ביום חמישי בלי נדר,הבן שלי וכלתי ינשאו כדת וכדין פה בצפון.🫠
מתרגשת/מתרגשים ,מצפים ומאחלת להם חיים טובים ומאושרים.
לצד זה,אימי נפטרה לפני חודש וחצי,למרות שהיתה אישה חולה והייתה בבית אבות 6 שנים, בהן הייתי מאד נוכחת לטוב ולימים שפחות,נשארתי עם חלל ריק למרות שלא הייתה בינינו מערכת יחסים טובה ומכילה/מורכב מאד,ועדיין,עשיתי למענה הכול והתפללתי שלא תסבול ממחלת הסרטן בו חלתה,אלא למות בשינה,וכך היה.
ריקנות שלא חשבתי שארגיש.
שבת מבורכת

מתרגשת/מתרגשים ,מצפים ומאחלת להם חיים טובים ומאושרים.
לצד זה,אימי נפטרה לפני חודש וחצי,למרות שהיתה אישה חולה והייתה בבית אבות 6 שנים, בהן הייתי מאד נוכחת לטוב ולימים שפחות,נשארתי עם חלל ריק למרות שלא הייתה בינינו מערכת יחסים טובה ומכילה/מורכב מאד,ועדיין,עשיתי למענה הכול והתפללתי שלא תסבול ממחלת הסרטן בו חלתה,אלא למות בשינה,וכך היה.
ריקנות שלא חשבתי שארגיש.
שבת מבורכת