דניאלל בתת
New member
אז..אממ..אשכנזים תמנים ושאר העדות
ספרו לנו איך הולך אצלכם ראש השנה. מה אוכלים? מה שותים? מה עושים? והכל. יש לכם משהו מיוחד של ראש השנה בלבד? אם כן מה הוא? מתכונים לדברים טעימים יתקבלו בברכה.. לשואלים בקשר לתמונה זה הסימנים אצלנו המרוקאים יש תסימנים והכל הולך עם קוסקוס שבדיוק הרגע אני ואמא שלי מכינות אחרי הסימנים יש את הסלטים ואז אוכלים כבש בשר לשון אסאדו ראות עם חומוס וכדומה... בהצלחה! שיהיה לכולנו ראש השנה שמח עם התחלה של התעלות והתקדמות לטוב ולמוטב..
ספרו לנו איך הולך אצלכם ראש השנה. מה אוכלים? מה שותים? מה עושים? והכל. יש לכם משהו מיוחד של ראש השנה בלבד? אם כן מה הוא? מתכונים לדברים טעימים יתקבלו בברכה.. לשואלים בקשר לתמונה זה הסימנים אצלנו המרוקאים יש תסימנים והכל הולך עם קוסקוס שבדיוק הרגע אני ואמא שלי מכינות אחרי הסימנים יש את הסלטים ואז אוכלים כבש בשר לשון אסאדו ראות עם חומוס וכדומה... בהצלחה! שיהיה לכולנו ראש השנה שמח עם התחלה של התעלות והתקדמות לטוב ולמוטב..