אז הייתי בסטימצקי

siv30

New member
אז הייתי בסטימצקי

והחודש יש להם מבצעים שווים ביותר- חזרתי עם-
"ג'מילה" (39 ש"ח).
"מכתב לשופט" (39 ש"ח).
"ההזדמנות האחרונה" (49 ש"ח). אבל ראיתי שיש להם גם את -
"יצירת מופת" של אנקוויסט ב- 39 ש"ח
"פיטר ולוכדי הכוכבים" (ההמשך של פיטרפן) ב- 39 ש"ח
"פרפרים בגשם" של מגן ב- 39 ש"ח ועוד כמה (כמו סטאלין ואל תשלח ידך לנער).
 
תודה!

אולי אלך על "פרפרים בגשם". באופן מוזר, והפוך בעליל לכוונת המבקר, הביקורת ב"מקור ראשון" שהשוותה בין "פרפרים בגשם" ו"הנשים של אבא" דווקא עשתה לי חשק לקרוא את שניהם. מעניין אותי לראות איך שתי סופרות שונות התמודדו עם אותה בעיה.
 

Batido

New member
פיטר ולוכדי הכוכבים - זה prequal

ולא ספר המשך. ואגב הוא נכתב לאחרונה ע"י 2 אמריקאים ויש בעיה עם זכויות היוצרים שלו באירופה (הוא הוצא בהוצאה של דיסני, לדברי דייב בארי, אחד הכותבים, כי הם ילחמו בכל מי שיעיז לומר משהו בסוגיית זכויות היוצרים)
 

היונתן

New member
ג'מילה 39?!

שחטו אותי עם איזה 64 ש"ח. הייתי בקופה, ראיתי "המלצת העובדים" ספרון חביב, תמים ודק. אמרתי יעלה איזה 20 ש"ח. בסוף כשהבנתי את גודל הנזק, התפדחתי להגיד שירדו מזה. מה שכן, ספר לא רע.
 

siv30

New member
סיימתי אותו

מחר כשיהיה לי כח אני אכתוב ביקורת מסודרת.
 
התפדחת? אני תמיד מפדחת אותם

בחזרה. אני אומרת (בפרצוף של פולניה): "64 ש"ח בשביל ספר כזה דק? לא פלא שאתם ממליצים עליו". מרוב שהם עסוקים בלהצטדק כמה הספר בעצם שווה את מחירו, הם שוכחים מהקמצנות שלי. ובעצם למה אתה מזדעזע? הספרים העבים של עם עובד עולים שמונים ומשהו.
 

היונתן

New member
אז הם מסתכלים

במבט של
:" יא אנטי ספרות מופת, מה אתה רוצה, שנמליץ על דה-וינצ'י" ומוסיפים גיחוך של
: "מבוא לכלכלה שיעור מספר 4 מלמדים שביצור המוני אפשר להוריד מחיר לכן, בספרות מופת לא". ואז במקרה, הויזה שלי נופלת לה מהידים, כשבתיאום מופלא המוכרת השניה דורכת על זה: "אוי, הויזה חיילים המסכנה והקמצנית שלך נמעכה, כמה חבל - עכשיו כבר לא נוכל לבטל מיד, אולי פשוט תיקח את זה ודי, גם ככה יש לך 5% הנחה של 'יותר'". אז ספגתי את זה.
 

uri80

New member
למה,אבל למה אמורה לעניין אותי דעתה

של מוכרת הספרים בחנות? שתגיד תודה שאנחנו מגיעים לחנות שלה ותורמים לה בונוסים על עוד מכירה מוצלחת. חבל להתרגש משטויות כאלו.
 
למעלה