אז הייתה לי שיערה בטוסט - לנדוור אבן גבירול

אורחת1221

New member
אז הייתה לי שיערה בטוסט - לנדוור אבן גבירול

"אז מה?" - ציטוט מפי אביב האחמ"ש.
הגענו אחרי יומולדת באוטו-בר. מורעבים צעדנו ללנדוור- 2 דקות ליד.
הזמנו: שקשוקה ים תיכונית וטוסט צהובה. ביקשתי שהטוסט יהיה בלי זיתים אז הוא הגיע עם שיערה שחורה.
מזל שחברה שלי הייתה עירנית ובכך לא התחלתי לטעום את המנה. הערתי למלצרית הנבוכה והיא לקחה מידיי את הטוסט בכדי להחליפו. בלי "סליחה". חדי העין מאיתנו [הסועדים] הבחינו שתוך שניה אותה מנה יצאה לשולחן אחר [אני הייתי ללא המשקפיים שלי, מודה לא ראיתי כלל].
בקיצור, 2 דקות לאחר סאגת השיערה הגיע האחמ"ש אביב. בחור נמרץ ונחוש למלא את עבודתו. הוא ביקש ש-2 חברותיי יקומו ממקומן בכדי שיוכל לטחון פולי קפה ללקחות. מסתבר שהמכונה נמצאת בדיוק מאחוריהן והדרך היחידה להגיע אליה הייתה בכך שהן יקומו ממקומן ויעמדו בצד.
כששאלתי אותו האם זה מקובל להקים לקוחות בכדי להגיע למכונה, ענה אביב שכן והוא אינו מתנצל על כך. "נראה אתכם מזמינים קפה טרי, אך אני מסכים שהמיקום של המכונה בעייתי". מזל אביב, מזל. נכון אמנם לא הזמנו קפה טרי והאמת שאני בכלל לא אוהבת קפה, אבל האם זה מוגזם מצידי לבקש אוכל בלי שיערות ובלי הפרעות?
לאחר 25 דקות בערך קיבלתי את המנה שלי. נקיה וטעימה אני חייבת לציין. מכורה אמיתית של טוסטים.
ייאמר לזכותם שבמעמד החשבון לא חויבתי על הטוסט אך חווית השירות המזעזעת גרמה לכך שאני לעולם לא אחזור ללנדוור אבן גבירול, וחבל, אני מאוד אוהבת את התפריט שלהם.
**סמויה פה כבר שנים, מאוד אוהבת את הפורום**
 
טעויות קורות ושיערות נופלות


אבל....אן ספק שתגובת אחראי המשמרת מרגיזה ולא שירותית...
בקשר למיקום המכונה..
אם היו מקימים אותי פעם אחת, הייתי מבליגה..אחכ הייתי מבקשת לעבור מקום.
תודה על הדיווח...גם אני לא הייתי חוזרת.
 

bruno01

New member
תקלות קורות, אבל נימוס של אנשי שירות הוא כנראה

משהו שלא כולם לומדים לסגל לעצמם.
נשמע שאפילו טיפלו כראוי (החליפו ולא חייבו), אבל התשובות המוזרות שקיבלתם מיותרות, לא שירותיות, ולא אמורות להישמע.
בהחלט מעצבן לקום בכל פעם שהם רוצים להכין קפה, ואני לא מצליח להבין מה הם חושבים לעצמם שם.
 

foofoo77

New member
העיקר שיש להם את הקבוצה בפייסבוק

להתמרמר ולחזק את חוסר נימוס וחוסר השירותיות שפושה במסעדות ארצנו.
 

Gרר

New member
דווקא הקטע עם המכונת קפה נשמע לי מעצבן יותר

כי זה משהו שלא נמצא שם מהיום ולא איזה תקלה חד פעמית וזה שהם ממשיכים ככה להפריע ללקוחות שלהם יום אחרי יום במקום לנסות למצוא לזה פתרון אחר מראה שלא ממש אכפת להם.
 
אני אכלתי שם פעם לפני שנים

וכ"כ התעצבנתי שמאז לא חזרתי לאף סניף של לנדוור.
חיכינו אז שעה שלמה לקבל תפריטים, כשכל השעה הזאת אני מבקשת מאמי שנלך והיא מתעקשת שעוד רגע זה יגיע.
 
למעלה