אז היום זה יום המשפחה

קרן ט

New member
אז היום זה יום המשפחה

ומכיוון שאתם חלק ממשפחתי. שולחת לכם ברכה אוהבת קרן
 

doroniz

New member
מקסים

איזו מצגת יפה עם מסר נהדר לכולנו. תודה לך. דורון.
 
יום משפחה שמח לכולם ../images/Emo39.gif../images/Emo141.gif

יופי של מצגת, קרן.
 

NADM

New member
מצגת מקסימה!

יום משפחה שמח לכל עם ישראל בכלל ולחברי הפורום בפרט.
 

vered73

New member
ובאותו ענין-אתם חייבים, אבל חייבים

לשמוע את הדבר הכי מטומטם שקראתי היום בעיתון: מעריב עשה סקר ובו עלה - שהאמא האולטימטיבית בעיני הישראליות היא - לא אחרת מאשר - ריטה! הייתם מאמינים לטיפשות הזו? דיעה אישית שלי: מי היא בשבילי? מי מכיר אותה בכלל? כשחברה שלי עבדה לפני עשור בחנות לתיקון מכשירי חשמל, היא נכנסה לתקן את הטלפון. היא התיחסה לחברה שלי בצורה מזלזלת ואמרה לה כשהחברה ביקשה להמתין רגע - את יודעת מי אני? היתה פעם תכנית באנגלית שבו אשתו של מגלה העתידות אומרת בדיוק אותו הדבר לאישה הפשוטה מהרחוב. אז מי האמא האולטימטיבית בעיניי? כל אחת כאן. פשוט כך!
 

גאמי

New member
תודה ורד......../images/Emo23.gif ועוד משהו:

יום משפחה שמח לכל אב ואם המוצאים בליבם מקום להיות שותפים פעילים בגידול הפרחים הנפלאים שבורכנו בהם. ועוד משהו קטן: אתמול היתה לי שיחה עם בעלי. אמרתי לו שפתאום קם יום המשפחה והחליף את יום האם. האם גם את היום הזה לקחו לנו בשם השיוויון? הוא ענה לי תשובה חד משמעית, לא, זה הרבה יותר נכון כך והנה הפרוש הסימולטני: גם אני האב, משקיע בדרכי בדבר החשוב הזה - במשפחה והייתי רוצה לחוש מוערך ככל הורה. אתם יודעים מה? הצדק עימו. אז יום משפחה, יום אם, ויום אב שמח לכל המשקיעים.
 

yonitbrk

New member
צודק בעלך ויש הרבה הגיון בדבריו

אין מה לעשות. גם להם מגיע. לכם אותם גברים מקסימים שלאורך כל השנה מהווים עזר כנגדנו, עוזרים, תומכים, רצים ,ומנסים לעזור בכל דרך אפשרית,לפחות אצלי בבית, לא הייתי יכולה לשרוד את כל זה בלעדיך. אז תודה לכולכם ובאמת יום משפחה שמח.
 

גאמי

New member
קרן! נורא יפה תודה....... מאחותך../images/Emo9.gif

לשמחות לכאב לתקווה לדואב ל ה כ ל ל ה כ ל לכל מה שהייתי רוצה לומר ושאת קרן, וכל האנשים היקרים שפה יוכלו להכיל. תודה.
 

קרן ט

New member
נשיקות לכולכם

היה לנו יום מוצלח במיוחד. היינו במקדולנד, שיחקנו בשלג (יש בקניון m הדרך) ואחר הצהרים נסענו עם חברים לבאולינג ועידן היה מקסים אוהבת קרן
 
יום משפחה שמח ../images/Emo20.gif ../images/Emo20.gif

עלינו עבר יום נהדר עם שני הילדים המדהימים שלנו.אכלנו,חגננו ונהנו מאוד. ועכשיו אנחנו מחכים שההורים שלי יבואו לשמור על הנסיכה והנסיך שנוכל אנחנו לצאת לבלות קצת וכמובן לחגוג-יש הרבה מה לחגוג גם את ההתקדמות של מטרי,וגם את העובדה שקבלתי עבודה שמאוד מאוד מאוד רציתי שתקדם אותי בתחום שאני עוסקת בו למרחקים
. יום משפחה שמח!
 
למעלה