אז איך היה לכם ערב יום העצמאות?
יערה לא נרדמה ב-8 (שמעה את אמא מבטיחה טיול בלילה אם לא תישן???) אז יצאנו לסיבוב.... אמנם מאוד מוקדם - אבל כבר היתה התרחשות ברחובות עירנו יערה נהנתה מהסיבוב בחושך - מהאורות - מההתרחשות ברחוב - ככה שישבה - צוחקת לכל העולם ואחותו, עושה עיניים ו.... מנופפת בדגל שהיה בידה. פטריוטית מלידה! בסביבות רבע לתשע היא כבר היתה די שפוכה - וחזרנו הביתה - ציצי ולישון. הבוּוּוּמים (אצלנו שומעים מכמה ערים ככה שהיו איזה 4-5 נגלות של פיצוצים
) ברובם עברו חלק - אם כי פעמיים היא התעוררה ורצתה חיבוק. וזהו - למרות שהלכה לישון ב-9:30 התעוררה ב-6. נגמר הלילה.... לא בטוח כמה היא הבינה את יום העצמאות.... בשנה הבאה!!!!
יערה לא נרדמה ב-8 (שמעה את אמא מבטיחה טיול בלילה אם לא תישן???) אז יצאנו לסיבוב.... אמנם מאוד מוקדם - אבל כבר היתה התרחשות ברחובות עירנו יערה נהנתה מהסיבוב בחושך - מהאורות - מההתרחשות ברחוב - ככה שישבה - צוחקת לכל העולם ואחותו, עושה עיניים ו.... מנופפת בדגל שהיה בידה. פטריוטית מלידה! בסביבות רבע לתשע היא כבר היתה די שפוכה - וחזרנו הביתה - ציצי ולישון. הבוּוּוּמים (אצלנו שומעים מכמה ערים ככה שהיו איזה 4-5 נגלות של פיצוצים