אזהרה
טוב לי לתינוק רעננה

tookish

New member
אזהרה../images/Emo18.gif טוב לי לתינוק רעננה

אפילו שעשיתי אצלם את הזמנת הלידה והם היו בסדר גמור חשוב שתדענה בנות הם מוכרים את הכיסאות של אוונפלו, הויקטורי 5 דגמים מלפני שנתיים - שנת ייצור 2002 והם לא מספרים את זה . לי קנו אותו מתנה וכדרך אגב בדקתי את שנת הייצור בעקבות משהו שענתש כתבה ונוכחתי לדעת שהוא משנת 2002 ולכן יש לי רק עוד 3 שנים להשתמש בו ., שהתקשרתי אליהם אמרו לי שזה מה שיש להם ואין להם שנתון יותר חדש .. אני הולכת להחזיר אותו היום !
 
אני חושבת שאת טועה

החמש שנים נספרות מרגע התחלת השימוש, כי מדובר על בלאי בעקבות השימוש - שחיקה של הפלסטיק בגלל שמש וכו'. שווה לבדוק את זה.
 
זה מה שכתוב באתר של "בטרם":

"מושב בטיחות שהיה מעורב בתאונה או שמלאו לו 6 שנים מייצורו – חייב בהחלפה." ולכן לא שווה לקנות מושב שכבר שוכב שנתיים בחנות ויהיה טוב רק לעוד 4 שנים.
 

candybox

New member
אני פשוט בשוק!

כמובן שרצתי לבדוק את הכיסא שלנו (ויקטורי) שנרכש בגבעת שמואל, אוף. שכחתי תשם של החנות כרגע (כנראה מהקריז) לפני 1/2 שנה ושנת הייצור שלו אכן 2002!!!! מה אני אמורה לעשות עכשיו?
 

ענתש

New member
נכון. 5 שנים מרגע הייצור.

התקן מחמיר למרות שבפועל פלסטיק בעיקר מזדקן מחשיפה לשמש.
 

comfi

New member
מרגע הייצור!

בלאי של פלסטיק נצבר מרגע שהכסא יוצר אלא אם כן הוא נשמר בתנאי מעבדה והוא לא .
 

ענתש

New member
השאלה היא אם יש איפה שהוא בארץ

לקנות יותר חדש ? אני באמת תוהה... כי בדרך כלל חנויות מוכרות FIFO בכסאות בטיחות. אולי אם תלחצי עליהם הם יוציאו לך מהמחסן חדש יותר ? ואגב, לרוב החנויות בעצמן בכלל לא מודעות, זה לא ממש בזדון שהם לא אומרים. ולפני שאת מחזירה תבדקי שיש איפה שהוא חדש יותר כי לפעמים מייבאים פשוט מכולה ואותה מפיצים לחנויות ולא מפיצים חדשה עד שהיא נגמרת. אז אולי שווה להתייעץ ביבואן ד"ר בייבי ? תתקשרי אליו ותשאלי אם יש לו חדש יותר ואם כן, למה שתתאמצי ? שהוא יביא חדש יותר לחנות בה קנית ואז שיחליפו לך.
 

lihik

New member
לפי היבואן

יש תוצרת 2004 בכל הדגמים. צריך פשוט להתעקש.
 

missB

New member
כתוב על הכסא את שנת הייצור?

באמת חשוב שנדע מה ואיך לבדוק כבר שהידע של המוכרים די מוגבל.
 

tookish

New member
שנת ייצור

על הקרטון למטה כתוב מס סידרה ושנת ייצור..
 

tookish

New member
עשיתי את כל הבירורים היום...

ובאמת צריך להגיע משלוח של חדשים שבוע הבא , בחנות הוא ניסה גם לעבוד עלי ולמרוח אותי בקטע של זה 5 שנים מתחילת השימוש אחרי שאמרתי לו שדיברתי עם ארגון בטרם ועם היבואן הוא הבין שחבל לו על הזמן ואז עבר לתקיפה- אם עליו מדבקה שלי עם מס סידורי אל תבואי וכאלה בקיצור החזק יחזיר אותו מחר...
 

ira29

New member
גם אנחנו בדקנו אצל טוב לי לתינוק

ברעננה, והמוכר היה פשוט נוראי - ניסה לסבן אותנו בכל צורה אפשרית והתעצבן שלא קנינו אצלו. בסוף קנינו בפיפו (רב קט) כיסא שתאריך הייצור שלו אפריל 2004. קצת הטריד אותי שהכיסא כבר בן חצי שנה והם טענו בתוקף שהתוקף הוא 6 שנים מהתחלת השימוש ולא הייצור. בסוף נכנענו וקנינו בלי לבדוק
 

ו שתי

New member
נורא מעצבן

כשעשינו סקר לפני הלידה, התרשמנו מהם לרעה. המוכר היה שחצן, וזרע דיסאינפורמציה בפסאודו- ידענות כזו, מה גם שהמחירים שלהם לא עמדו בתחרות. לא יודעת לשים את האצבע, אבל בפעמיים שהיינו שם קיבלתי את הרושם שהם לא אמינים. החזרתם בסוף את הכסא?
 
למעלה