אז..אממ..אשכנזים תמנים ושאר העדות

אז..אממ..אשכנזים תמנים ושאר העדות

ספרו לנו איך הולך אצלכם ראש השנה. מה אוכלים? מה שותים? מה עושים? והכל. יש לכם משהו מיוחד של ראש השנה בלבד? אם כן מה הוא? מתכונים לדברים טעימים יתקבלו בברכה.. לשואלים בקשר לתמונה זה הסימנים אצלנו המרוקאים יש תסימנים והכל הולך עם קוסקוס שבדיוק הרגע אני ואמא שלי מכינות אחרי הסימנים יש את הסלטים ואז אוכלים כבש בשר לשון אסאדו ראות עם חומוס וכדומה... בהצלחה! שיהיה לכולנו ראש השנה שמח עם התחלה של התעלות והתקדמות לטוב ולמוטב..
 

פרומית1

New member
אז אצל האשכנזים

יש רימון תמר דגים ראש של דג וגזר,הגדילו לעשות כל מיני שלמדו מהירושלמים להכין את הסילקא רוביא כרתי וקרע,לי אין זמן לכל זה,אז הגיע הזמן שאחותי תפנק אותי ושלחה לי קצת העיקר זו הברכה שתתקיים ובאמת תיהיה לנו שנה טובה ומבורכת
 
נשמע ששווה להיות מרוקאי

רק כדי לזכות לר"ה הזה...
אצלינו כרגיל, בשר [כל יום סוג אחר.] תוספות, בסימנים רק תפוח בדבש, גזר וראש של דג. שתהיה שנה מדהימה, זה הכי חשוב.
 

פרומית1

New member
לא צריך להישמע

צריך ליהיות טעים,זה בין החלקים הטעימים דניאל,ב"ה אני זאת שמבשלת וקונה
 
למעלה