אז ככה זה הריון תאומים?!

אז ככה זה הריון תאומים?! ../images/Emo2.gif

נעים מאד, גיליתי את הפורום הזה רק בימים האחרונים ואני בהריון שני עם תאומים
בשבוע 21+2 ועם בן מקסים בן 4 בבית... עד לא מזמן לא הבנתי על מה דיברו הורים לתאומים כשהם דיברו על הריון מאד שונה וגם כששאלו אותי אמרתי שזה בדיוק אותו דבר, חוץ מגודל הבטן לאחרונה ממש ממש ממש כבד לי. אתמול בערב הרגשתי כאב בתוך המפשעה כאילו מישהו מתוך הבטן מכניס לי סכין. ובכיתי (ואני בד"כ לא בוכה מכאב) היום קיצרתי את יום העבודה כי הרגשתי שממש קשה לי לסחוב הגב התחתון/ימין כואב לי וממש כבד לי אז מה יהיה ? יש לי עוד לא מעט שבועות להמשיך ככה....מה עושים ? (חוץ משיאצו שכבר קבעתי תור
) תודה
 

saro1

New member
../images/Emo140.gifברוכה הבאה

אני עדיין לא הגעתי לשבוע שלך אז אין לי תובנות מיחודות בשבילך פרט למנוחה רבה
 
נבינה למה את מתכוונת...

אני בשבוע 24 וכבר ממש קשה לי לעשות פעולות פשוטות, שלא לדבר על הליכה או עמידה ממושכת... כל ערב מסתיים בכאבי גב איומים(גם ככה היו לי בעיות גב לפני ההריון ועכשיו החריפו...) ואם התרוצצתי הרבה - אז יש גם כאבים במפשעה. אתמול גיליתי שאפילו נהיגה של 4\3 שעה באוטו קשה לי והפכה לסיוט אני יצאתי לשמירה בשבוע 18 ואולי כדאי לך לשקול גם.
 

p a u

New member
מסתבר שכן

אמנם לי זה ההריון הראשון, וגם רק שבוע 22, אבל מתגובות הסביבה, וואלה, כבד לי, נכון, הבטן לא ענקית אבל זה ממש כבד. והכאב במפשעה מאוד מוכר לי, רק שאצלי זה שילוב עם כאב בצלעות (שבפורום המקביל עם עובר בודד הם מתחילות לדבר על זה אולי בחודש שביעי). וכאילו זה לא מספיק, גם יש לי התקשויות כל היום..... אז מה עושים????? לי אין פתרון אחר מלבד לנוח כשאפשר, לבקש כמה שיותר פינוקים מהבעל (אתמול כבר גרמתי לו להבין שגזירת ציפורניים ברגליים והורדת שערות הופכות להיות משימתו ואחריות הבלעדית - כי הבטן כבר לא ממש מרשה לי), לנשום עמוק, לפעמים לבכות ולדעת שבסוף הדרך....הם יהיו בחוץ והם יהיו הדבר הכי מדהים שקרה לך בחיים. אז זה שווה או לא שווה את זה???
 
למעלה