שמע
דבר ראשון - היית כבר מצלם את כל המערת דבר שני - אתה לא יכל העלות תתמונות בטח בגלל שהם כבדות מדדיי. כנס לצייר, פתח שם תמונה, ואז למעלה ל image ואז ל strech\skew ושם תקטין מ 100 ל 50 נגיד את שתי הדברים האלה, ואז תעלה, אם לא עולה, בטח זה עדיין גדול מדיי אז את מה ש"נשאר" לך מהתמונה תעשה ל 90 בערך ותנסה שוב, בכל מקרה שורה לפני רושם פה את הקובץ רשום לך את הכובד המקסימלי של תמונה שאתה יכל להעות לפה