אז איך עושים גמילה מהנקה בלילות?

ללי121

New member
אז איך עושים גמילה מהנקה בלילות?

בתום שנה של הנקה כפולה, החלטנו שהגיע הזמן לגמול אותם בלילות. איך עושים את זה? ועוד בכפול הרי רק הצרחות והמחאות יעירו את כל השכנים...קצת דואגת וכלל לא בטוחה שהם מוכנים לכך, לפחות לא אחד מהם. הצעות, הערות ותמיכה יתקבלו בברכה
 
קודם כל - חשוב ששני בני הזוג יהיו נחושים

כי ילדים יודעים בדיוק מתי ההורים שלהם לא באמת מתכוונים ויוותרו להם. אם אתם לא נחושים, אין טעם להתחיל. אומרים לילדים שבלילה אמא הולכת לישון וגם החלב/הציצי/איך שאתם קוראים לזה הולך לישון. להסביר שבלילה אבא יקום ויתן מים ושיש אור בחלון, אפשר לינוק. יכולים להיות כמה לילות קשים. השכנים יצטרכו לסבול קצת. בדרך כלל, כל לילה הבכי פוחת עד שהוא מפסיק לגמרי.
 
גם אנחנו החלטנו שהגיע הזמן

הקטנים יהיו בני שנה עוד שבוע, ובנוסף התשישות שלנו ההורים (3 שעות שינה רצופות מבחינתנו הן לוקסוס) הוסיפה גם היא להחלטה. אשמח להיות אתך בקשר לתמיכה הדדית
וכמו כן לשמוע על סיפורי גמ"ל מוצלחים של אלו שכבר היו שם. ההתלבטות שלנו היא לגבי העיתוי, מכיוון שהם התחילו ללכת לגן לפני שבועיים אנחנו רוצים לתת להם מספיק זמן להסתגל לגן לפני שאנחנו מעבירים אותם עוד שינוי לא קל. חודש אחרי הכניסה לגן נישמע סביר? הם הסתגלו לגן יחסית בקלות, עדיין בוכים שאנחנו נפרדים מהם בבוקר (וגם אני) אבל במשך היום (מהדיווחים) וכשבאים לקחת אותם הם שמחים ומאושרים.
 
חודש נשמע מאד סביר

חשוב כמובן להיות עם האצבע על הדופק ולראות שהם אכן הסתגלו. אני זוכרת גם זוכרת את הימים שבהם 3 שעות שינה היה משהו שייחלתי לו. אני התחלתי גמ"ל בגיל שנתיים ורבע..... שירשם בפרוטוקול - אפשר מגיל שנה. זה שלא לקחתי אישית את העצה של עצמי לא אומר שאני לא ממליצה. כמו תמיד - זה תלוי רק בילדים שלכם ובמה שאתם מרגישים שאתם והם יכולים לעמוד בו.
 
למעלה