אז אלה השינויים שיהיו בתחבורה במרכז

EHP12

Active member
לצד השינוי בקו 143 שלדעתי הוא הגרוע ביותר בכל פעימת השינויים הענקית הזאת כפי שרשמתי בתגובה הקודמת אך יש עוד מספר שינויים שעל כל שינוי דעתי שונה.

קווים 15 ו 84:
ביטול קו 84 והארכת קו 15 לוולפסון במסלול קו 84 לדעתי שינוי בסדר אך זו הרעת שירות לאיקאה ראשל"צ אשר יהיו תלויים בקו 6 המסורבל יחסית.

קו 3:
קו 3 החדש בראשל"צ שינוי טוב ונותן לראשונה קישור למקום שמאוד צריך קו נורמאלי מתוך העיר. קו 3 החדש בראשל"צ עושה מסלול פנימי טוב ולראשונה שירות נורמאלי לחוף הים שם למען השם.

קו 26:
קו 26 השינוי בו עדיין משאיר את הקו כמיותר לאור כך שקווים 9 ו 240 חופפים לו.

קו 22:
קו 22 שינוי לא טוב. הקו יכנס לתוך איזור התעשייה בבת ים אך לא יעצור בבת ימון. קו 22(אז 2א) נפתח בפעימת התיקונים של אוגוסט 2011 במיוחד עקב ניתוק הקישור בין חולון לבת ימון.

קו 89:
קו 89 השינוי בו רע. שינוי שהוא רע לבעלי מוגבלויות בעיקר והוצאת הקו מהמוקדים העיקריים אותם הקו שירת עד כה. מצומת חולון ועד צומת עזריאלי מסלולו יהיה זהה לשל קווי X71. בעזריאלי שמאלה בקפלן, דה וינצ'י ומשם לאיכילוב ורח' ויצמן והמשך במסלול הקיים עד לתחנה הסופית בחניון שיכון דן. הקישור בין חולון לתמח"ת יפגע ובמיוחד עבור בעלי מוגבלויות תושבי חולון אשר צריכים לתחנה.


קו 141:
קו 141 החדש הוא שינוי מעולה והשינוי הטוב ביותר בפעימה שרב השינויים בה מגרועים ועד סבירים. קו חדש ממסוף משרד הרישוי בחולון ליהוד מונוסון דרך בת ים, חולון, דרך השבעה, צומת בית דגן, כביש 412, אור יהודה וקניון סביונים. לראשונה קו חדש של דן אשר נכנס לתוך חולון עצמה מזה 10 שנים ולראשונה קו של דן ביהוד מאז 2003!
הקישור עצמו במסלול הקו בין חולון ליהוד מעולה. המסלול בתוך חולון רובו חופף לקו 99 אך החפיפה במסלול יכולה להיות תגבורת יעילה לקו 99 בשעות העומס.
המקטע הקו בתוך יהוד הייתי ממליץ להאריך את הקו לאיזור התעשייה ביהוד. יש הרבה תושבי חולון שעובדים שם.
להלן מפה של מסלול קו 141:
צפה בקובץ המצורף 21518
השינוי ב-89 מעולה. סוף סוף יהיה קישור מעזריאלי לאיכילוב ולרחוב ויצמן. וגם קישור מקניון חולון וח-300 לשם שקווי X71 לא עוברים ליד לציר בגין המסגר.
 

GoldenEyes

Well-known member
לצד השינוי בקו 143 שלדעתי הוא הגרוע ביותר בכל פעימת השינויים הענקית הזאת כפי שרשמתי בתגובה הקודמת אך יש עוד מספר שינויים שעל כל שינוי דעתי שונה.

קווים 15 ו 84:
ביטול קו 84 והארכת קו 15 לוולפסון במסלול קו 84 לדעתי שינוי בסדר אך זו הרעת שירות לאיקאה ראשל"צ אשר יהיו תלויים בקו 6 המסורבל יחסית.

קו 3:
קו 3 החדש בראשל"צ שינוי טוב ונותן לראשונה קישור למקום שמאוד צריך קו נורמאלי מתוך העיר. קו 3 החדש בראשל"צ עושה מסלול פנימי טוב ולראשונה שירות נורמאלי לחוף הים שם למען השם.

קו 26:
קו 26 השינוי בו עדיין משאיר את הקו כמיותר לאור כך שקווים 9 ו 240 חופפים לו.

קו 22:
קו 22 שינוי לא טוב. הקו יכנס לתוך איזור התעשייה בבת ים אך לא יעצור בבת ימון. קו 22(אז 2א) נפתח בפעימת התיקונים של אוגוסט 2011 במיוחד עקב ניתוק הקישור בין חולון לבת ימון.

קו 89:
קו 89 השינוי בו רע. שינוי שהוא רע לבעלי מוגבלויות בעיקר והוצאת הקו מהמוקדים העיקריים אותם הקו שירת עד כה. מצומת חולון ועד צומת עזריאלי מסלולו יהיה זהה לשל קווי X71. בעזריאלי שמאלה בקפלן, דה וינצ'י ומשם לאיכילוב ורח' ויצמן והמשך במסלול הקיים עד לתחנה הסופית בחניון שיכון דן. הקישור בין חולון לתמח"ת יפגע ובמיוחד עבור בעלי מוגבלויות תושבי חולון אשר צריכים לתחנה.


קו 141:
קו 141 החדש הוא שינוי מעולה והשינוי הטוב ביותר בפעימה שרב השינויים בה מגרועים ועד סבירים. קו חדש ממסוף משרד הרישוי בחולון ליהוד מונוסון דרך בת ים, חולון, דרך השבעה, צומת בית דגן, כביש 412, אור יהודה וקניון סביונים. לראשונה קו חדש של דן אשר נכנס לתוך חולון עצמה מזה 10 שנים ולראשונה קו של דן ביהוד מאז 2003!
הקישור עצמו במסלול הקו בין חולון ליהוד מעולה. המסלול בתוך חולון רובו חופף לקו 99 אך החפיפה במסלול יכולה להיות תגבורת יעילה לקו 99 בשעות העומס.
המקטע הקו בתוך יהוד הייתי ממליץ להאריך את הקו לאיזור התעשייה ביהוד. יש הרבה תושבי חולון שעובדים שם.
להלן מפה של מסלול קו 141:
צפה בקובץ המצורף 21518
כרגיל , כל מה שמשרד התחבורה יודע , זה לעשות כלום
יש בכתבה בוואי נט קישור שמפנה לאתר משולב של השינויים
על הקו עצמו רשום השינויים
כשאתה לוחץ על הקו עצמו אתה מגיע למפות מוביט , ששם בכלל לא מעודכנים השינויים
 
נערך לאחרונה ב:

Bus Nerd

Active member
בדיוק! מילא אם היו מוסיפים נסיעות בעקבות השינויים. הלו"ז נשאר אותו דבר ואין שום אוטובוס לבית דגן עצמה או אפילו לצומת לפני 10:00 ובמקום לנסוע בשני אוטובוסים לעבודה, אני אצטרך עכשיו 3 וזה מעצבן כי האופציה קיימת אם רק היו מתגברים את הקווים הנ"ל בבוקר

כנראה בגלל שאין תקציב ועובדים על תקציב המשכי אין להם כסף לתוספת שירות, והממשלה לא רוצה להסב את תשומת לב האזרחים לזה

כרגיל , כל מה שמשרד התחבורה יודע , זה לא לעשות כלום
יש בכתבה בוואי נט קישור שמפנה לאתר משולב של השינויים
על הקו עצמו רשום השינויים
כשאתה לוחץ על הקו עצמו אתה מגיע למפות מוביט , ששם בכלל לא מעודכנים השינויים

צודק, זה עלוב. באיפהבוס המסלולים החדשים כבר מעודכנים אבל מסובך למצוא אותם עם הממשק המזעזע של האפליקציה
 
כנראה בגלל שאין תקציב ועובדים על תקציב המשכי אין להם כסף לתוספת שירות, והממשלה לא רוצה להסב את תשומת לב האזרחים לזה



צודק, זה עלוב. באיפהבוס המסלולים החדשים כבר מעודכנים אבל מסובך למצוא אותם עם הממשק המזעזע של האפליקציה
ממש לא בעייה . תנסה בגירסה 1.0 הישנה והטובה
 

arseny92

Well-known member
מנהל
כשאתה לוחץ על הקו עצמו אתה מגיע למפות מוביט , ששם בכלל לא מעודכנים השינויים
זה בגלל שמתכנן הנסיעות של מוביט בחיפוש קו (ולא מוצא-יעד) מציג מפות של היום ללא אפשרות בחירה של יום עתידי.

@Bus Nerd שים לב, כאשר הינך עונה במספר ציטוטים למשתמשים שונים, ההודעה משורשרת להודעה של הציטוט האחרון שממנו נלחץ "הוספת תגובה". אין אפשרות להזיז הודעה בשרשור (גם אם הייתי מעתיק את ההודעה, היא היתה מוספת לסוף הנושא, כלומר לדף השני), כך ששימוש במולטיציטוט אינו מומלץ. באפשרותך לערוך (למחק את התגובה ל-connex מתוך תגובתך) ולענות בתגובה חדשה להודעה המקורית כדי למקם אותה שם.
 
כרגיל , כל מה שמשרד התחבורה יודע , זה לעשות כלום
יש בכתבה בוואי נט קישור שמפנה לאתר משולב של השינויים
על הקו עצמו רשום השינויים
כשאתה לוחץ על הקו עצמו אתה מגיע למפות מוביט , ששם בכלל לא מעודכנים השינויים
בעניין הבת ימון וקו 22. בזמנו זו היתה המרפאה הגדולה ביותר של כללית באזור חולון בת ים. מאז נפתחה מרפאת נעמי שמר בחולון , (שהתחבורה הציבורית אליה גרועה). חשיבות הבת ימון לחולונים פחתה. לי אישית תחנה זו היתה נוחה.
אם הבנתי נכון, השינויים די פגעו בתושבי בת ים. קוים ותחנות בוטלו (למשל תחנת 143 בקק"ל, קו 84), והקוים שנכנסו נוסעים רק בשולי העיר ולא נכנסים לאזורי המגורים העיקריים.
 
קו 34 מתארך לחניון הלוחמים במקום תחנה מרכזית תל אביב יעבור דרך תל גיבורים, שכונת קרית שלום ואחרי זה ממשיך במסלול לרגיל לפתח תקווה
 
דווקא בשרון השינוייים סבירים
ראשית, הסטת 47 לשדרת הקריה תוך בליעת 521 שיבוטל. שינוי טוב.
שנית הסטת 347 לציר הרכבת שנפתח במקום הגעה לאלנבי דרך לוינסקי. שינוי אולי שהוא פגיעה קלה, אך הכרחי עקב עבודות קו סגול בלוינסקי שיסגרו את הרחוב באופן פרמננטי (גם בתום העבודות יישאר כמדרחוב עם רק"ל).
לגבי הסטת 149 ל-531, הדעות חלוקות בגלל הנת"צ שייפתח בכביש 4 בקרוב, אבל אני חושב שזה שינוי ברמת ה"לא מועיל לא מזיק".
 

EHP12

Active member
דווקא בשרון השינוייים סבירים
ראשית, הסטת 47 לשדרת הקריה תוך בליעת 521 שיבוטל. שינוי טוב.
שנית הסטת 347 לציר הרכבת שנפתח במקום הגעה לאלנבי דרך לוינסקי. שינוי אולי שהוא פגיעה קלה, אך הכרחי עקב עבודות קו סגול בלוינסקי שיסגרו את הרחוב באופן פרמננטי (גם בתום העבודות יישאר כמדרחוב עם רק"ל).
לגבי הסטת 149 ל-531, הדעות חלוקות בגלל הנת"צ שייפתח בכביש 4 בקרוב, אבל אני חושב שזה שינוי ברמת ה"לא מועיל לא מזיק".
רוב השינויים סבירים. הבעיה היותר חמורה ב-149 זה שהוא הקו היחיד שמשרת את המחנות בגלילות בצורה סדירה.
 

asifpz1

Member
רוב השינויים סבירים. הבעיה היותר חמורה ב-149 זה שהוא הקו היחיד שמשרת את המחנות בגלילות בצורה סדירה.
קו 575 תוגבר לכל חצי שעה ו-149 הוצא ממחנות גלילות וכבר לא משרת שם [הורידו את גשר הולכי הרגל בכביש 5].
 

Bus Nerd

Active member
שנית הסטת 347 לציר הרכבת שנפתח במקום הגעה לאלנבי דרך לוינסקי. שינוי אולי שהוא פגיעה קלה, אך הכרחי עקב עבודות קו סגול בלוינסקי שיסגרו את הרחוב באופן פרמננטי (גם בתום העבודות יישאר כמדרחוב עם רק"ל).
הבעיה היא ש347 לא נוסע דרך הרכבת ויהודה הלוי, אלא יוצא מהמרכזית ברמפה לכיוון צפון, פונה שמאלה לרחוב הרכבת, ואז פונה שמאלה לדרך בגין ורק אז ימינה לאלנבי. יותר מדי פניות, ויותר מדי רמזורים. בכלל לא משתמש ברחוב שנפתח. איזור תחנת אלנבי של הקו האדום כנראה יישאר נטול תח"צ עד שהקו האדום ייפתח, וגם אז בגלל הסגירה של אלנבי לא בטוח שיעשו בו שימוש.
 
  • Like
Reactions: 846

arseny92

Well-known member
מנהל
"קווי אוטובוס השתנו, לא טרחו לעדכן אותנו": הנוסעים מבולבלים מהרפורמה

השינויים בתחבורה הציבורית במרכז הארץ יצאו לדרך, והנוסעים קובלים על היעדר שקיפות והיערכות לקויה על רקע העבודות על הרכבת הקלה בגוש דן. תמר מהרצליה: "מרגיש כאילו רוצים לבטל את התחבורה הציבורית בכלל". ארגון "15 דקות": "לא סופקו תוספות שירות לנוסעים"

 

EHP12

Active member
"קווי אוטובוס השתנו, לא טרחו לעדכן אותנו": הנוסעים מבולבלים מהרפורמה

השינויים בתחבורה הציבורית במרכז הארץ יצאו לדרך, והנוסעים קובלים על היעדר שקיפות והיערכות לקויה על רקע העבודות על הרכבת הקלה בגוש דן. תמר מהרצליה: "מרגיש כאילו רוצים לבטל את התחבורה הציבורית בכלל". ארגון "15 דקות": "לא סופקו תוספות שירות לנוסעים"

עוד כתבה פופוליסטית של ynet. לא הבנתי את התלונה על קו 48. ממילא גם בשפל הם תמיד יצאו אחד אחרי השני. מה הבעיה לקחת אותו? אותו דבר לגבי קו 174. מעיד על בורות של הנוסעים. אפשר ללכת ברגל לאבן גבירול אם אתה אדם בריא או לקחת אוטובוס ולקחת את קו 74. יש לי בעיה גדולה אם איך שהרפורמה התבצעה, אבל צריך לבחון כל מקרה לגופו. חלק מהשינויים טובים כמו כל הוצאת הקווים הבינעירוניים ממרכז תל אביב, וחלק בעייתיים. כמו זה של 143 ו-149. הבעיה היא שבניגוד לשינויים שהיו לפני שלושה חודשים לא היו כמעט דיילים בתחנות, ואם כבר היו רק בציר בגין המסגר.
 

Bus Nerd

Active member
עוד כתבה פופוליסטית של ynet. לא הבנתי את התלונה על קו 48. ממילא גם בשפל הם תמיד יצאו אחד אחרי השני. מה הבעיה לקחת אותו? אותו דבר לגבי קו 174. מעיד על בורות של הנוסעים. אפשר ללכת ברגל לאבן גבירול אם אתה אדם בריא או לקחת אוטובוס ולקחת את קו 74. יש לי בעיה גדולה אם איך שהרפורמה התבצעה, אבל צריך לבחון כל מקרה לגופו. חלק מהשינויים טובים כמו כל הוצאת הקווים הבינעירוניים ממרכז תל אביב, וחלק בעייתיים. כמו זה של 143 ו-149. הבעיה היא שבניגוד לשינויים שהיו לפני שלושה חודשים לא היו כמעט דיילים בתחנות, ואם כבר היו רק בציר בגין המסגר.
התלונות של הנוסעים על שהזיזו את הגבינה שלהם רובן מיותרות. אבל אם מזיזים צריך להודיע, לשים שלט, לפרסם בעיתונות, לא להשאיר את הנוסעים תקועים בתחנות.

המידע על השינוי פורסם בפורום פחות מחמישה ימים לפני שהשינוי בוצע בפועל. בעיתונות פורסם רק יום-יומיים לפני. בשינויים הקודמים עשו יותר כדי להודיע לנוסעים, הפעם כמעט כלום. אולי כי עובדים עם תקציב המשכי ואין כסף, ואולי כי הרבה אנשי מקצוע ברחו ממשרד התחבורה אחרי כניסת השרה רגב.
 

846

Active member
התלונות של הנוסעים על שהזיזו את הגבינה שלהם רובן מיותרות. אבל אם מזיזים צריך להודיע, לשים שלט, לפרסם בעיתונות, לא להשאיר את הנוסעים תקועים בתחנות.

המידע על השינוי פורסם בפורום פחות מחמישה ימים לפני שהשינוי בוצע בפועל. בעיתונות פורסם רק יום-יומיים לפני. בשינויים הקודמים עשו יותר כדי להודיע לנוסעים, הפעם כמעט כלום. אולי כי עובדים עם תקציב המשכי ואין כסף, ואולי כי הרבה אנשי מקצוע ברחו ממשרד התחבורה אחרי כניסת השרה רגב.
ביום חמישי אחה"צ עוד עבדו על מס' שינויים בקווים שהשתנו למחרת בבוקר
 
למעלה