אז יצאתי פראיירית??

  • פותח הנושא etza
  • פורסם בתאריך

etza

New member
אז יצאתי פראיירית??

אתם זוכרים את מכתבו של דוביק מאוקטובר? אז לאחר שיחה עם ימית הדודה שלו שלחתי להם כסף. שיוכל להסתפר, שיראו מה יש בפצע שמתחת לשיער... ימית שאלה אותי אם אני רוצה לקבל קבלה כהוכחת תספורת, צחקתי ואמרתי שאין צורך לשלוח לי קבלה, רק לפרסם "גילוי נאות" כאן בפורום, ואם אפשר תמונה- סתם כי אנחנו אוהבים כאן תמונות.. וסוכם כי כך יהיה. שלחתי את הכסף באיחור של שבוע עקב מחלה שלי ושלחתי מסר ששלחתי את הכסף... (בדואר רשום) אחרי שלא קבלתי תשובה כמה זמן, שלחתי מסר עם בקשה להתעדכן מה קורה... כי בכל זאת- אני כן חושבת שמגיע לי להתעדכן שעשו עם הכסף שלי מה שלשמו שלחתי אותו. לאחר כמעט שבועיים ו3 מסרים, קבלתי מסר עם שם משתמש חדש, שבו ימית כותבת שלא מצליחה לקרוא את המסרים שלי אז פתחה שם חדש כדי להצליח. אז הנה- הצלחת לשלוח לי מסר..למה עדיין לא עדכנת אותי? לא כתבת "לא קבלתי את הכסף" או "כן קבלתי ותודה" ומאז היא לא עונה לי לטלפונים לא שלחה יותר מסרים ולא מחזירה לי מסרים ששלחתי למשתמש החדש שלה... ואני לא מאשימה בכלום רק רוצה לדעת... כי התחושה מהצד שלי היא מאוד לא נעימה של ניצול רצוני הטוב.... כי תסכימו איתי שמאז 18/10 ועד היום עבר מספיק זמן כדי שיהיה במה לעדכן....
 

WTR

New member
יפה שיש אנשים כמוך ../images/Emo13.gif

מקווה שנעשה בכסף השימוש שסוכם ביניכם. בינתיים כל מה שנותר לעשות הוא לחכות לעדכון...
 
מקרה קצת דומה

לפני כחודש התפרסמה בפורום חתולים הודעה של מישהי שהציגה עצמה כמאכילת חתולי רחוב שזקוקה לתרומות של מזון או כסף למזון להאכלת החתולים. היא רשמה כתובת מייל לתגובות. שלחתי לה מייל והצעתי לתרום שק של 20 ק"ג מזון לחתולים. לאחר כשבועיים קיבלתי תשובה שהיא מעדיפה כסף לרכישת מזון. עניתי שכסף איני יכולה לשלוח, אבל אני מוכנה להביא עד לביתה את שק המזון. חלפו עוד שבועיים ולא שמעתי ממנה מילה. מקווה שהיא הסתדרה.
 

C H 4

New member
אם כן ואם לא

שימי את זה מאחוריך ותדעי שעשית מעשה טוב
עיצה לעתיד- תמיד היו ותמיד יהיו אנשים שמנצלים את טוב הלב של אחרים כדי לגזול את מה שנועד לנזקקים אמיתיים. תמיד עדיף לעזור למישהו שאת מכירה או יודעת בודאות שמצבו הוא כמו שאותו אדם מציג.
 

C H 4

New member
או לחילופין

תשלחי את הסכום לבעל המקצוע המיועד עם הבהרה למה הכסף נועד ולכך שאם הוא לא ינוצל את הכתובת להחזרים וכך תוודאי שהכסף ינוצל למטרתו האמיתית.
 

etza

New member
מי שנכווה ברותחין נזהר בצוננין

לא בטוחה שתהיה פעם הבאה
 

shirili

New member
ברור שהרי שלא נותנים כסף למי שלא

מכירים ! היא לא עמותה מוכרת או משהו כדומה לפעמים מגיעים אלי מתרימים לכל מיני אגודות שאני לא מכירה ולא שמעתי מעולם ואני פשוט לא תורמת שקל. כל אדם יכול לפתוח עמותה וזאת ממש לא בעיה. השאלה היא מה באמת עושים עם הכסף.
 

olga0302

New member
לא צריך לאחל רע אלה

צריך להיות יותר בררנים כמו שרשמו לפנות לווטרינר או לתרום אוכל התופעה של תרומות אמורה להיות הדבר האחרון שעושים,אבל בשנים האחרונוות יותר אנשים מבקשים תרומות חלקם בגלל מצב קשה וחלק אחר רמאים,שחלקם גם מגעים אלנו לפורום. לכן לא לתרום כסף אלה עם אתה ממש יודע את יעודו,ןלהיות יותר חשדן ופחות תמים.
 

shima

New member
זו דילמה לא קלה

גם לי בתור מנהלת הפורום, כל מני מבקשי תרומות למינהם, שאין לי דרך לאמת את זהותם. אני לא מוחקת את ההודעות, כדי לא להרוס למי שבאמת צריך, אבל על כולנו להזהר ולבדוק טוב טוב למי נותנים את הכסף. או לחלופין- לבקש לתרום ישירות אוכל/ תרופות/ לוטרינר שמבצע את הפרוצדורה.
 

enbalush

New member
אני ממליצה להפנות אנשים שזקוקים

לתרומות לאיזושהי עמותה מוכרת בתחום אזור מגוריהם והעמותה תוכל לבדוק מולם ולסייע להם בהפנייה לוטרינרים או לספקים של העמותה ולפקח על אמינותם.
 

etza

New member
גילוי נאות למען ההוגנות

קיבלתי מסר .. שבו מספר טלפון חדש ומשפט של "תתקשרי אלי" ועדיין לא מצאה לנכון לעדכן אותי בפרטים אני מניחה מהניסוח שלה שקראה את השרשור הזה אני כתבתי לך במסר חזרה וגם כאן- את יכולה לעדכן על גבי הפורום אני לא מתכוונת לבזבז אפילו לא עוד 20 אג' של שיחה...
 
למעלה