אז,,,בשעה טובה הגיע היום לנישואי בני הבכור 🥰😍

ראש מיוחד1

Well-known member
מנהל
ביום חמישי בלי נדר,הבן שלי וכלתי ינשאו כדת וכדין פה בצפון.🫠
מתרגשת/מתרגשים ,מצפים ומאחלת להם חיים טובים ומאושרים.
לצד זה,אימי נפטרה לפני חודש וחצי,למרות שהיתה אישה חולה והייתה בבית אבות 6 שנים, בהן הייתי מאד נוכחת לטוב ולימים שפחות,נשארתי עם חלל ריק למרות שלא הייתה בינינו מערכת יחסים טובה ומכילה/מורכב מאד,ועדיין,עשיתי למענה הכול והתפללתי שלא תסבול ממחלת הסרטן בו חלתה,אלא למות בשינה,וכך היה.
ריקנות שלא חשבתי שארגיש.
שבת מבורכת❣️💓
 

יעיש התימני

Well-known member
ביום חמישי בלי נדר,הבן שלי וכלתי ינשאו כדת וכדין פה בצפון.🫠
מתרגשת/מתרגשים ,מצפים ומאחלת להם חיים טובים ומאושרים.
לצד זה,אימי נפטרה לפני חודש וחצי,למרות שהיתה אישה חולה והייתה בבית אבות 6 שנים, בהן הייתי מאד נוכחת לטוב ולימים שפחות,נשארתי עם חלל ריק למרות שלא הייתה בינינו מערכת יחסים טובה ומכילה/מורכב מאד,ועדיין,עשיתי למענה הכול והתפללתי שלא תסבול ממחלת הסרטן בו חלתה,אלא למות בשינה,וכך היה.
ריקנות שלא חשבתי שארגיש.
שבת מבורכת❣️💓
עצב ושמחה, חיים ומוות, סיום והתחלה...
ככה הם החיים שלנו.
משתתף בצערך, ומשתתף גם בשמחתך הגדולה.
לא לשכוח לרקוד, לנשק, לחבק, להכיל על אף ולמרות הכל...
 

ראש מיוחד1

Well-known member
מנהל
עצב ושמחה, חיים ומוות, סיום והתחלה...
ככה הם החיים שלנו.
משתתף בצערך, ומשתתף גם בשמחתך הגדולה.
לא לשכוח לרקוד, לנשק, לחבק, להכיל על אף ולמרות הכל...
בוודאי,,,גם בחינה לפני שבועיים היה מרגש, העיקר שיהיה להם טוב .
 

Yakir4179

Well-known member
ביום חמישי בלי נדר,הבן שלי וכלתי ינשאו כדת וכדין פה בצפון.🫠
מתרגשת/מתרגשים ,מצפים ומאחלת להם חיים טובים ומאושרים.
לצד זה,אימי נפטרה לפני חודש וחצי,למרות שהיתה אישה חולה והייתה בבית אבות 6 שנים, בהן הייתי מאד נוכחת לטוב ולימים שפחות,נשארתי עם חלל ריק למרות שלא הייתה בינינו מערכת יחסים טובה ומכילה/מורכב מאד,ועדיין,עשיתי למענה הכול והתפללתי שלא תסבול ממחלת הסרטן בו חלתה,אלא למות בשינה,וכך היה.
ריקנות שלא חשבתי שארגיש.
שבת מבורכת❣️💓
מזל טוב איחולים וברכות,צר לי לשמוע משתתף בצערך על מות אימך
 

מאוהב ברעיון

Well-known member
ביום חמישי בלי נדר,הבן שלי וכלתי ינשאו כדת וכדין פה בצפון.🫠
מתרגשת/מתרגשים ,מצפים ומאחלת להם חיים טובים ומאושרים.
לצד זה,אימי נפטרה לפני חודש וחצי,למרות שהיתה אישה חולה והייתה בבית אבות 6 שנים, בהן הייתי מאד נוכחת לטוב ולימים שפחות,נשארתי עם חלל ריק למרות שלא הייתה בינינו מערכת יחסים טובה ומכילה/מורכב מאד,ועדיין,עשיתי למענה הכול והתפללתי שלא תסבול ממחלת הסרטן בו חלתה,אלא למות בשינה,וכך היה.
ריקנות שלא חשבתי שארגיש.
שבת מבורכת❣️💓
משתתף בצערך, דרכו של עולם.
ובצד השני, שמחה גדולה, מאחל להם כמוך, חיים טובים ואושר.
 

נסיך.333

Well-known member
משתתף בצערך על מות האם:cry: שלא תדעי עוד צער.
ומשתתף בשמחתך על נישואי הבן.. (אבל למה לא הזמנת אותנו?)
 

שי12346

Well-known member
תופתעי, הייתה קומה בסגנון הזה, אחת הבנות, נשואה כמובן הזמינה אותנו לבריתה
באנו למעלה -10 חברים "מהעבודה", היה משעשע..
בעניין זה.... פעם הייתי בניחום אבלים, הכרתי את הבת... וכן ... הייתי ה״חבר מעבודה״
 

ראש מיוחד1

Well-known member
מנהל
קומונה כמובן...
צודקת, חתונה גדולה זה בלאגן גדול
והרבה כסף ,בזבוז-גם אם יש,אפשר להשקיע בעתיד של הזוג במקום להתפאר בחתונה גדולה שאין לך מושג מי בא ולא בא ובמקרה הטוב כיסית את החתונה.
וידוי שלי,מורה שאני עובדת איתה בבהס כבר 9 חודשים הביאה לחתונה 200שח,לעג לרש,אני לא הייתי מעיזה,הייתי מתביישת,אבל לא נורא,הם יסתדרו.🥰
 

נסיך.333

Well-known member
והרבה כסף ,בזבוז-גם אם יש,אפשר להשקיע בעתיד של הזוג במקום להתפאר בחתונה גדולה שאין לך מושג מי בא ולא בא ובמקרה הטוב כיסית את החתונה.
וידוי שלי,מורה שאני עובדת איתה בבהס כבר 9 חודשים הביאה לחתונה 200שח,לעג לרש,אני לא הייתי מעיזה,הייתי מתביישת,אבל לא נורא,הם יסתדרו.🥰
אני הייתי מביא לה בארוע שלה ספר..
 
למעלה