אז יש דופק

אמאדובה

New member
אז יש דופק

כמו שחשבתי, אני לא מרגישה שום שמחה. מרגישה רק כמו בלון מרוקן. טוב, לפחות כל התכנונים שלי על איך ואיפה לעשות גרידה לא ייצאו לפועל... (אתן מאמינות שאחרי שקבעתי את התור לא"ס, הצטערתי קצת שזה יום חמישי, כי אז לא אוכל לעשות גרידה עד יום ראשון אם לא יהיה דופק?
)
 

אמאדובה

New member
אויש, אני גאון

הוצאתי את עצמי מהארון בטעות. נו מילא... זה היה רק עניין של זמן עד שאני אתבלבל בין הניקים (אני הייתי Beta Release למי שעוד לא זיהתה)
 

ariane

New member
אוי אמאדובה!!!!

אני כל כך שמחה, ולא, לא ידעתי, כל אחת שקצת מכירה אותי כאן יודעת עד כמה אני גרועה בניחושים. שיהיה לך בהצלחה והמשך שקט, ארוך ותקין ביותר
 
../images/Emo24.gif וגם אותך אני כ"כ שמחה לפגוש

מבינה את הבעסה מהיציאה הלו מתוכננת מהארון. מכירה כ"כ את ההרגשה של אדישות לתוצאות, לאור ההיסטוריה בכלל ושלך בפרט מכירה את תזמון הבדיקו כדי שנוח יהיה לבצע את ההפלה בזמן נוח, בשבועות עד תוצאות מי-השפיר שיגעתי את בעלי איך,מתי ואיפה נבצע את הגרידה. שיהיה הריון מוצלח, עם המון בריאות הגוף והנפש
 

זיוה33

New member
אמאל'הדובהל'ה

איזו הפתעה,שמחת אותי מאד..... בשעה טובה,שימשיך כך,לאט ובזהירות.... ושתשמיני לך השמנה דובית הריונית חביבה. מחבקת אותך, רגשת אותי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מחזיקה אצבעות,זיוה.
 

מרים15

New member
איזה יום שמח לי היום ../images/Emo140.gif

נהיה חמים ונעים פה מרגע לרגע איזה יופי. איזה אושר. האמת הייתי צריכה לנחש מהכינוי שבחרת- אשת מחשבים שכמותך ... העיקר שהכל בסדר. המשך טוב טוב עד הסוף.
 

meytall0

New member
בשעה טובה!!! מאוד שמחה בשבילך

בע"ה להריון תקין שיסתיים בחודש תשיעי בלידה קלה ותינוק/ת בריא/ה ושלם/ה!! מיטל
 

taltuly1

New member
../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif

מצויין השארת איזה סטאז'ר מאושר לא תהיה לו משמרת עמוסה..:) זה הזמן לשאוף עוד קצת אוויר לא"ס הבא שמחה מאוד סימנתי עוד V
 

עדיקים

Active member
יש יש יש ../images/Emo24.gif../images/Emo23.gif

איזה יום של הודעות משמחות. איזה כייף לשמוע והאמת שממש לא חשבתי לעצמי שזו מישהי שאני מכירה המיסתורית אבל אני שמחה לדעת שזו את. אני שמחה בשבילך ומחזיקה לך להריון תקין של 9 חודשים שבסופו תחבקי תינוק/ת מקסימים ובריאים.
 

harelr6

New member
אמאדובה יקרה

ראשית מברכת אותך על התחלה מוצלחת וכן להמשך מוצלח ונהדר. שנית אני מביהנ את תכנונייך לגבי הגרידה עד כמה שזה מטורף. אצלי האובדנים האחרונים היו בשבועות 16 ו - 18 ובהריון הנוכחי כל הזמן בדקתי אם זה יקרה שוב באיזה יום כדי לי ללכת לרופא ואז לגלות, כי אצטרך לחכות 5 ימים בגלל האספירין.. התכנונים שיגעו אותי אך גם שמרו קצת על שפיותי כי הייתי כאילו מוכנה. בקיצור השמחה תגיע בין החרדות והעיקר לעבוד על האמונה שהפעם זה משהו אמיתי וטוב. זה מקל ועוזר. בהצלחה!!!! נילי.
 

A C D

New member
בשעה טובה ../images/Emo57.gif

כל כך מבינה אותך עם התכנונים הפסימיים. אני מתביישת לספר עד כמה הלכתי רחוק עם תכנונים מהסוג הזה בכל שלב בהריון
שיהיה בהצלחה בהמשך
 

פופילה75

New member
דובלה יקרה!

נשיקות ,לאט ובזהירות עם קצת הדחקה שלא תמיד מזיקה.... כמו שאמרת מזל שיש לך את אלעד המקסים שמעסיק אותך ומפנה את הקשב שלך ממקומות מפחידים. יחד איתך עד הבלונים....
 

Tנקר בל

New member
../images/Emo13.gif

לאט לאט נסמן
על כל בדיקה ביחד, והפעם - עד ללידה המאושרת
אני מאמינה (ועוד איך) שהתחרטת על מועד התור ע"פ הא"ס. אני התלבטתי בזמנו אם זה טוב שהגעתי עד שבוע 24, כי זה כבר גבול החיות, אבל מצד שני - כבר לא מאפשר גרידה... אז את בהחלט שפויה לעומתי
מצטערת על היציאה הלא צפויה מהארון.
 

ברבי28

New member
אני גאון !! אני גאון !!

כשקראתי את ההודעה של הגברת bate שאמרה ש"מכירים אותה" קיוויתי שאני מכירה, ושזאת את ... מותק ... חסכת לי שעה של טיפות עיניים - דמעתי טבעי !! בזכותך מאחלת לך הריון תקין עגול וארוך מספיק !!!
 

אםדניאל

New member
ברוכה הבאה../images/Emo70.gif איזה יופי../images/Emo70.gif

אומנם מחכים לך חודשים של דאגות וחששות - מקוה שהם יהיו אורוכים עד סופם הקטן המצווח והשמח. לא זיהיתי שזו את, האמת שכשמשהיא בארון, אני בד"כ לא מנסה להבין מי היא,( אלא אם כן זה ממש ברור לי) כי אז אני מרגישה רכלנית ונדחפת.
 

נאשא

New member
בשעה טובה!!!!!

איזה כיף! אחרי שהיה לי עצוב בפורום אובדן החלטתי לקפוץ לראות אולי משהו יעלה את מצב רוחי, והנה הגעת! אני כ-ל כ-ך שמייחה!
 

אמאדובה

New member
תודה לכולכן ../images/Emo23.gif

אני יודעת שכולכן באמת שמחות בשבילי ואני מעריכה את זה, אבל האמת היא שהשרשור החוגג הזה הוא בדיוק מה שלא רציתי - כי כך אני רק מרגישה יותר את הריקנות והאדישות שבפנים. אני פשוט מרגישה שכל הבדיקות האלה פשוט חסרות משמעות (למרות שבראש אני יודעת שאין לי מה להצטער על כך שבדיקה יוצאת תקינה...) - זה רק אומר שהתקדמתי בצעד אחד קטן אבל יש עוד 8 חודשים בערך שבהם הכל יכול להשתבש. אוף, למה אי אפשר לחזור לעידן התמימות...
 
ובכל זאת אני שמחה

שמחה לשמוע על הדופק, וגם קצת על היציאה מהארון (למרות שזה מקשה עלייך) גם אני חשבתי שאת היא BETA ואפילו חשבתי לשלוח לך מסר לשאול, אבל החיים שלי בקצב מטורף, שאני לא מספיקה כלום. יקירתי, לאט לאט. צעד צעד. עם כל החששות הפחדים והקשיים. מקווה שההריון יהיה קל (לפחות פיזית). והרבה בדיקות תקינות עד שבוע 40
מתפללת איתך לטוב.
 

galll11

New member
וואו, אמאדובה!

אני לא מאמינה! איזה יופי! אני כבר מלא זמן לא נכנסתי לפורום הזה - ועכשיו אני יודעת למה נכנסתי היום... טוב, מבינה מאוד שבא לך עוד ילד אחרי אלעדי היפיוף!! בשעה טובה יקירה! מאחלת הריון קל ומוצלח!
 
למעלה