אז איך אתן בוחרות פרוייקטים?

גוזליה

New member
אז איך אתן בוחרות פרוייקטים?

בשעה טובה הגיעה הזינגר החדשה (תודה על ההמלצות! היא חתיכית מאוד
ומקווה שגם תשרת אותי נאמנה למרות שאני מאוד מאוכזבת משירות הלקוחות של החנות שקניתי בה
). ומדגדג לי באצבעות לתפור בה משהו. ואין לי מושג מה
. אני חורשת וחורשת בלוגים ואתרים עם דוגמאות, ופשוט שום דבר לא נותן לי השראה או חשק. יש בדים, יש כפתורים, יש חוטים, יש מכונה, אין מושג מה לעשות. איך אתן מוצאות מה בא לכן לעשות? זה עניין של צורך (למשל: צריך תיק, צריך וילונות לחדר של הילד) או של "ראיתי משהו חמוד שעשה לי חשק"? תודה
 

kontsy

New member
גם וגם

יש לי רשימה של דברים שאני רוצה לעשות (עשיתי רשימה כזאת כשהמכונה היתה בדרך אליי מארה"ב ובאמת עשיתי הרבה ממנה מאז) ויש עוד רשימה אצלי בבלוג לפרוייקטים עתידיים. אבל בסופו של דבר אני תופרת משהו מזה לפי צורך של החלפה או מתנה. תופרת מעט מאוד בשביל עצמי.
 

דנא6

New member
תלוי ../images/Emo8.gif

אני תופרת הרבה מהפרויקטים שלי כמתנות ואז הרבה פעמים ההשראה היא ממקבל המתנה (או מהבקשה שלו...) לפעמים חומר מסוים עושה לי חשק לתפור ממנו משהו ואז אני מחכה להזדמנות מתאימה-יש לי למשל שעוונית מדליקה עם ספלי קפה שאני מתכוונת לעשות ממנה משהו כבר הרבה זמן. כמו שקונטסי כתבה גם אני גרועה בלהכין לעצמי, מרבית הדברים ניתנים כמתנות או בהחלפות. וכמובן גם לי יש רשימת דברים שאספתי ברחבי ברשת שחשקה נפשי בהם והם מחכים להזדמנות. או שלא
 

Yuli Gama

New member
אני צברתי רשימה ענקית שלהם

אפילו פתחתי לרשימה הזאת בלוג
אני לאט לאט (מאוד לאט) מתקדמת דרכה, ואז צץ פרויקט אחר לחלוטין שלוכד את העין, או מתנה שצריך להכין, וקדימה
בזמן האחרון אני מכינה יותר מתנות משאני תופרת דברים הביתה. צריך באמת לשנות את זה קצת.
 
וואו איזה בלוג!!! ישר למועדפים שלי

כי את זה של פרפרים אני חורשת כל סופ"ש כבר
עכשי ויש לי גם את שלך P.S כבר עשיתי משהו ממנו עכשיו
תותחית
 

sue444

New member
אצלי זה בעיקר על פי

החשק. יש לי רשימה ארוכה של פרויקטים שהיה כדאי שאני אעשה... בסוף יוצא שמהשו לוכד את עיני ואני מכינה אותו...
 

Iris Ma

New member
לי יש רשימות ארוכות...

(יותר מידי ארוכות) של פרוייקטים שאני אוהבת ורוצה לעשות ואז בהתאם לצורך אני בוחרת מה לעשות: ימי הולדת, תיקים לגן, מתנות לתינוק/ת אבל אני בעד להתחיל ממשהו בשבילך אז אני אומרת שתפנקי את עצמך בתיק חדש לחגים/לסתיו בהצלחה!
 

צביה700

New member
אצלי זה גם וגם בכל אופן באיזה שלב היה לי ארוע

משפחתי ויצאתי עם בתי לחפש בגד לאירוע, מדדה חצאית מקסימה נדמה לי בקסטרו אורך החצאית כ-35 ס"מ, והמחיר 285 ש"ח. החלטתי שאני תופרת את החצאית הזו. זו הייתה חצאית סקוטית, הבטחתי לה שאם החצאית לא תמצא חן בעיניה למחרת שתלך ותקנה את החצאית שמדדה וכך היה. תפרתי את החצאית שמאוד מצאה חן, בעיני ביתי ליתר ביטחון קניתי חולצה אז היא כבר אמרה אמא באמת אני רוצה חולצה תוצרת בית האירוע התקיים יומיים לאחר מכן, ובתי הייתה לבושה כולה תוצרת עצמית. הגאווה והמחמאות שקבלה שווה כל דקה שהשקעתי בלבוש. כאשר לאותו אירוע תפרתי מערכת שלמה לעצמי ולאמי ז"ל. וכולנו הוחמנו בכייף. ברגע שאת יודעת את עלויות הבדים ואת יודעת כמה זמן לוקח לתפור אותם אז דיי מעצבן לחשוב שתשלמי סכומים גדולים על פריטים שונים בעלויות גבוהות כאשר את יכולה לקנות בדים ב-15 ש"ח. בהצלחה התחילי ליצור ואכן, ידגדג לך באצבעות ותרצי לעבור מדבר לדבר, וזה ממש כייף. בהצלחה ושנה טובה צביה
 
למעלה