אז זה מה שאנחנו הולכים לראות עד הגמר:

Volldemort

New member
אז זה מה שאנחנו הולכים לראות עד הגמר:

עד ה10 וה17 במאי (פרקי הגמר), ערוץ 10 מתכנן לשדר ספיישלים בשיתוף "ערב טוב עם גיא פינס" (מבולבלים? תמשיכו לקרוא). הספיישל הראשון ייקרא "בוחרים הישרדות" והוא יהיה בהנחיית גיא פינס, ובו המתמודדים יעלו זכרונות נוסטלגיה ויספרו על רגעי השיא והשפל שעברו. הספיישל השני ייקרא "הספירה לאחור" והוא יהיה בשידור חי, ובו נראה את ההכנות האחרונות לפני הגמר. המתמודדים ובני משפחותיהם יספרו את דיעותיהם ומחשבותיהם לפני הגמר. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3529742,00.html
 

JoNy Boi

New member
מריחה מטורפת

פשוט טירוף ערוץ 10 משתכר עד אובדן הכרה מהרייטינג.
 
מה מריחה? ../images/Emo185.gif

מה לעשות שהגמרים רק ב10 וב17 לחודש הבא,מה בדיוק אתה רוצה שהם ישימו בשבתות במקום? לקטים של "לא לפני הילדים"? יש להם אינטרס ברור וזה לשמור על רייטינג,ככה זאת הדרך הכי נכונה.
 

JoNy Boi

New member
אבל זה נראה כמו כוכב נולד

כמה זמן הסדרה הזאת כבר על המסך.?? למה זה כל כך ארוך? באמריקאי מקסימום 12 שבועות ונגמר.. פה זה אולי 50 שבועות כבר עברו
 

mrlmrlmrl

New member
תפסיקו כבר להיות כאלה לא מתוחכמים

הם לא קוראים לזה לקט , אבל אם יש לזה ריח של לקט וזה נראה כמו לקט, זה הולך להיות לקט. הם מעלים זכרונות.. גם אם זה לא לקט קלאסי זה עדיין סוג של לקט.
 

לוקאס 99

New member
../images/Emo45.gif צודק!

לא להאמין איך הם מאכילים את הצופים חרא והם עוד אומרים תודה.. בדיוק כמו שהיה עד עכשיו עם ה"ספיישלים" עלאק! הראו בדיוק את כל מה שקרה עד היום, ולא שום דבר מעבר לזה. העיקר שאמרו בפרומו דברים שלא שודרו..מדיי פעם הראו קטע של 10 שניות של דברים לא חשובים..
 

blur2

New member
נשמע.. מעניין.

ואני בהחלט מבולבל
 

Volldemort

New member
../images/Emo41.gif ויש גם סקר חדש ../images/Emo41.gif

מוזמנים להצביע ולהשפיע! (עשיתי את סדר השמות לפי ההדחה, ובחמישייה האחרונה סידרתי את זה באופן רנדומלי כי עדיין לא יודעים מי יגיע לאיזה מקום...)
 
אויש.. אלוהים ישמור ../images/Emo3.gif

"הישרדות - הספירה לאחור", תהיה תוכנית בסגנון השטיח האדום ותועבר, כמו הגמר, בשידור חי. התוכנית תסחוט את מה שניתן מהדקות שלפני היעלמותה הסופית והמוחלטת של העונה הראשונה של "הישרדות". היא תכלול ספירה לאחורשל הדקות לפני פרק הגמר הסופי, ותגולל את ההכנות והרגעים האחרונים לפני תוכנית הגמר הסופית." ספירה לאחור של הדקות?? כאילו 5342, 5341, 5340, 5339....? ההכנות והרגעים האחרונים לפני פרק הגמר הסופי?? מה כבר יש להכין? בסך הכל להביא את המועמדים, המושבעים, פתקים, עפרון והכד הזה של ההצבעה... וזה עוד לפני ה"גמר" הראשון, שמה יראו בו? עוד מאותו הדבר.. נו, מה יש להגיד... מושחתים, נמאסתם... LOL
 
והנה טוקבק מצחיק מוואיינט:למה רק 2 תכניות?

למה רק 2 תכניות? יש בתכנון גם: נולד לשרוד - תוכנית זמר עם משתתפי הישרדות שורדים עם כוכבים - השורדים חוזרים עם סלבס לאי ומבצעים ביחד משימות. הישרדות - הדור הבא - ילדי המתמודדים אחד נגד השני - כולל הבן של נעמה בראיון מיוחד על הגעגועים, הנזקים, הגאווה והטיפול המוצלח, וכמובן - אילנה ברקוביץ' יום בחיי - כל יום מוקדש לאחד מהמתמודדים (רק תוכנית זו לבד תסגור 20 ימים). מה לא עושים בכדי לחלוב את הפרה הזו... ותרשו לי להוסיף ספיישל משלי: "שורדים עם נולדים" - תיעוד בשידור חי מחדר הלידה בו יוולדו הילד שגיא זילברמן "יעשה" לאשתו, והתינוק של נועם ויעל אחרי הלילה באי.
 

Stupid DOG

New member
אויש באמת..

עוד רגע יעשו תוכנית שידור לפני הגמר "מה המתמודדים עושים בשירותים לפני הגמר? האם הם אכלו פרגיות או שמא שניצל מאמא עוף? כל זאת ועוד ב.. "צרכייהם של מתמודדי הישרדות" טאדדדדם" =.=
 
זה עוד חודש!!!!(>)|PRV|

העולם מתחלק ל-2 סוגים של אנשים: כאלה שהיו רוצים לשכב עם מרינה מהישרדות, והומואים.
 
למעלה