אז ככה אני צריכה עזרה

Mortza

New member
אז ככה אני צריכה עזרה

חברה טובה שלי מתגייס ביום רביעי ... ואנחונ כל החברות רוצות לעשות לה משהו יפה, איזה מתנה יצירתית או משהו כזה, יש רעיונות ?
 

Mortza

New member
לא חסר תקציב...

אנחנו איזה 5 חברות טובות ... יום כייף כבר עשינו , הלכנו לטייל כולנו בתל אביב וכ''ו ... אנחנו רוצות לעשות לה משהו יצירתי...
 

ShirShir

New member
../images/Emo20.gifמתנות גיוס../images/Emo20.gif

תקנו לה תיק גדול ותמלאו אותו בממתקים, תארגנו לה ערכת מוצרים מוקטנים (סבון נוזלי, שמפו, קרם גוף, דיאודורנט..), תיק איפור קטן עם מאה ואולי להוסיף פינצטה ומספריים קטנות. ערכת עזרה ראשונה (פלסטרים וכו').... תוכלו לקנות לה מגבת שימושית עם סקוץ' וריקמה, כפכפים למקלחות בצבא. מחברת יומן - בכל עמוד חברה אחת תכתוב לה הקדשה אישית ותדביק תמונה של עצמה. בהמשך המחברת היא תוכל לכתוב יומן אישי עם חוויות צבאיות. תכשיט/קמיע למזל. מצלמה חד פעמית לצילום בטירונות. גופיות, תחתונים, גרביים (תמיד צריך ותמיד כיף לקבל!). סט שינה חמוד (מכנסון וחולצה, כותונת..) שייתן לה הרגשה של "בית".. תלושים לחנות שימושית ("המשביר לצרכן", "כיתן" וכו'....) שתקנה מה שהיא צריכה. ספר טלפונים עם טלפונים חשובים של כולכן (כמובן!) וכדי שתוכל להוסיף עוד טלפונים של חברות חדשות מהצבא. ספר לקראת גיוס (יש מבחר בחנויות הספרים) או ספר קריאה אחר לזמן הפנוי.
 
למעלה