אז התחלתי לקחת אוטרוגסטן

אז התחלתי לקחת אוטרוגסטן

לפני כמה ימים, לחיזוק הפרוגסטרון (בגלל שלב לוטאלי קצר מדי). אני אמורה לקחת את הכדורים למשך 10 ימים, התחלתי בערך ביום החמישי אחרי הביוץ המשוער. יש למישהי מושג, אם נניח חלילה אני לא בהריון, מתי אני אמורה לקבל מחזור? האם זה אמור בכלל להשפיע על הגעת המחזור? פשוט נראה לי שאם זה בא לענות על בעיה של שלב לוטאלי קצר, אז כשלוקחים את הכדורים זה יכול להביא לעיכוב במחזור. וחשוב לי לדעת כי אני רוצה לדעת אם להתייחס לאיחור (אם יהיה) ברצינות או לא... חוץ מזה, היתה לי אתמול בלילה סחרחורת מפחידה. אז אני מתחילה לחשוד, למרות שכבר הפסקתי להתייחס לסימנים כגון אלה.. וחוץ מזה, בוקר טוב
.
 
היי מירב ../images/Emo13.gif

מצטערת על האיחור בתשובה, אני פחות ופחות בפורום. לא יודעת למה, פשוט בזמן האחרון איכשהו הלחץ להריון קצת ירד. כלומר ברור שאני מאד מאד מאד רוצה, אבל לא לחוצה ולהוטה. אולי זה טוב, מי יודע... אני כרגע ביום ה-4 לנטילת הכדורים, מה שאומר שבעוד כשבוע אני אמורה לא לקבל. בינתיים היתה לי לפני כמה ימים סחרחורת נוראית, יש לי גודש בחזה (אבל יש לי את זה תמיד אחרי ביוץ אז זה לא נחשב), וזהו. יש לי כל מיני דברים להתעסק איתם אז כל הנושא של "הריון כן או לא" קצת נדחק הצידה, ככה שאני לא מדמיינת יותר כל מיני סימפטומים ותופעות... אתמול הוזמנתי לברית של קרובת משפחה, היא כמובן סיפרה לי על הבובון החדש שלה, כמה שהוא מתוק, ואיחלה "בקרוב אצלכם". איכשהו אני לא כל-כך יודעת איך להתמודד עם המשפט הזה לאחרונה... הרי ברור שאם אני אגיד יפה "תודה", יבינו שאנחנו מנסים. מצד שני - נראה לי שזה די ברור לכולם מסביב שאנחנו מנסים... בכל-זאת עברה שנה מהחתונה... אז אם למישהי יש דרך יצירתית לענות לזה בלי שיבינו שיש דברים בגו - שתפו אותי
.
 
ואצלנו עברו כבר שנתיים ושליש

מאז החתונה - אז מה ?????????? שיחפשו אותך. היה כאן פעם שרשור על תשובות מייבשות למטרידים. תעשי חיפוש. אם לא יעזור, לפחות תצחקי.
 

lief11

New member
את יודעת ברבאמא..

גם אצלי עברה שנה וחודש מאז החתונה- וגם אני הייתי בברית של גיסתי שבוע שעבר- וחצי מהאנשים אמרו לי בקרוב אצלך. מצד אחד, זה מבעס קצת- כי זה נותן תחושה שמשהו לא בסדר אצלך- אבל את יודעת מה, גם לפני החתונה אמרו לי את זה כל הזמן בחתונות- ככה שהגעתי למסקנה שלא משנה מה תשיגי בחיים- החברה תמיד תעבור לדבר הבא שהוא נורמטבי להשיג- ככה שצריך פשוט לא להתייחס יותר מידיי- כמובן כמובן, לא לשכוח שבסה"כ הם מאחלים לנו משהו טוב, משהו שכן היינו רוצים לעצמנו- אז פשוט להגיד תודה- ולהגיד אמן חזק בפנים- כי כוחן של מילים הוא גדול, ואולי דוקא אותו בנאדם- במילים אלו שלו, שאיחל לנו, יפתח איזה פתח למשהו טוב. בהצלחה מותק ונקווה שכולנו נוכל להסתכל על ה"בקרוב אצלך" מהצד השני. יום טוב.
 
תשובות

1. לעיתים התמיכות הפרוגסטורוניות והאסטרוגניות בעלות תופעות לוואי של סחרחרות, בחילות, נפיחות בחזה ועוד מעט סימני הריון כי גם בהריון מה שגורם לתעופעות הנ"ל זה עליית הפרוגסטורון והאסטרוגן. 2. לגבי התמיכה, ממה שאני יודעת, על תמיכה שנותנים אחרי הזרעות/הפריות שבהרבה מקרים התמיכה גורמת למניעת הווסת, כלומר שעד שלא מספיקים את התמיכה אין דימום (יש כאלו שגם עם זה יש להן דימום וזה לא עוזר) השאלה עד איזה שלב הונחית לקחת את הכדורים, כי לעתים לוקחים את התמיכה הזו עוד כמה שבועות בהריון, ויש כאלו שמפסיקים אותה מיד אחרי שבועיים. בכל מקרה אם אמרו לך שתצטרכי להמשיך לקחת גם אחרי, אז בדר"כ ההנחיה היא לבצע בדיקת דם להריון שבועיים אחרי הביוץ, ואז אם היא שלילית חלילה להפסיק את התמיכה ואז המחזור יופיע תוך יום יומים. כך שבכל מקרה יכל להיות שיהיה קשה לקבוע אצלך אחור בוודאות מציעה לך לשאול את רופאך על משך הנטילה, וכן לקבל מידע על עוד תופעות לוואי וכן עד מתי הווסת אמורה להגיע בפורום "פוריות" בהצלחה ושהחודש יהיה שלך
 
היי ../images/Emo13.gif

קודם כל תודה רבה, את מקסימה! תמיד יש לך תשובות מאד חכמות לשאלות שלי ואת מאד עוזרת לי. המון תודה
. לגבי הכדורים - אני אמורה לקחת אותם למשך 10 ימים, החל מהיום ה-5 בערך לאחר הביוץ. קבעתי תור לרופא ליום האחרון של הכדורים, ואני מתכוונת לעשות אז בדיקת הריון, ככה שאם צריך עוד כדורים הוא בטח ייתן לי. מה שנשאר לי זה רק להתפלל ולקוות שבאמת יהיו שני פסים ביום האחרון של הכדורים...
 
התגעגענו ../images/Emo24.gif

אני שמחה לשמוע קצת אופטימיות חדשה ומאחלת לך שהטיפול יצליח כבר החודש ונראה פה את הודעת הפסים שלך בקרוב
 

BaLuna

New member
בדיוק אתמול תהינו איפה את...../images/Emo23.gif

מחזיקה אצבעות חזק להצלחה של הטיפול הזה.
 
למעלה