אז גם אני הצטרפתי לנפגעי הרב קו

  • פותח הנושא cwen
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

cwen

New member
אז גם אני הצטרפתי לנפגעי הרב קו

אז גם אני הצטרפתי לנפגעי הרב קו
כשאתמול נהג מטומטם (סליחה, אבל הוא היה מטומטם) של קווים הוריד לי ניקוב בכרטיסיה למרות שהייתי עדיין בתוך ה 90 דקות, ואז התווכח איתי שהכרטיסיה שמוטענת לי על הרב קו לא מקנה זכות מעבר של 90 דקות עד שעלתה נוסעת בתחנה הבאה, ושמה את הרב קו על המכשיר, ולא היה לי טעם להמשיך להתווכח איתו.

אז להלן הנתונים: הרב קו הונפק על ידי דן. הכרטיסיה הספציפית הזאת הונפקה על ידי אגד. הנסיעה הראשונה אתמול שהורידה לי ניקוב היתה באוטובוס של דן. השניה שהורידה ניקוב שלא בצדק היתה בקווים.

למי מכל הגורמים האלה אני צריכה לפנות כדי לקבל בחזרה את הנסיעה, ואיך אני עושה את זה כך שההשקעה הכספית שלי בעניין לא תהיה גבוהה יותר מעלות הנסיעה? (5.30). כמובן יש לי את שתי הקבלות.

ממש התרגזתי. בפעם הקודמת שירדה לי נסיעה בטעות בקווים, הנהג שם ישר ביטל את זה ואז בדק וראה שאני צודקת. וזה של אתמול עוד התווכח איתי שכרטיסיה לא מקנה זכות מעבר.
 

amitk83

New member
משרד התחבורה

אז גם אני הצטרפתי לנפגעי הרב קו
כשאתמול נהג מטומטם (סליחה, אבל הוא היה מטומטם) של קווים הוריד לי ניקוב בכרטיסיה למרות שהייתי עדיין בתוך ה 90 דקות, ואז התווכח איתי שהכרטיסיה שמוטענת לי על הרב קו לא מקנה זכות מעבר של 90 דקות עד שעלתה נוסעת בתחנה הבאה, ושמה את הרב קו על המכשיר, ולא היה לי טעם להמשיך להתווכח איתו.

אז להלן הנתונים: הרב קו הונפק על ידי דן. הכרטיסיה הספציפית הזאת הונפקה על ידי אגד. הנסיעה הראשונה אתמול שהורידה לי ניקוב היתה באוטובוס של דן. השניה שהורידה ניקוב שלא בצדק היתה בקווים.

למי מכל הגורמים האלה אני צריכה לפנות כדי לקבל בחזרה את הנסיעה, ואיך אני עושה את זה כך שההשקעה הכספית שלי בעניין לא תהיה גבוהה יותר מעלות הנסיעה? (5.30). כמובן יש לי את שתי הקבלות.

ממש התרגזתי. בפעם הקודמת שירדה לי נסיעה בטעות בקווים, הנהג שם ישר ביטל את זה ואז בדק וראה שאני צודקת. וזה של אתמול עוד התווכח איתי שכרטיסיה לא מקנה זכות מעבר.
משרד התחבורה
תתלונני למשרד התחבורה. נראה מה יהיה להם להגיד.
 
באיזה קוד הכרטיסיה שרכשת באגד?

אז גם אני הצטרפתי לנפגעי הרב קו
כשאתמול נהג מטומטם (סליחה, אבל הוא היה מטומטם) של קווים הוריד לי ניקוב בכרטיסיה למרות שהייתי עדיין בתוך ה 90 דקות, ואז התווכח איתי שהכרטיסיה שמוטענת לי על הרב קו לא מקנה זכות מעבר של 90 דקות עד שעלתה נוסעת בתחנה הבאה, ושמה את הרב קו על המכשיר, ולא היה לי טעם להמשיך להתווכח איתו.

אז להלן הנתונים: הרב קו הונפק על ידי דן. הכרטיסיה הספציפית הזאת הונפקה על ידי אגד. הנסיעה הראשונה אתמול שהורידה לי ניקוב היתה באוטובוס של דן. השניה שהורידה ניקוב שלא בצדק היתה בקווים.

למי מכל הגורמים האלה אני צריכה לפנות כדי לקבל בחזרה את הנסיעה, ואיך אני עושה את זה כך שההשקעה הכספית שלי בעניין לא תהיה גבוהה יותר מעלות הנסיעה? (5.30). כמובן יש לי את שתי הקבלות.

ממש התרגזתי. בפעם הקודמת שירדה לי נסיעה בטעות בקווים, הנהג שם ישר ביטל את זה ואז בדק וראה שאני צודקת. וזה של אתמול עוד התווכח איתי שכרטיסיה לא מקנה זכות מעבר.
באיזה קוד הכרטיסיה שרכשת באגד?
אולי שוב מדובר בבעיה שקשורה לקודים השונים בגוש דן שכל חברה משתמשת בהם אחרת?
 

cwen

New member
קוד 42 רגיל

באיזה קוד הכרטיסיה שרכשת באגד?
אולי שוב מדובר בבעיה שקשורה לקודים השונים בגוש דן שכל חברה משתמשת בהם אחרת?
קוד 42 רגיל
וגם השתמשתי בה בהצלחה בנסיעות מעבר, כולל מעבר בין מפעילים.
 
שתי הנסיעות היו קוד 42?

אז גם אני הצטרפתי לנפגעי הרב קו
כשאתמול נהג מטומטם (סליחה, אבל הוא היה מטומטם) של קווים הוריד לי ניקוב בכרטיסיה למרות שהייתי עדיין בתוך ה 90 דקות, ואז התווכח איתי שהכרטיסיה שמוטענת לי על הרב קו לא מקנה זכות מעבר של 90 דקות עד שעלתה נוסעת בתחנה הבאה, ושמה את הרב קו על המכשיר, ולא היה לי טעם להמשיך להתווכח איתו.

אז להלן הנתונים: הרב קו הונפק על ידי דן. הכרטיסיה הספציפית הזאת הונפקה על ידי אגד. הנסיעה הראשונה אתמול שהורידה לי ניקוב היתה באוטובוס של דן. השניה שהורידה ניקוב שלא בצדק היתה בקווים.

למי מכל הגורמים האלה אני צריכה לפנות כדי לקבל בחזרה את הנסיעה, ואיך אני עושה את זה כך שההשקעה הכספית שלי בעניין לא תהיה גבוהה יותר מעלות הנסיעה? (5.30). כמובן יש לי את שתי הקבלות.

ממש התרגזתי. בפעם הקודמת שירדה לי נסיעה בטעות בקווים, הנהג שם ישר ביטל את זה ואז בדק וראה שאני צודקת. וזה של אתמול עוד התווכח איתי שכרטיסיה לא מקנה זכות מעבר.
שתי הנסיעות היו קוד 42?
 

cwen

New member
פניתי בינתיים לחברת קווים דרך האתר

אז גם אני הצטרפתי לנפגעי הרב קו
כשאתמול נהג מטומטם (סליחה, אבל הוא היה מטומטם) של קווים הוריד לי ניקוב בכרטיסיה למרות שהייתי עדיין בתוך ה 90 דקות, ואז התווכח איתי שהכרטיסיה שמוטענת לי על הרב קו לא מקנה זכות מעבר של 90 דקות עד שעלתה נוסעת בתחנה הבאה, ושמה את הרב קו על המכשיר, ולא היה לי טעם להמשיך להתווכח איתו.

אז להלן הנתונים: הרב קו הונפק על ידי דן. הכרטיסיה הספציפית הזאת הונפקה על ידי אגד. הנסיעה הראשונה אתמול שהורידה לי ניקוב היתה באוטובוס של דן. השניה שהורידה ניקוב שלא בצדק היתה בקווים.

למי מכל הגורמים האלה אני צריכה לפנות כדי לקבל בחזרה את הנסיעה, ואיך אני עושה את זה כך שההשקעה הכספית שלי בעניין לא תהיה גבוהה יותר מעלות הנסיעה? (5.30). כמובן יש לי את שתי הקבלות.

ממש התרגזתי. בפעם הקודמת שירדה לי נסיעה בטעות בקווים, הנהג שם ישר ביטל את זה ואז בדק וראה שאני צודקת. וזה של אתמול עוד התווכח איתי שכרטיסיה לא מקנה זכות מעבר.
פניתי בינתיים לחברת קווים דרך האתר
כתוב שיחזרו תוך 15 יום.
 

cwen

New member
המשך הסיפור

פניתי בינתיים לחברת קווים דרך האתר
כתוב שיחזרו תוך 15 יום.
המשך הסיפור
ביקרתי אתמול בבוקר בעמדה של דן ברכבת מרכז. כצפוי הבחור שקיבל אותי לא היה יכול לעזור, אבל הוא היה אדיב מאוד, וצילם לי את שני הכרטיסים כדי שלא ידהו עד שאגיע לפתח תקווה לעמדה של קווים.

כשהגעתי לעבודה חיכה לי מייל מפניות הציבור של קווים. ביקשו לשלוח אליהם סריקה של הכרטיסים. צילמתי דרך הטלפון ושלחתי להם באימייל. היום ביקשו את הכתובת כדי לשלוח לי שובר זיכוי.

בינתיים שירות הלקוחות של שתי החברות מקבל ציון טוב. נראה איך ילך עם שובר הזיכוי.
 
קרה לי מקרה דומה לפני חודשיים

המשך הסיפור
ביקרתי אתמול בבוקר בעמדה של דן ברכבת מרכז. כצפוי הבחור שקיבל אותי לא היה יכול לעזור, אבל הוא היה אדיב מאוד, וצילם לי את שני הכרטיסים כדי שלא ידהו עד שאגיע לפתח תקווה לעמדה של קווים.

כשהגעתי לעבודה חיכה לי מייל מפניות הציבור של קווים. ביקשו לשלוח אליהם סריקה של הכרטיסים. צילמתי דרך הטלפון ושלחתי להם באימייל. היום ביקשו את הכתובת כדי לשלוח לי שובר זיכוי.

בינתיים שירות הלקוחות של שתי החברות מקבל ציון טוב. נראה איך ילך עם שובר הזיכוי.
קרה לי מקרה דומה לפני חודשיים
נסעתי בקווים ואז החלפתי אוטובוס לדן,6 דקות לאחר שנוקב לי ירדה נסיעה נוספת.למחרת נסעתי לת''מ פ''ת,ונכנסתי לעמדה של דן.הנציג הסתכל על הקבלה של קווים ואמר שבגלל שרק 3 המספרים האחרונים של הרב קו מופיעים על הקבלה,הוא לא יכול לזכות אותי.אז הלכתי לקווים כדי לבדוק מה העניין,אולי הייתה בעיה במודול.הנציגה (נחמדה מאוד,נדמה לי ששמה אורנה) אמרה לי שכך הם עושים,ורק 3 המספרים האחרונים מופיעים בקבלות.היא צלצלה לדן,45 דקות שמחכים למענה עד שלבסוף ענה אחד מהמנהלים (כנראה של הרב קו) והיא הסבירה לו.הוא נתן הוראה לנציג של דן בפ''ת (כשנכנסתי לעמדה שנית הוא היה בשיחה איתו) לזכות אותי.
אח''כ חזרתי לעמדה של קווים כדי לבדוק כמה נשאר לי ברב-קו רזרבי שלי,הנציגה אמרה לי שהיא מחליפה לי את הרב קו הזה והקיים באחד חדש,כי הם ישנים מדי.
כמה צריך להחליף רב קו (זה כבר שלישי ב6 שנים),אורך החיים של קצר כל כך?
 

cwen

New member
אולי היא חשבה על הדרך כבר להחליף

קרה לי מקרה דומה לפני חודשיים
נסעתי בקווים ואז החלפתי אוטובוס לדן,6 דקות לאחר שנוקב לי ירדה נסיעה נוספת.למחרת נסעתי לת''מ פ''ת,ונכנסתי לעמדה של דן.הנציג הסתכל על הקבלה של קווים ואמר שבגלל שרק 3 המספרים האחרונים של הרב קו מופיעים על הקבלה,הוא לא יכול לזכות אותי.אז הלכתי לקווים כדי לבדוק מה העניין,אולי הייתה בעיה במודול.הנציגה (נחמדה מאוד,נדמה לי ששמה אורנה) אמרה לי שכך הם עושים,ורק 3 המספרים האחרונים מופיעים בקבלות.היא צלצלה לדן,45 דקות שמחכים למענה עד שלבסוף ענה אחד מהמנהלים (כנראה של הרב קו) והיא הסבירה לו.הוא נתן הוראה לנציג של דן בפ''ת (כשנכנסתי לעמדה שנית הוא היה בשיחה איתו) לזכות אותי.
אח''כ חזרתי לעמדה של קווים כדי לבדוק כמה נשאר לי ברב-קו רזרבי שלי,הנציגה אמרה לי שהיא מחליפה לי את הרב קו הזה והקיים באחד חדש,כי הם ישנים מדי.
כמה צריך להחליף רב קו (זה כבר שלישי ב6 שנים),אורך החיים של קצר כל כך?
אולי היא חשבה על הדרך כבר להחליף
להקטין את הסיכון לכשל בזמן הנסיעה.
 

olli3

New member
מנהל
גם ככה הרב קו פג תוקף אחרי 8 שנים מהנפקתו.

קרה לי מקרה דומה לפני חודשיים
נסעתי בקווים ואז החלפתי אוטובוס לדן,6 דקות לאחר שנוקב לי ירדה נסיעה נוספת.למחרת נסעתי לת''מ פ''ת,ונכנסתי לעמדה של דן.הנציג הסתכל על הקבלה של קווים ואמר שבגלל שרק 3 המספרים האחרונים של הרב קו מופיעים על הקבלה,הוא לא יכול לזכות אותי.אז הלכתי לקווים כדי לבדוק מה העניין,אולי הייתה בעיה במודול.הנציגה (נחמדה מאוד,נדמה לי ששמה אורנה) אמרה לי שכך הם עושים,ורק 3 המספרים האחרונים מופיעים בקבלות.היא צלצלה לדן,45 דקות שמחכים למענה עד שלבסוף ענה אחד מהמנהלים (כנראה של הרב קו) והיא הסבירה לו.הוא נתן הוראה לנציג של דן בפ''ת (כשנכנסתי לעמדה שנית הוא היה בשיחה איתו) לזכות אותי.
אח''כ חזרתי לעמדה של קווים כדי לבדוק כמה נשאר לי ברב-קו רזרבי שלי,הנציגה אמרה לי שהיא מחליפה לי את הרב קו הזה והקיים באחד חדש,כי הם ישנים מדי.
כמה צריך להחליף רב קו (זה כבר שלישי ב6 שנים),אורך החיים של קצר כל כך?
גם ככה הרב קו פג תוקף אחרי 8 שנים מהנפקתו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה