אז גם אני רק קפצתי למרום...

Eilamt

New member
אז גם אני רק קפצתי למרום...

ויצאתי עם ספלאש 12" של סאביאן HHX...
תמונה 1: הנה קלוז אפ תמונה 2: והנה עוד ועוד מקלות שקיבלתי מחו"ל שעשויים מטיטניום עם החתימה של לארס ממטאליקה: המקלות ולמה אני פאקינג לא יכול לעלות תמונות לגלריה?
 

omer1789

New member
אחי תתחדש אחלה מצילה ואחלה מקלות ו

וכמה עלתה לך המצילה?
 

Eilamt

New member
קניתי את זה כולל מיני בום..

הכל ביחד עלה 730 חוצמזה קיבלתי גם מקלות..
 

itay zac

New member
שמע

דבר ראשון - היית כבר מצלם את כל המערת דבר שני - אתה לא יכל העלות תתמונות בטח בגלל שהם כבדות מדדיי. כנס לצייר, פתח שם תמונה, ואז למעלה ל image ואז ל strech\skew ושם תקטין מ 100 ל 50 נגיד את שתי הדברים האלה, ואז תעלה, אם לא עולה, בטח זה עדיין גדול מדיי אז את מה ש"נשאר" לך מהתמונה תעשה ל 90 בערך ותנסה שוב, בכל מקרה שורה לפני רושם פה את הקובץ רשום לך את הכובד המקסימלי של תמונה שאתה יכל להעות לפה
 
למעלה