיתאמץ... פשוט... תכתבי מה בראש שלך... גם אם זה סתם... חסר משמעות... ותראי... שדווקא לאלה חסרי המשמעות... מגיבים יותר... האאמממ... מעניין למה... <----{זו שאלה אנשים... לא בציניות!!!}