ברבאמא שחורה1
New member
אז התחלתי לקחת אוטרוגסטן
לפני כמה ימים, לחיזוק הפרוגסטרון (בגלל שלב לוטאלי קצר מדי). אני אמורה לקחת את הכדורים למשך 10 ימים, התחלתי בערך ביום החמישי אחרי הביוץ המשוער. יש למישהי מושג, אם נניח חלילה אני לא בהריון, מתי אני אמורה לקבל מחזור? האם זה אמור בכלל להשפיע על הגעת המחזור? פשוט נראה לי שאם זה בא לענות על בעיה של שלב לוטאלי קצר, אז כשלוקחים את הכדורים זה יכול להביא לעיכוב במחזור. וחשוב לי לדעת כי אני רוצה לדעת אם להתייחס לאיחור (אם יהיה) ברצינות או לא... חוץ מזה, היתה לי אתמול בלילה סחרחורת מפחידה. אז אני מתחילה לחשוד, למרות שכבר הפסקתי להתייחס לסימנים כגון אלה.. וחוץ מזה, בוקר טוב
.
לפני כמה ימים, לחיזוק הפרוגסטרון (בגלל שלב לוטאלי קצר מדי). אני אמורה לקחת את הכדורים למשך 10 ימים, התחלתי בערך ביום החמישי אחרי הביוץ המשוער. יש למישהי מושג, אם נניח חלילה אני לא בהריון, מתי אני אמורה לקבל מחזור? האם זה אמור בכלל להשפיע על הגעת המחזור? פשוט נראה לי שאם זה בא לענות על בעיה של שלב לוטאלי קצר, אז כשלוקחים את הכדורים זה יכול להביא לעיכוב במחזור. וחשוב לי לדעת כי אני רוצה לדעת אם להתייחס לאיחור (אם יהיה) ברצינות או לא... חוץ מזה, היתה לי אתמול בלילה סחרחורת מפחידה. אז אני מתחילה לחשוד, למרות שכבר הפסקתי להתייחס לסימנים כגון אלה.. וחוץ מזה, בוקר טוב