אז אלה השינויים שיהיו בתחבורה במרכז

אני2021

New member
נערך לאחרונה ע"י מנהל:

connex

Member
לפני כמה ימים הוזכרו בשרשור אחר קווי הבוטיק והנה, שניים מהם מבוטלים 174 ו191.ונראה שלא באמת בוצעה חשיבה על השינויים לא בתכנון ולא בביצוע. זה נראה הגיוני שרק 4 ימים לפני השינויים, יפרסמו אותם? ניסיתי להגיש פנייה למשרד התחבורה. באורח פלא אני מקבל הודעה שהעמוד לא נמצא. מירי רגב, מאחל לך מכל הלב שתפקידך הבא יהיה עם הפטיש ביד. לא יו"ר הכנסת, דופקת שניצלים כי את הציבור כבר דפקת די והותר
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:

connex

Member
לינק שלא עובר דרך פייסבוק לנוחיותכם: https://pti.org.il/datasites/changes_04_21/tel-aviv.html

יש לציין - המפות שהם מציגים שם לא מעודכנות לשינויים.
חכמי חלם. הם מבטלים את קו 191 שמקשר בין הולץ לבית דגן לאורך כל שעות היום. איך אני אמור להגיע לשם אם 193 בכלל לא עובר שם ו454 ו 458 עובדים רק בשעות הבוקר המאוחרות ואחה"צ?
 
חכמי חלם. הם מבטלים את קו 191 שמקשר בין הולץ לבית דגן לאורך כל שעות היום. איך אני אמור להגיע לשם אם 193 בכלל לא עובר שם ו454 ו 458 עובדים רק בשעות הבוקר המאוחרות ואחה"צ?
קו 454 עובד במרבית שעות היום אך תדירותו עלובה יחסית. כנ"ל קו 458 אך שעות פעילותו קצרות יותר.
 

connex

Member
קו 454 עובד במרבית שעות היום אך תדירותו עלובה יחסית. כנ"ל קו 458 אך שעות פעילותו קצרות יותר.
בדיוק! מילא אם היו מוסיפים נסיעות בעקבות השינויים. הלו"ז נשאר אותו דבר ואין שום אוטובוס לבית דגן עצמה או אפילו לצומת לפני 10:00 ובמקום לנסוע בשני אוטובוסים לעבודה, אני אצטרך עכשיו 3 וזה מעצבן כי האופציה קיימת אם רק היו מתגברים את הקווים הנ"ל בבוקר
 

846

Active member
חכמי חלם. הם מבטלים את קו 191 שמקשר בין הולץ לבית דגן לאורך כל שעות היום. איך אני אמור להגיע לשם אם 193 בכלל לא עובר שם ו454 ו 458 עובדים רק בשעות הבוקר המאוחרות ואחה"צ?
301 מוריד בצומת בית דגן, הליכה של 3 עד 5 דקות (גם בגשם) לפינת רח' מנחם בגין, הכניסה לבית דגן. עשיתי את זה עשרות פעמים בכל מזג אוויר, ואם יש לך מזל, אז תופסים את קו 18 ונוסעים תחנה אחת בלבד.
 

connex

Member
301 מוריד בצומת בית דגן, הליכה של 3 עד 5 דקות (גם בגשם) לפינת רח' מנחם בגין, הכניסה לבית דגן. עשיתי את זה עשרות פעמים בכל מזג אוויר, ואם יש לך מזל, אז תופסים את קו 18 ונוסעים תחנה אחת בלבד.
אני מכיר את הדרך הזו. הבעיה ש301 לא מגיע להולץ ( אני מגיע לשם מאשדוד בקו 325 שיוצא מהיציאה הדרומית ומתחבר לאיילון ותחנת ההורדה היא בדרך השריון/קיבוץ גלויות). על מנת לתפוס אוטובוס אחר שמגיע, אני צריך לנסוע עד צומת אזור ומשם אוטובוס לבית דגן ואז אני עושה את ההליכה. הבעיה זה הפקקים ביציאה מאשדוד כי יש עבודות על בני ברית, הפקק הרגיל בצומת הנמל והפקקים לפני ראשל"צ שעכשיו מחריפים בגלל עבודות בכביש. עם 326 אני מחליף בהולץ ל191 ויורד בבית דגן במ.ק 343 ומשם לעבודה דרך יותר מהירה ויותר נוחה
 

GoldenEyes

Well-known member
אני מכיר את הדרך הזו. הבעיה ש301 לא מגיע להולץ ( אני מגיע לשם מאשדוד בקו 325 שיוצא מהיציאה הדרומית ומתחבר לאיילון ותחנת ההורדה היא בדרך השריון/קיבוץ גלויות). על מנת לתפוס אוטובוס אחר שמגיע, אני צריך לנסוע עד צומת אזור ומשם אוטובוס לבית דגן ואז אני עושה את ההליכה. הבעיה זה הפקקים ביציאה מאשדוד כי יש עבודות על בני ברית, הפקק הרגיל בצומת הנמל והפקקים לפני ראשל"צ שעכשיו מחריפים בגלל עבודות בכביש. עם 326 אני מחליף בהולץ ל191 ויורד בבית דגן במ.ק 343 ומשם לעבודה דרך יותר מהירה ויותר נוחה
זה בדיוק מה שהממשלה רוצה
שאנשים יעברו מהתח"צ לרכב פרטי
הרי מהרכב הפרטי הם מרויחים מליארדים
מחמירים את התח"צ מיום ליום (עיין ערך הרכבת)
 

846

Active member
אני מכיר את הדרך הזו. הבעיה ש301 לא מגיע להולץ ( אני מגיע לשם מאשדוד בקו 325 שיוצא מהיציאה הדרומית ומתחבר לאיילון ותחנת ההורדה היא בדרך השריון/קיבוץ גלויות). על מנת לתפוס אוטובוס אחר שמגיע, אני צריך לנסוע עד צומת אזור ומשם אוטובוס לבית דגן ואז אני עושה את ההליכה. הבעיה זה הפקקים ביציאה מאשדוד כי יש עבודות על בני ברית, הפקק הרגיל בצומת הנמל והפקקים לפני ראשל"צ שעכשיו מחריפים בגלל עבודות בכביש. עם 326 אני מחליף בהולץ ל191 ויורד בבית דגן במ.ק 343 ומשם לעבודה דרך יותר מהירה ויותר נוחה
301 אוסף בהולץ....
 

connex

Member
301 אוסף בהולץ....
נכון, אבל מהצד השני. (אני הייתי מחכה בתחנת קיבוץ גלויות/כביש 1) הסמוך לבית ספר הולץ. 301 עוצר בתחנת בית ספר הולץ/דרך חיל השריון) יכול להיות שזה מה שאעשה בסוף. אקח את אחד הקווים שמגיעים לדרך השבעה/המלאכה ומשם אחליף ל141 החדש
 

846

Active member
נכון, אבל מהצד השני. (אני הייתי מחכה בתחנת קיבוץ גלויות/כביש 1) הסמוך לבית ספר הולץ. 301 עוצר בתחנת בית ספר הולץ/דרך חיל השריון) יכול להיות שזה מה שאעשה בסוף. אקח את אחד הקווים שמגיעים לדרך השבעה/המלאכה ומשם אחליף ל141 החדש
3 דקות הליכה?
 

Ccyclist

Active member
נכון, אבל מהצד השני. (אני הייתי מחכה בתחנת קיבוץ גלויות/כביש 1) הסמוך לבית ספר הולץ. 301 עוצר בתחנת בית ספר הולץ/דרך חיל השריון) יכול להיות שזה מה שאעשה בסוף. אקח את אחד הקווים שמגיעים לדרך השבעה/המלאכה ומשם אחליף ל141 החדש

האם הרכבת באשדוד רלבנטית ? מטריקס תמיד מתלונן שכל התח"צ מרחובות עובר דרך צומת בית דגן, ויש כמה תחנות ביניים בדרך להגנה שהגיוני שיהיה מהן קו לבית דגן. אוטובוס מאשדוד שעולה את כבישים 4, 42 ו האיילון הדרומי וודאי מזדחל בפקקי הבוקר שיעדם בתל אביב. אפילו לקחת רכבת להגנה ולעלות על קו שמקורו בתל אביב יכול להיות מהיר יותר למרות הנסיעה צפונה.
 

connex

Member
אני פחות משתמש ברכבת מאז שהוחלט על השוברים. כשהייתי נוסע אז אם הייתי נוסע ברכבת של איילון הייתי יורד בצומת חולון ואם הייתי נוסע ברכבת דרך רחובות ולוד אז הייתי יורד ברחובות ומחליף ל18 או 138/9 בתחנה הישנה בראשל"צ. אז היה גם מרחובות את 222 אבל בבית דגן היה לו איסוף בלבד לכיוון תל אביב
 
השינוי בקו 143 נוראי ומי שתכנן אותו יושב לו שם במשרד הממוזג ומנותק מהמציאות.

קודם הקו יחל לפעול באוטובוס בינעירוני ויקוצץ לו"ז הקו מקצת אך יוארכו שעות הפעילות עד 00:30.

בתוך חולון הקו ישנה מסלול ויסע מצומת סוקולוב/קוגל במסלול זהה לשל קו 145 אך הם הבדל משמעותי בתחנות. קו 143 יהיה "מדלג" ובתוך חולון ובת ים יהיו רק כ 6 תחנות בלבד בתוך כל אחת מהערים לכל כיוון.
הקו יחלוף באיזור התעשייה אך לא שום עצירה בכלל.
להלן מפה בה המצויינית תחנות בהן קו 143 יעצור בחולון במתכונותו החדשה בחולון.
1618961042557.png

ממחלף גנות ועד אלוף שדה ללא שינוי.

באלוף שדה ימינה לדרך שיבא, משם סיבוב למסוף המוכר בתל השומר, שד' בן גוריון, רפאל איתן, ימינה כביש 471, מחלף אונו ומשם לרכבת קריית אריה דרך בית חולים בילינסון. אך הקו לא יעצור באוניברסיטת בר אילן.
להלן מפה בה מצויינות התחנות בהן יעצור בקו 143 במתכונות החדשה במקטע שבין אלוף שדה למחלף אונו.
1618961620718.png

מקווה שמשרד התחבורה יתחרט מהשינוי ההזוי הזה ומהר.
 
נערך לאחרונה ב:

yuvalhai30

New member
השינוי בקו 143 נוראי ומי שתכנן אותו יושב לו שם במשרד הממוזג ומנותק מהמציאות.

קודם הקו יחל לפעול באוטובוס בינעירוני ויקוצץ לו"ז הקו מקצת אך יוארכו שעות הפעילות עד 00:30.

בתוך חולון הקו ישנה מסלול ויסע מצומת סוקולוב/קוגל במסלול זהה לשל קו 145 אך הם הבדל משמעותי בתחנות. קו 143 יהיה "מדלג" ובתוך חולון ובת ים יהיו רק כ 6 תחנות בלבד בתוך כל אחת מהערים לכל כיוון.
הקו יחלוף באיזור התעשייה אך לא שום עצירה בכלל.
להלן מפה בה המצויינית תחנות בהן קו 143 יעצור בחולון במתכונותו החדשה בחולון.
צפה בקובץ המצורף 21515

ממחלף גנות ועד אלוף שדה ללא שינוי.

באלוף שדה ימינה לדרך שיבא, משם סיבוב למסוף המוכר בתל השומר, שד' בן גוריון, רפאל איתן, ימינה כביש 471, מחלף אונו ומשם לרכבת קריית אריה דרך בית חולים בילינסון. אך הקו לא יעצור באוניברסיטת בר אילן.
להלן מפה בה מצויינות התחנות בהן יעצור בקו 143 במתכונות החדשה במקטע שבין אלוף שדה למחלף אונו.
צפה בקובץ המצורף 21516

מקווה שמשרד התחבורה יתחרט מהשינוי ההזוי הזה ומהר.
שינוי נוראי
 
השינוי בקו 143 נוראי ומי שתכנן אותו יושב לו שם במשרד הממוזג ומנותק מהמציאות.

קודם הקו יחל לפעול באוטובוס בינעירוני ויקוצץ לו"ז הקו מקצת אך יוארכו שעות הפעילות עד 00:30.

בתוך חולון הקו ישנה מסלול ויסע מצומת סוקולוב/קוגל במסלול זהה לשל קו 145 אך הם הבדל משמעותי בתחנות. קו 143 יהיה "מדלג" ובתוך חולון ובת ים יהיו רק כ 6 תחנות בלבד בתוך כל אחת מהערים לכל כיוון.
הקו יחלוף באיזור התעשייה אך לא שום עצירה בכלל.
להלן מפה בה המצויינית תחנות בהן קו 143 יעצור בחולון במתכונותו החדשה בחולון.
צפה בקובץ המצורף 21515

ממחלף גנות ועד אלוף שדה ללא שינוי.

באלוף שדה ימינה לדרך שיבא, משם סיבוב למסוף המוכר בתל השומר, שד' בן גוריון, רפאל איתן, ימינה כביש 471, מחלף אונו ומשם לרכבת קריית אריה דרך בית חולים בילינסון. אך הקו לא יעצור באוניברסיטת בר אילן.
להלן מפה בה מצויינות התחנות בהן יעצור בקו 143 במתכונות החדשה במקטע שבין אלוף שדה למחלף אונו.
צפה בקובץ המצורף 21516

מקווה שמשרד התחבורה יתחרט מהשינוי ההזוי הזה ומהר.
ביטול תחנת 143 בבר אילן (ורוב התחנות בחולון בת ים) מנתק קו אוטובוס טוב מבת ים לאוניברסיטה חשובה. אין חלופה, למעט ה"טיול השנתי" של קו 43 הסיוטי. לטובת מה? קרית אריה? מבת ים לפ"ת יש רכבת.
מבחינת תחבורה, יהיה כבר עדיף לסטודנט בת ימי ללמוד בבאר שבע (עד שיבטלו /ישנו את קו הנגב המערבי). בטח אוני' תל אביב תהיה נוחה יותר מבר אילן.
 
לצד השינוי בקו 143 שלדעתי הוא הגרוע ביותר בכל פעימת השינויים הענקית הזאת כפי שרשמתי בתגובה הקודמת אך יש עוד מספר שינויים שעל כל שינוי דעתי שונה.

קווים 15 ו 84:
ביטול קו 84 והארכת קו 15 לוולפסון במסלול קו 84 לדעתי שינוי בסדר אך זו הרעת שירות לאיקאה ראשל"צ אשר יהיו תלויים בקו 6 המסורבל יחסית.

קו 3:
קו 3 החדש בראשל"צ שינוי טוב ונותן לראשונה קישור למקום שמאוד צריך קו נורמאלי מתוך העיר. קו 3 החדש בראשל"צ עושה מסלול פנימי טוב ולראשונה שירות נורמאלי לחוף הים שם למען השם.

קו 26:
קו 26 השינוי בו עדיין משאיר את הקו כמיותר לאור כך שקווים 9 ו 240 חופפים לו.

קו 22:
קו 22 שינוי לא טוב. הקו יכנס לתוך איזור התעשייה בבת ים אך לא יעצור בבת ימון. קו 22(אז 2א) נפתח בפעימת התיקונים של אוגוסט 2011 במיוחד עקב ניתוק הקישור בין חולון לבת ימון.

קו 89:
קו 89 השינוי בו רע. שינוי שהוא רע לבעלי מוגבלויות בעיקר והוצאת הקו מהמוקדים העיקריים אותם הקו שירת עד כה. מצומת חולון ועד צומת עזריאלי מסלולו יהיה זהה לשל קווי X71. בעזריאלי שמאלה בקפלן, דה וינצ'י ומשם לאיכילוב ורח' ויצמן והמשך במסלול הקיים עד לתחנה הסופית בחניון שיכון דן. הקישור בין חולון לתמח"ת יפגע ובמיוחד עבור בעלי מוגבלויות תושבי חולון אשר צריכים לתחנה.


קו 141:
קו 141 החדש הוא שינוי מעולה והשינוי הטוב ביותר בפעימה שרב השינויים בה מגרועים ועד סבירים. קו חדש ממסוף משרד הרישוי בחולון ליהוד מונוסון דרך בת ים, חולון, דרך השבעה, צומת בית דגן, כביש 412, אור יהודה וקניון סביונים. לראשונה קו חדש של דן אשר נכנס לתוך חולון עצמה מזה 10 שנים ולראשונה קו של דן ביהוד מאז 2003!
הקישור עצמו במסלול הקו בין חולון ליהוד מעולה. המסלול בתוך חולון רובו חופף לקו 99 אך החפיפה במסלול יכולה להיות תגבורת יעילה לקו 99 בשעות העומס.
המקטע הקו בתוך יהוד הייתי ממליץ להאריך את הקו לאיזור התעשייה ביהוד. יש הרבה תושבי חולון שעובדים שם.
להלן מפה של מסלול קו 141:
1618963021022.png
 
למעלה