אז הנה הפרופוזיציה

luckycharm

New member
אז הנה הפרופוזיציה

כבר די הרבה זמן שאני מבלה חלק נכבד מהשבוע בחו"ל. לונדון, ניו יורק, פרנקפורט ואחרים. עכשיו מה שקורה, זה שלרוב בערב, אחרי שחוזרים מפגישות, אני מוצא את עצמי בחדר מלון גדול ומאובזר, אבל לבד. אז להלן הדיל: את – מצטרפת לטיסה, אבל מקפידה שלא להראות ידידותית מידי במטוס (די הרבה אנשים מכירים אותי בטיסות מסוימות). את (בנוסף) – יוצאת לשופינג (על חשבונך, כי יש גבול), מעבירה את היום איך שמתאים לך. ובערב/לילה – זמינות מלאה אלי. עפ"י רוב, מניסיוני, מדובר במציצה מושקעת אחת בערב, ואחת נוספת של 'בוקר טוב', בהתאם לנסיבות. חוץ מזה, להכין לי קפה מהערכה שבחדר ולהגיש לי מגבת ביציאה מהאמבטיה. אני – הטיסות והלינה שלך 'עלי'. גם אוכל טוב כלול. מי שרואה עצמה מועמדת, תתכבד ותפנה אלי. כאן בפורום, בבקשה רק פידבקים כלליים לגבי השיטה או התנאים. בכבוד רב, LC - נוסע מתמיד ביותר מידי חברות תעופה. נ.ב. ניתן גם לבקש הצבה ליעד ספציפי מועדף. כן, ואין התחייבות של המציע לקבל את ההצעה 'הגבוהה', או כל הצעה בכלל.
 

luckycharm

New member
זה לא מצחיק

זה די מתסכל כל העניין הזה. ניסיתי לתפוס מישהי שיש לי איתה סידור הוצאה לאור מסויים, ולא הצלחתי. בקיצור, המערכת כנראה מעוניינת שרק אגיב. טיפשים - הפסד שלהם.
 

luckycharm

New member
12 שעות דיליי זה להצליח?

ואני לא מתלונן. סתם חבל לי. דיווה, נראה לי נשאיר את השרשור ככה עד לבוקר. שלא נתבדח כאן ויחשבו שאני לא רציני. יש לי מלא וואוצ'רים :)
 

luckycharm

New member
../images/Emo12.gif

יאללה 'תעוררתי. לסגור פיות ולהעביר פניות בבקשה. ובוקר טוב לקייטנים
 
../images/Emo11.gifהוגשה בקשה רישמית לחוקי

תשובה בהמשך
 
פחח חושב שמצא פראיירית

מה קרה? האבזור לא כולל רום סרויס שאתה מטיס במיוחד מהארץ? אם אתה רוצה משקיענית תשקיע בה לפחות בקניות בתודה מראש צוות לוחמות שלא קמות בבוקר תמורת פחות מ-10,000 יורו כל אחת
 

lililove

New member
אחלה פרופוזיציה

<כפי שכבר נכתב במקום אחר> אני הייתי מוסיפה מספר הדגשים : לא כולל את המושב ליד החלון, תנסי להיראות אינטליגנטית בטיסה, אל תרדמי בפה פעור ונוטף. כן הייתי כוללת בדיל המוצע פעילות תרבותית : מועדון סאדו מקומי ו/או ערב חילופי זוגות, תוך דגש על שת"פ מלא מצד הפרטנרית והבטחה לאקסטרה אם תתנהג יפה (גן החיות של לונדון או מוזיאון המטרופוליטן לאומנות וכו') כמובן, שגם כאן היא נדרשת להיראות אינטליגנטית למדי. מציצת ניסוי כחלק מהסדרי הטרום טיסה ואם היא היתה אינטליגנטית מספיק, מנומסת ויעילה תעניק להן נקודות לאקי לנוסעת המתמידה. שיהיה לך לבריאות :)
 

Abu Garaa

New member
לא הייתי אומר לא שפוייה...

דווקא הייתי אומר - די פרגמטית...
 

Abu Garaa

New member
בוקר.... ../images/Emo13.gif

ד"א, לא יודע מה איתך.. אבל אני שונא בוקר...
 
למעלה