אז הוא הציע...

אז מה24

New member
אז הוא הציע...

זהו, אתמול בלילה זה קרה. he popped the question האמת היא שלא ממש, הוא לא בדיוק אמר את זה ככה. העניין הוא שאנחנו דתיים, אז זה נקרא: לסגור. ז"א להחליט שמתחתנים. עכשיו, אנחנו יוצאים כבר חודשיים והוא תמיד הראה עניין ורצון לחזק את הקשר. אצלי הייתה הרבה התלבטות. ואתמול, בדרך לא דרך, כי הוא לא תכנן את זה, הוא הציע שנסגור- נתארס. שלא תראה את זה ככה, זה היה מאד רומנטי. לא נתתי לו תשובה. רק קשקשתי לו את כל הפחדים שלי מחתונה ומהתחייבות. מסכן, שיגעתי אותו לחלוטין. אבל רציתי להרגיש שאני רוצה להתחתן איתו. ובאיזשהו שלב הרגשתי שאני רוצה. אבל אני מפחדת!!!!!!!!!!! ממה? מהכל. מהחתונה, מהאירוסין, מהתגובות של אנשים (הוא לא בדיוק מה שחשבתי שאני אמצא...) ובכלל, מההתחייבות לחיות את החיים שלך עם אדם אחד וזהו!! אין בכלל את האופציה של גירושין. איך?? איך אנשים עושים את זה? מחליטים את ההחלטה הזאת?? ושלא תחשבו שאני קטנה, אני כבר כמעט בת 23, ויצאתי עם כמה וכמה בחורים, תמיד חיפשתי את הקשר האישי הזה שיש לי איתו. באיזשהו שלב כבר חשבתי שאני לעולם לא אמצא מישהו שיהיה גם חבר נפש שלי, חשבתי אפילו להתפשר על זה, העיקר שיהיה בחור טוב. והנה מצאתי מישהו שאני פתוחה איתו לחלוטין, אנחנו משדרים על אותו גל, הוא חם, אוהב, קשוב. אבל לפעמים יש לי רגעים שאני כאילו מתנתקת ממנו, לא מכירה אותו בכלל. מסתכלת עליו והראש צועק לי לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא. אין לי סיבה. זה לא שאין לי רגשות כלפיו. לפעמים בא לי להדביק לו כזאת נשיקה!! (אנחנו שומרים נגיעה לחלוטין) אבל אני מפחדת.... לא יודעת למה כתבתי את כל זה. אין לי ממש שאלה לשאול, כי אני יודעת שהתשובה נמצאת אצלי (איפושהו...) רק להתפרק. ולצעוק: הואאאאאאא רוווווצצצצצצצההה להתחתן אייייייתתתתתתיייייי!!!!!!!!!
 
מזל טוב!../images/Emo13.gif

אני שמחה לקרוא את ההתרגשות שלך.היא מובנת ולגיטימית, בדיוק כמו החששות. אני לא יודעת איך מקובל במגזר שלכם, אבל אני בת 24 עוד מעט ואני לא מרגישה בשלה לנישואין בכלל. אני יודעת שאצל דתיים הכל נעשה מוקדם ומהר יותר, אבל השאלה היא מה מתאים לך כרגע. אולי את צריכה עוד קצת זמן? כי זה כ"כ סופי...? נראה שהבחור מאוד מוצא חן בעיניך, הוא מה שחיפשת בסופו של דבר, אך הסופיות מערערת אותך. אז אולי תבקשי ממנו עוד קצת זמן (חודש\חודשיים...אל תתחמי את זה כדי שזו לא תהיה התחייבות)? אחרי הכל,אם הוא האדם שאיתו תבלי את חייך, כדאי שהוא יהיה סובלני אליך ולצרכים שלך,לא? בהצלחה מתוקה. והמון המון אושר!
 

seeyou

New member
פעם נפגשתי עם זוג חברים..../images/Emo163.gif

ראשית כול מזל טוב! תצליחו! אז חזרה לזוג החברים... הם כבר נשואים מספר שנים... מפה לשם התחלנו לדבר איך בכלל "מחליטים" עם מי-מתי...מתחתנים! אז בתחילה הוא סיפר כול מיני "חישובים בבחירתו... כאשר שאלתי אותה היא ענתה: פשוט מהרגע הראשון שנפגשנו ראיתי אותו אבא לילדים שלי לעתיד!! פשוט הרגשת בטן! עצתי אליך- לא להתחיל את החיים כזוג במחשבה על גירושים! Keep your eyes wide open before marriage, half shut afterwards. (Benjamin Franklin) החיים כזוג זה בכלל לא קל וצריך הרבה פשרות על החלומות ורצונות לרוב האנשים זה לא קל - אבל כולם(רובם) כן מתחתנים! צריך הרבה לכבד אחת את השני וחשוב מכול: לא לנסות לשנותו על פי דמות שאת בנית אותו! "תמיד חיפשתי את הקשר האישי הזה שיש לי איתו. "????? הכול בידיים של האישה!!!(לא רק בידיים-גם בראש) Love is not about who you live with... It's about who you can't live without.
 
למעלה